Olisiko tämä pahasti sanottu lapsettomalle?
Että ei mikään ihme, kun lasta ei tule - ei tuollaisessa vihamielisessä ja katkerassa ympäristössä pysty mikään hedelmöittymään.
Ja tilanne on se, että olen saanut sellaista kakkaa niskaan lapsettomuudesta kärsivältä siskopuolelta, sekä hänen äidiltään eli äitipuolelta, ja minua on kielletty menemästä kylään OMAN ISÄNI luo silloin kun siskopuoli on siellä, koska minun läsnäoloni loukkaa häntä. Ja tarvitseeko mainita, että ainoa syy vihaan on se, että minulla on kaksi lasta ja hänellä ei yhtään.
Alkaa jo niin keittää tämä, että kohta sanon ja pahasti.
Kommentit (22)
huhhuj, vituttaa aikuiset ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä. Ei kuulosta täyspäiseltä kyllä äitipuoleskaan.
Itse rakastan siskoni tyttöä valtavasti, eikä se mihinkään muuttuisi vaikken omia lapsia koskaan saisi. En vaan käsitä ihmisiä jotka katkeroituvat noin pahasti eikä pysty iloitsemaan toisen onnesta.
Voisithan sä vähän muistuttaa siskoas karman laista, jos helpottais ;) mä vaan vihaaaaan niin paljon ihmisiä jotka purkaa omaa henkilökohtasta päänsisästä vitutustaan viattomiin kanssaeläjiin et ymmärrän sua täysin :D we're happy - bitches hate that...
Toinen vaihtoehto on että yrität olla super mukava ja auttavainen siskolles, pistät viestiä, ehdottelet kahvittelua- katso miten sisko reagoi?:) mulle jäi vähän epäselväks että onko sisko sanonut sulle päin naamaa jotain vai onko toi semmosta seläntakana kyräilyä?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:17"]
On loukkaavasti sanottu.
Onko teidän pakko olla samassa paikassa yhtä aikaa? Voitko mennä vierailemaan isäsi luona silloin, kun siskopuoli ei ole siellä?
Toisaalta ymmärrän myös sinua, kun eihän se sinun vikasi ole, että siskopuoli ei voi saada/ei ole vielä saanut lapsia.
[/quote]
Tarkoitatko, että ensi viikonloppuna kun on isäni synttärit, me emme mene paikalle vaan menemme toiste. Siis me, jotka emme ole tehneet mitään väärää kenellekään? Se tässä minua kaikkein eniten ärsyttääkin, kun tekemiseni ja sanomiseni väännetään kaikki niin, että se on tahallista veitsen kääntämistä haavassa (mm. sekin, että pyysin isää katsomaan esikoisen muskarin esitystä, ja se olisi ollut samana päivänä kuin joku siskopuolen juttu josta en mitään tiennyt edes). Jos olen vaikka nyt sitten raskaana, niin se pelkkä minun olemus on loukkaamista.
Ja kyllä, minusta he kaksi eivät koskaan ole tykänneet. Aikani joskus teini-ikäisenä yritin että olisivat, mutta kun eivät lämmenneet niin ei.
Minä toivoisin, että hekin ja muut jotka kamalasti katkeroituvat lapsettomuudestaan, niin ihan totta miettisitte sitä käytöstänne. Se loukkaa myös, kun jätetään ulkopuolelle ja ollaan pahansuopia.
ap