Miten saan miehen heitettyä ulos?
Tilanne siis se että mies juonut viimeisen vuodrn ajan aika ahkerasti. Juo aina kun rahaa tulee tilille ja on välillä väkivaltainen. Rikkoo tavaroita yms, lapset säikähtävät näitä tilanteita. Meillä siis kaksi pientä lasta ja odotan kolmatta. :(
Lasten takia haluan pois tästä tilanteesta! Vuokra-asuntomme on minun nimissä, hänen nimensä lukee vain puolison kohdalla eikä ole siis allekirjoittanut paperia. Olen monta kertaa käskenyt häntä pakkaamaan ja lähtemään, mutta ei suostu lähtemään. Miten saan hänet siis pois? Vai pitääkö minun häipyä itse pois ja odotella, että milloin ymmärtää lähteä.
Kommentit (52)
Laita sinä asuntohakemus vetämään, ja hyvät selitykset siihen.
En halua kun marraskuussa vasta muutin kyseiseen asuntoon ja se on meille juuri sopiva.
Ap
Montako kertaa poliisi on korjannut lurjuksen pahnoille miettimään tekosiaan?
Yksinkertaiseen kysymykseen suora vastaus: NISKA-PERSE-OTTEELLA!!!
Pakkaat äijän tavarat ja käsket viemään pois. Sen jälkeen vaihdat lukot. Kun tulee kännissä hakkaamaan ovea, soitat poliisit. Jos ei ota tavaroitaan heti, et päästä eteistä pidemmälle, kun tulee hakemaan tavaroita.
Silläaikaa kun äijä on baarissa,vaihdat lukot.
Sitten kun on ovea rikkomassa,soitat poliisit.
Ei ole kertaakaan ollut poliisien kanssa tekemisissä.
Niskaperseote ei taida toimia kun on aika iso mies! Jotain on pakko keksiä.
Ap
Saan kyllä siltä avaimet pois. Jos ei pääse kotiin sisälle niin menee seuraavaksi vanhemmilleni. Sitä en halua!
Ap
Soitat paikallispoliidille ja selität tilanteen. Asunnon haltijana sinulla on oikeus käskeä mies poistumaan kotoasi. Jos ei lähde niin poliisit hakevat. Puhuttavat myös jos pyydät.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 15:44"]
Ei ole kertaakaan ollut poliisien kanssa tekemisissä.
[/quote]
Väkivaltainen, mutta ei ole ollut tekemisissä poliisin kanssa. Älä mahdollista tuota väkivaltaisuutta vaan soita poliisit.
En halua joutua lastensuojelun syyniin. :(
Ap
Mitä paperia ei ole allekirjoittanut? Onko se siis asunnossa kuitenkin kirjoilla? Jos on, niin sitten se ei ole niin helppoa, koska ketään ei voi tosta vaan laittaa pois kotoaan.
Jos ei ole kirjoilla siellä, niin riittää että kutsut poliisit häätämään sen. Sanot että asunnossasi on ihminen joka ei suostu pyynnöstäsi huolimatta lähtemään. Pyydät siltä avaimet pois poliisien läsnäollessa ja se on sillä selvä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 15:45"]Saan kyllä siltä avaimet pois. Jos ei pääse kotiin sisälle niin menee seuraavaksi vanhemmilleni. Sitä en halua!
Ap
[/quote]
Selität tilanteen vanhemmillesi ja käsket pitämään ovet lukossa. Ja tosiaan, soitto poliisille, jos alkaa riehumaan.
No jos se on miehen virallinen asuinosoite niin eipä sitä tuosta noin vaan valitettavasti heitetä pihalle ketään omasta kodistaan. Valitettavasti, lähdet itse jos eron haluat. Asuntohakemusta vaan kehiin.
Ei vuokra-asunnosta voi vuokralainen vaihtaa lukkoja, lukisitte aloituksen kunnolla ennen kuin kommentoitte, 7 ja 8.
Ilmoitat, että nyt on syytä hommata uusi asunto, koska sinä haluat eron. Muistutat pariin otteeseen.
Sitten otat vaan ne avaimet pois. Varoita etukäteen vanhempiasi, että tietävät olla avaamatta ovea miehellesi. Pakkaat miehelle vaihtovaatteita jne. kassiin ja jätät sen ulkopuolelle ja laitat kassin päälle lapun, että muut tavarat saa tulla hakemaan, kunhan ilmoittaa tulohetken vuorokautta aikaisemmin tekstarilla sinulle, että tiedät hommata paikalle jonkun sukulaisen pitämään järjestystä. Pahoittelet, että tähän piti mennä, mutta mies ei itse ole ottanut kuuleviin korviisi varoituksia siitä, että haluat eron. Ja koska vuokrasopimus on nimissäsi ja lapset hoidossasi, sinä jäät nykyiseen asuntoon. Lasten tapaamisoikeudesta voitte sopia myöhemmin, kun mies on saanut asuntoasiansa järjestykseen. Toivotat hyvää jatkoa miehelle.
Totta kai hän raivostuu, mutta anna raivostua. Parempi kertapamaus kuin ikuinen rutina... lapsille ei tuollaisen seuraaminen ole millään tavalla hyväksi.
Sitä paitsi, jos hän juo kaiken ja asuntokin on sinun nimissäsi, sinä mitä ilmeisimmin olet myös häntä elättänyt? Mihin sinä sellaista tarvitset, oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 15:32"]Tilanne siis se että mies juonut viimeisen vuodrn ajan aika ahkerasti. Juo aina kun rahaa tulee tilille ja on välillä väkivaltainen. Rikkoo tavaroita yms, lapset säikähtävät näitä tilanteita. Meillä siis kaksi pientä lasta ja odotan kolmatta. :(
Lasten takia haluan pois tästä tilanteesta! Vuokra-asuntomme on minun nimissä, hänen nimensä lukee vain puolison kohdalla eikä ole siis allekirjoittanut paperia. Olen monta kertaa käskenyt häntä pakkaamaan ja lähtemään, mutta ei suostu lähtemään. Miten saan hänet siis pois? Vai pitääkö minun häipyä itse pois ja odotella, että milloin ymmärtää lähteä.
[/quote]
Piereskelet kunnon hermari/juustopieruja niin tiiviiseen tahtiin että sitä ei sun läsnäolo enää heruta ja lähtee mielellään vetelee!!!
Mies ei ole siis allekirjoittanut vuokrasopparia mutta on kuitenkin kirjoilla asunnossa.
Voi luoja miten stressaavaa! Minähän en luovuta ja lähde kodistani.
Mies oli perjantaina baarissa ja tuli sitten kotiin riitelemään. Tänään lähti taas! Eikä itse näe ongelmaa tässä!!
Ap
Ja tuon kanssa päätit sitten tehda lapsia peräti 3 kappaletta?
Huom, ei juo kotona vaan aina baarissa ja sitten saapuu kotiin kiukuttelemaan! Ei toki aina.
Ap