Onko joku maksanut Kiristäjälle? Pitikö lupauksensa?
Kommentit (30)
Pitää lupauksen siihen asti, kunnes tarvii taas rahaa.
Jos kaikki tiedot on jaettu niin joku muukin voi vuotaa ne. Ei siis auta maksaa.
Voihan kiristäjälläkin olla sen verran hyvä sydän, että pitää sanansa, kun saa asianmukaisen korvauksen uhriltaan.
Minua ei ole koskaan yritetty kiristää, mutta enoani yritti aikanaan eräs nilkki kiristää. Asia päättyi vähän rumasti kun enoni otti kaksi muuta enoani mukaansa ja kävi tempomassa kiristäjää vähän turpiin.
Varmasti maksajiakin löytyy. Häpeä on niin suuri. Se on eri sitten, pitääkö kiristäjä sanansa. Sen tietää vain piru itse.
Monelle työssäkäyvälle ja terapiamaksukykyiselle paris saturaista on loppupeleissä pieni raha. Itse maksaisin ja toivoisin, että pitää sanansa. Jos taas ei pidä, niin ainakin yritin.
On maksanut. Kiristäjä ei pitänyt lupaustaan. Siksi kukaan ei kerro maksaneensa, häpeä kun on liian kova. Sama kuin kertoisi hävinneensä rahaa Wincapitassa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan yritetty kiristää, mutta enoani yritti aikanaan eräs nilkki kiristää. Asia päättyi vähän rumasti kun enoni otti kaksi muuta enoani mukaansa ja kävi tempomassa kiristäjää vähän turpiin.
Tämä ainoa asiallinen ratkaisu.
Mikä on syy, miksi ei maksaisi, jos kuitenkin on mahdollisuus, että tiedot poistetaan? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy, miksi ei maksaisi, jos kuitenkin on mahdollisuus, että tiedot poistetaan? En ymmärrä.
Ei ole mahdollisuutta. Tiedot on jo vaikka kuinka monella koneella, ei niitä voi poistaa.
Miksi kyselet tätä samaa asiaa palstalla jatkuvalla syötöllä? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ainoa asiallinen ratkaisu.
No jaa, ei varmaan ihan kaikissa piireissä mutta minun enoni on tehneet muutakin oman päänsä mukaan. Kaikki kolme on istuneet linnassakin ja yksi istui tuosta kurinpalautuksestakin muutaman kuukauden ja kaksi muuta sai sakkoja. No kaikkia ei kannata koittaa kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollisuutta. Tiedot on jo vaikka kuinka monella koneella, ei niitä voi poistaa.
Miksi kyselet tätä samaa asiaa palstalla jatkuvalla syötöllä? En ymmärrä.
Eikö maailmaasi mahdu, että moni muukin ihmettelee asiaa?
Ihan kuin se kiristäjä OIKEASTI jaksaisi nähdä vaivaa eritelläkseen näitä maksajia muista. Höpöhöpö, samassa veneessä olet, olit sitten rikas tai varaton maksamaan.
Jos kuvittelee että rahalla saa tässä tapauksessa niin so not. Ne tiedot on jo jaettu kymmenille konnille
Olisko kiristäjä entisajan kunnian mies, gentlemanni, joka pitää lupauksensa. Siinäpä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvittelee että rahalla saa tässä tapauksessa niin so not. Ne tiedot on jo jaettu kymmenille konnille
Nykyajan Robin Hood, varastaa tiedostoja ja jakaa köyhille rosvoille.
Vierailija kirjoitti:
Voihan kiristäjälläkin olla sen verran hyvä sydän, että pitää sanansa, kun saa asianmukaisen korvauksen uhriltaan.
Asianmukaisen korvauksen? Niin, kyllä on kiristäjäparalla varmasti ollut rankkaa ja tarvitsee nyt korvauksen käyttämästään ajasta, kiristäminen on niin rankkaa hommaa. Kyllä meidän uhrien nyt täytyy häntä ymmärtää ja luottaa tuollaisen kultakimpaleen sanaan!
Älä maksa.
Miksi luottaisit sellaisen ihmisen sanaan joka tekee tällaista?
Ei se 200 euroa sille riitä.