Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenhän Ville Tapio nyt voi

Vierailija
26.10.2020 |

Kuumottaakohan vähän? Kaikenlaisia aika vihaisia ja mieleltään järkkyneitä ihmisiä kohdistaa pian vihantunteensa johonkin

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat mt-potilaita, nämä ns. uhrit. Se on hyvä muistaa. Toivon oikeasti, että tämä Ville Tapio saa poliisisuojelua.

Vierailija
2/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uhittelet kaheli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapian tarpeessa. Tukeutunee kuitenkin jonkun muun lafkan palveluihin. Syyn siihen tiedätte.

Vierailija
4/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako ap:ta että feikatut masennukset tuleekin ilmi ja menee vaivalla hankittu loisimissairaseläke?

Vierailija
5/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meitäkin uhreja on, jotka ovat laittaneet tsempit Villelle ja tuemme häntä täysillä. Mun tiedot saa julkaista aivan vapaasti. En ymmärrä näitä, joille se on joku häpeä. Ihme narinaa.

Vierailija
6/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelee massejaan, varailee lentolippua Karibialle, meno-lippu.

Vierailija
7/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meitäkin uhreja on, jotka ovat laittaneet tsempit Villelle ja tuemme häntä täysillä. Mun tiedot saa julkaista aivan vapaasti. En ymmärrä näitä, joille se on joku häpeä. Ihme narinaa.[/quote

vedäpä sinä trollukka vttu päähäsi. Ja syvälle.

Vierailija
8/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meitäkin uhreja on, jotka ovat laittaneet tsempit Villelle ja tuemme häntä täysillä. Mun tiedot saa julkaista aivan vapaasti. En ymmärrä näitä, joille se on joku häpeä. Ihme narinaa.

Taitaa olla joku muu syy salailla kuin häpeä. Hyvin moni on tässä maassa perusteetta sairaseläkkeellä.

Vierailija
9/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla joku muu syy salailla kuin häpeä. Hyvin moni on tässä maassa perusteetta sairaseläkkeellä.

Heti alkoi tekosairaat alapeukuttaa.

Vierailija
10/10 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat mt-potilaita, nämä ns. uhrit. Se on hyvä muistaa. Toivon oikeasti, että tämä Ville Tapio saa poliisisuojelua.

No ei meistä kaikki ole mt-potilaita ja kaikki olemme ihan oikeita rikoksen uhreja. Harmi ettei tyhmyyttä voi pelastaa edes terapialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme