Miten saan miehen heitettyä ulos?
Tilanne siis se että mies juonut viimeisen vuodrn ajan aika ahkerasti. Juo aina kun rahaa tulee tilille ja on välillä väkivaltainen. Rikkoo tavaroita yms, lapset säikähtävät näitä tilanteita. Meillä siis kaksi pientä lasta ja odotan kolmatta. :(
Lasten takia haluan pois tästä tilanteesta! Vuokra-asuntomme on minun nimissä, hänen nimensä lukee vain puolison kohdalla eikä ole siis allekirjoittanut paperia. Olen monta kertaa käskenyt häntä pakkaamaan ja lähtemään, mutta ei suostu lähtemään. Miten saan hänet siis pois? Vai pitääkö minun häipyä itse pois ja odotella, että milloin ymmärtää lähteä.
Kommentit (52)
Niin. Ainahan sitä haluaa toivoa että kaikki muuttuu paremmaksi, mutta nyt en enää jaksa toivoa. Olisinpa lähtenyt jo vuosi sitten!
Ap
varo että ei tule väkivaltaiseksi, ole varovainen, älä häpeä tilannetta, se ei ole syytäsi, älä ole yksin pyydä vanhempiesi tulla luoksesi tukemaan, tai neuvottele poliisin kanssa, jos soitat poliisille se ei ole automaattisesti lastensuojelun asia, poliisien kuuluu auttaa näissä asioissa, ole varovainen muista että tasapainoton varsinkin kännissä oleva ukko voi tönäistä tai muuta väkivaltaa joka voi olla raskaana olevalle vaarallista, kaikkea hyvää teille, ihan varmasti kaikki järjestyy kun teet kaiken harkitsevasti ja mieluummin ylivaroen
minä en odottaisi sitä viikkoa, kuka tietää mitä tasapainoton ukko keksii, sanoit että ei hakkaa mutta hiuksista tarttuminen ja läpsiminen on juuri hakkaamista, kenenkään ei kuulu kestää tällaista, itse kyn ukko on varnasti poissa kotoa keräisin tarpeelliset vaatteet, ja menisin vanhemmilleni, sitten soittaisin poliisille ja pyytäisin että ukko joko häädetään, tai etsisin uuden asunnon ja sitten Vain poliisin kanssa hakisin loput tavarat vanhasta asunnosta.Se on vaarallista. Älä sano itsellesi että eihän se mitään voi tehdä. Voi alkoholin vaikutuksen alaisena tehdä sairaita asioita lapsille. Itselleen tuollaiset ovat liian itsekkäitä tekemään mitään. Koska alkoholinkäyttö niin paljon on itsekkyyttä. Mutta läheisille voivat olla vaarallisia. Ole mieluummin ylivarovainen. Kaikkea hyvää teille.
Meinasin olla siis tämän viikon pois kotoa. Hänellä olisi sopiva aika siirtää omat tavarat pois.
Miksi olen huolestunut hänestä kaiken tämäb jälkeen? Eilen puhuin hänen kanssa puhelimessa ja sen jälkeen puhelin ollut mykkä.
Ap
Voimiavoimiavoimia.
Parasta muuttaa pois vaikka kuinka sattuisi. Itsellä alkoholistimies, joka ei ole koskaan väkivaltainen, mutta siltikään en jaksanut vauvan ja isompien lasten kanssa katsoa sitä touhua. Muutin pois vauvan syntymän jälkeen eikä touhu siitä ole miksikään muuttunut. Eikä tule muuttumaan :(
Jaksaajaksaa, kun on maailman tärkeimmät syyt siihen eli lapset.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 15:32"]
Tilanne siis se että mies juonut viimeisen vuodrn ajan aika ahkerasti. Juo aina kun rahaa tulee tilille ja on välillä väkivaltainen. Rikkoo tavaroita yms, lapset säikähtävät näitä tilanteita. Meillä siis kaksi pientä lasta ja odotan kolmatta. :(
Lasten takia haluan pois tästä tilanteesta! Vuokra-asuntomme on minun nimissä, hänen nimensä lukee vain puolison kohdalla eikä ole siis allekirjoittanut paperia. Olen monta kertaa käskenyt häntä pakkaamaan ja lähtemään, mutta ei suostu lähtemään. Miten saan hänet siis pois? Vai pitääkö minun häipyä itse pois ja odotella, että milloin ymmärtää lähteä.
[/quote]
Sähän olet surullisen tavallinen lähiöruusu, joita on Suomi väärällään.
Älä heitä hyvää miestä pois, otat vaan kuitenkin samanlaisen tilalle.
Hyväksyt nyt vain kiltisti sen, että et saa muunlaista miestä.
Lapsiasi tässä käy sääliksi, tulevaisuus heidän kohdallaan ei näytä ruusuiselta.
Soitappa vielä kiinteistöön ja kysy miten toimia.
Kirjoilla olo ei ole yhtä kuin asumisoikeus. Asumisoikeus syntyy, kun hlö on ollut asunnossa kirjoilla muistaakseni vuoden päivät. Tätä ennen hänet voi ottaa pois TALONKIRJOILTA. Maistraatissahan se pysyy edelleen niin kauan kunnen ihminen itse sen muuttaa/hänelle haetaan virallista häätöä.
Poliisi voi poistaa hlön asunnosta jos tämä ei ole asunnossa kirjoilla. Tarvittaessa voi ottaa avaimetkin pois.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 12:52"]
Pelkään kovasti että lastensuojelu vie lapset pois kun olen antanut tilanteen mennä tähän!
Mies ei hakkaa minua tai lapsia, hiuksiin on tarttunut ja töninyt sekä läpsinyt. Itsekin olen töninyt miestä pois ja muksinut.. päästäkseni pois tilanteesta. Nämä tapahtumat ovat tapahtuneet onneksi poissa lasten silmistä.
Ap
[/quote]
Pointti on se että itse haet apua ennen kuin joku muu tekee teistä ls-ilmon. Nyt ei ole myöhäistä mutta nyt on jo korkea aika tehdä niin.
Taloyhtiö voi vaihdattaa lukot sinun kustannuksellasi, jos otat yhteyttä isännöitsijään. Näin varmistat, ettei miehellä ole avainta.
Olen pahoillani siitä, että miehesi käyttäytyy noin ikävästi. Hyvä, että teet tilanteelle jotain.
Niska- perse-otteella ne hampparit on ennenkin heitetty hankeen, ulkoruokintaan ja kamat päälle. Ota ensin avaimet talteen, tai vaihda lukot.
Elämäsi muuttuu paremmaksi kerta heitolla. Juoppivätyksellä ei kukaan tee yhtään mitään. Good Luck!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 15:32"]
[/quote]
Sähän olet surullisen tavallinen lähiöruusu, joita on Suomi väärällään.
Älä heitä hyvää miestä pois, otat vaan kuitenkin samanlaisen tilalle.
Hyväksyt nyt vain kiltisti sen, että et saa muunlaista miestä.
Lapsiasi tässä käy sääliksi, tulevaisuus heidän kohdallaan ei näytä ruusuiselta.
[/quote]
Tekisi mieli vastata tähän hyvin rumasti!
Ap
Ei se toisen apua auta jos ei itse halua auttaa itseään. Olet kyllä antanut jo aikaa aivan tarpeeksi.
Ainoa velvollisuutesi oin nyt auttaa itseäsi ja lapsiasi pysymällä kaukana hänestä.