Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenköhän tylsää on sellaisen ihmisen elämä...

Vierailija
27.12.2013 |

... jonka harrastuksena on tulla vauvalehden keskustelupalstalle, ei keskustelemaan, vaan painelemaan alapeukkuja. Voi toista. Toivottavasti se saa joskus kaverin tai jotain. Kauniita unia, alapeukuttaja!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä aloitus. Mutta vastaan nyt kuitenkin, että vaikka naputtelen alapeukkuja niin muita harrastuksiani ovat tennis ja laskettelu. Mielestäni elämäni ei ole tylsää, vaikka niin väitätkin. Kohta lähden baariin ja sieltä nappaan itselleni seuraa huomiseksi. Kunhan seura lähtee kotiin, tulen taas alapeukuttamaan.

Vierailija
2/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsyyden sieto on melko varma tapa edetä elämässä. Jatkuva elämyshakuisuus vie turmioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo alapeukuttamista käsittelevän viestin alapeukuttaminen vähän niin kuin vitsillä ole jo "vähän" vanha juttu.

Vierailija
4/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en normaalisti pysty täällä vastaamaan, ei mun kännykällä toimi, niin peukuttelen sitten vaan.

Mutta mitenköhän tylsää on sellaisen ihmisen elämä, joka ottaa niin kauhean henkilökohtaisesti ne alapeukut...

Jotkut viestit kun vieläpä ovat sellaisia ettei niistä oikein tiedä kumpaa pitäisi painaa jos haluaa osoittaa myötätuntoa kirjoittajaa kohtaan, joten ne peukuthan voivat tarkoittaa mitä tahansa.

Vierailija
5/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:42"]

Minä en normaalisti pysty täällä vastaamaan, ei mun kännykällä toimi, niin peukuttelen sitten vaan.

Mutta mitenköhän tylsää on sellaisen ihmisen elämä, joka ottaa niin kauhean henkilökohtaisesti ne alapeukut...

Jotkut viestit kun vieläpä ovat sellaisia ettei niistä oikein tiedä kumpaa pitäisi painaa jos haluaa osoittaa myötätuntoa kirjoittajaa kohtaan, joten ne peukuthan voivat tarkoittaa mitä tahansa.

[/quote]en puhunut mistään tavallisista peukuista, niitä kuuluukin antaa. Eilen illalla vain joku päätti kiusata joitain aloittajia niin, että alapeukutti piruuttaan heti jokaista kommenttia jonka ko. ihminen esitti. Joskus olen nähnyt esim. jotain yhtä ihan neutraalia kommenttia alapeukutetun 50 kertaa. En kyllä tajua miten joku voi peukuttaa samaa 50 kertaa, itselläni toimii vain kerran per kommentti. ap

Vierailija
6/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:05"]

... jonka harrastuksena on tulla vauvalehden keskustelupalstalle, ei keskustelemaan, vaan painelemaan alapeukkuja. Voi toista. Toivottavasti se saa joskus kaverin tai jotain. Kauniita unia, alapeukuttaja!

[/quote]

kuka ihme edes on huomannut että täällä on peukkuja, tai jos on, niin mitä niillä on väliä?

Kuulutko ihmisiin, joita suututtaa, kun täällä ei voi peukuttaa itseään lukemattomia kertoja kuten joillakin muilla palstoilla?

Voi toista, se pätee suhun.

Vierailija
7/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurelisin ei ole suomenkielinen sana, ihan huuhaata

Vierailija
8/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:52"]

[/quote]en puhunut mistään tavallisista peukuista, niitä kuuluukin antaa. Eilen illalla vain joku päätti kiusata joitain aloittajia niin, että alapeukutti piruuttaan heti jokaista kommenttia jonka ko. ihminen esitti. Joskus olen nähnyt esim. jotain yhtä ihan neutraalia kommenttia alapeukutetun 50 kertaa. En kyllä tajua miten joku voi peukuttaa samaa 50 kertaa, itselläni toimii vain kerran per kommentti. ap

[/quote]Hanki apua itsellesi. heti. Miten täällä kukaan edes tietää kuka on aloittaja? ei ole rekisteröityjä nimimerkkejä.

Ja että joku peukuttanut 50 kertaa? psyykkisiin sairauksiin saa apua.

Vierailija
9/17 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:05"]

[/quote]

kuka ihme edes on huomannut että täällä on peukkuja, tai jos on, niin mitä niillä on väliä?

Kuulutko ihmisiin, joita suututtaa, kun täällä ei voi peukuttaa itseään lukemattomia kertoja kuten joillakin muilla palstoilla?

Voi toista, se pätee suhun.

[/quote]En käy muilla palstoilla. =) Mutta totta, kertakaikkisen turhaa on tämä aloituskin. Ihan niin kuin se alapeukuttelukin. Jaksamista kaikille tylsistyneille ja ärhäköille. Muisk! ap

Vierailija
10/17 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 23:52"]

[/quote]Hanki apua itsellesi. heti. Miten täällä kukaan edes tietää kuka on aloittaja? ei ole rekisteröityjä nimimerkkejä.

Ja että joku peukuttanut 50 kertaa? psyykkisiin sairauksiin saa apua.

[/quote]ööö... siten, että alkuperäinen vastaa esitettyyn kysymykseen tai allekirjoittaa "ap". =)

Vierailija
11/17 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 50 eri tietokonetta, jolta alapeukuttelen. Mun elämä on ihan mieletöntä!!!!

Vierailija
12/17 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on säälittävä? Se joka harrastaa tyhmyyksien alapeukuttelua vai sellainen, joka tulee alapeukuttelusta kantelemaan ja itkemään tuntemattomille ja vielä jollain vainoharhaisella ja sekopäisellä tavalla? Ja vielä palstalla, jossa jokainen saa peukuttaa kerran. Naurettava pelle olet.

Vierailija
13/17 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:09"]

Kuka on säälittävä? Se joka harrastaa tyhmyyksien alapeukuttelua vai sellainen, joka tulee alapeukuttelusta kantelemaan ja itkemään tuntemattomille ja vielä jollain vainoharhaisella ja sekopäisellä tavalla? Ja vielä palstalla, jossa jokainen saa peukuttaa kerran. Naurettava pelle olet.

[/quote]Hmmm... en ole. Mutta sinä olet tylsistynyt pau... ei kun peukuttelija. ;)

Vierailija
14/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tylsää sun elämä on?

Vierailija
15/17 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:14"]

Mitenhän tylsää sun elämä on?

[/quote]On se kyllä aika tylsää. Tosin ei niin tylsää, että harrastuksenani vaanisin virtuaalipeukuin nettikirjoittelijoita ja naurelisin partaani, kun ne ihmettelisivät miksi peukutettiin. =) ap

Vierailija
16/17 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohikulkijan sivuhuomio: muutama päivä sitten joku kyseli, että pystyykö kukaan muu painamaan peukkua niin monta kertaa kuin tahtoo, koska hänen tabletiltaan niin pystyi tekemään. Ja moni vastasi, että kyllä pystyy. Jatkakaa.

Vierailija
17/17 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:27"]Ohikulkijan sivuhuomio: muutama päivä sitten joku kyseli, että pystyykö kukaan muu painamaan peukkua niin monta kertaa kuin tahtoo, koska hänen tabletiltaan niin pystyi tekemään. Ja moni vastasi, että kyllä pystyy. Jatkakaa.

[/quote]

Kyllähän sitä saa täällä vastata ihan mitä vaan, mutta kannattaako kaikkea uskoa..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi