Mies ottaa päähän ja lujaa
Miesystävä, jonka kanssa en asu, saapui luokseni eilen muutaman pyykkikassillisen kanssa kun ei omista pesukonetta. Pyysi, voisinko heittää omaa pyykkiä pestessäni hänenkin vaatteet koneeseen. Minähän laitoin, tyhjensin myös ekan koneellisen kun siellä munkin pyykkiä oli, laitoin samalla toisen koneellisen pelkkiä miehen pyykkejä pyörimään. Koneen pyörittyä ilmoitin asiasta miehelle ja pyysin laittamaan pyykkinsä kuivumaan, mies mutisi jotain tyyliin joo ja MENI NUKKUMAAN. Tyhjensin sitten koneen itse, ettei kone ja vaatteet menisi pilalle.
Tänään mies sanoi haluavansa pestä vielä sen kolmannen kassillisen, sanoin että saa pestä. Heitin mukaan muutaman oman vaatteeni. Mies laittoi pesukoneen pyörimään, koneen pyörittyä kävin avaamassa sen ja jälleen pyysin tyhjentämään. Mies tyhjensi, ja olin iloinen asiasta, kunnes parin tunnin kuluttua löysin koneessa olleet omat vaatteeni litimärkinä sängyltäni. Ei siis vaivautunut omia pyykkejään ripustaessaan laittamaan mun juttuja myös pyykkitelineeseen, vaikka mä tyhjensin kaksi hänen koneellistaan, vaan heitti ne SÄNKYYN jossa ne myös kastelivat sängyn.
Kun mainitsin asiasta ihan ystävällisesti, mies ärsyyntyi sen verran ettei ole puhunut mulle vieläkään. Itse harkitsen koko miehen laittamista vaihtoon, en ymmärrä miten voi olla noin itsekäs ja vielä suuttua asiasta. Sori tällainen kiukkuavautuminen.
Kommentit (28)
Sano sille, että etsii toisen täyden palvelun pesulan.
No mikä vajaaälyinen pikkupoika se on? En ymmärrä mistä te tällaisia löydätte. Jo se ettei omista pesukonetta särähtää ja lujaa.
Ei sulla mitään miestä ole. Keksit vaan näitä ikuisia valeitasi kun vihaat miehiä.
Idiootti mies. Onko tuollaisia vielä oikeasti olemassa?
Puristaako se myös hammastahantuubia väärin?
tai jättää peräti WC-kannen ylös? tai alas?
Kannattaako suhdetta jatkaa, todennäköisesti mies ei tule muuttumaan
Vierailija kirjoitti:
Idiootti mies. Onko tuollaisia vielä oikeasti olemassa?
Ei ole. Paitsi Porvoossa.
Kannattaako tuollaista miestä katsella, etsii vaan äidille sijaista...
Kuulostaa kyllä aika vajukilta :D ja ikää oli..?
No ei pidä ryhtyä äidiksi yhdellekään miehelle. Heitä mies pyykkeineen ulos.
Minä en olisi maininnut ystävällisesti. Olisin repinyt hänen pyykit telineestä ja heittänyt pihalle ja ukon perässä.
Mitä mä just luin?