"Näin kauneus sabotoi ihmissuhteita" - iltalehden lukijat kertovat
https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/201804192200888444
Mitä ajatuksia tämä artikkeli teissä herättää?
Itse olen sitä mieltä, että nämä naiset tuovat kauneuttaan vähän liikaa esille. Jos oikeasti miettii jatkuvasti kuinka kaikki kadehtivat "ruskeita suuria silmiänsä ja tummaa kiharapilveänsä", niin kyllä se alkaa näkyä käytöksessä. En siis pysty tuntemaan näitä ihmisiä kohtaan sympatiaa.
Tiedän tosielämästä sellaisia oikeasti miellyttäväkäytöksisiä, maanläheisiä kauniita naisia, joita on kohdeltu ihan yhtä hyvin kuin muitakin. Heistä ei ikinä uskoisi, että he osallistuisivat tällaiseen "kauneus on taakka"-keskusteluun.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outoja ja erittäin ylistäviä noi kertomukset, vaikka ovat tottakin osittain ja olen itsekin samantyylistä kokenut. Ei kaikki ihmiset ole kuitenkaan automaattisesti kateellisia ja ilkeitä, vain koska toinen on kaunis. Vähän nyt avoimuutta siiihen katsantokantaan ihan molempiin suuntiin.
Iltalehden jutun "kokemukset" on käännetty, eivät ole suomalaisia. Koko juttu taitaa olla ulkomaista alkuperää. Suomessa on paljon kauniita naisia, sekä viattomia luonnonkauniita että tekokauniita. Jälkimmäiset yleensä bitchejä, edelliset joko luontevia tai ylimielisiä. Joka lähtöön löytyy.
Mistä ilmenee että on käännetty ulkomaiselta sivustolta?
Vaikea uskoa tota jottua. Mulla oli lukiossa oikeasti toooodella kaunis luokkakaveri, joka oli luonteeltaan rauhallinen ja kaikille ystävällinen. Ihmiset pitivät hänestä luonteen takia ja hänellä oli paljon ystäviä. :) Nyt on tosin mielestäni pilannut ulkonäkönsä plastiikkakirurgialla, mutta silloin luonnollisena en usko että sai haukkuja sen enempää kuin kukaan muukaan.
Iltalehden jutun "kokemukset" on käännetty, eivät ole suomalaisia. Koko juttu taitaa olla ulkomaista alkuperää. Suomessa on paljon kauniita naisia, sekä viattomia luonnonkauniita että tekokauniita. Jälkimmäiset yleensä bitchejä, edelliset joko luontevia tai ylimielisiä. Joka lähtöön löytyy.