Muutto
Muutto edessä ja mietittävää tietenkin paljon.
Pienet tavarat saa toki helposti siirrettyä, mutta entä muut.
Pesukone, tasot, sohva - nämä isoimmat.
Turvaudutteko lähellä asuviin kavereihin, sukulaisiin, työkavereihin?
Kommentit (12)
Aina on löytynyt joku miehen kaveri joka on tullut kantamaan ne miehen kanssa. Aina tarjottu rahallista korvausta mutta eivät ole ottaneet. Kaljakeissi tmv sekä muuttotuoka on riittänyt.
Täältä kun muutetaan, tilaamme muuttoauton. Helpommalla pääsee.
En ikinä lähtis muuttamaan työkaveria, jos ei muutenkaan vapaalla hengailla.
Muuttofirmat on muuttamista varten.
Ainakin tällä paikkakunnalla hyvin tarjolla muuttopalveluja, nykyään on, löytyy Toristakin.
Kun se on sinä joka muutat niin mitä väliä sillä on ketä muilla on apuna?
Eivät aikuiset ihmiset orjuuta kavereita, sukulaisia tai naapureita muuttoapureiksi. Jonkun ensimmäiseen kämppäänsä muuttavan rahattoman opiskelijanuoren vielä toki ymmärtää tarvitsevan moista apua, mutta aikuinen omillaan toimeentuleva ihminen hoitaa muuttonsa itse. Maailma on muuttofirmoja täynnä tätä varten.
Jos joku työkaveri pyytäisi muuttoavuksi niin pitäisin vitsinä ja nauraisin paskaiset naurut. Uskomattomia ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta suorastaan kuhisee ihmisiä, joiden pitää jostain käsittämättömästä syystä aina ensin kysyä mielipiteet kaikkiin asioihin täältä. Mitään päätöksiä ei kyetä omassa elämässä tekemään itse. Ostaisinko kotimaisia vai ulkomaisia tomaatteja, hmm, nyt on kyllä pakko kysyä AV:lta mitä muut ihmiset tekisivät.
Olen auttanut monissa muutoissa joten on ystäviä joita voi pyytää avuksi. Viimeksi lapsi ja hänen poikaystävänsä olivat apuna.
Jos on tiivis kaveriporukka, jossa koko ajan puolin ja toisin autetaan, lainataan autoa, hoidellaan lapsia jne. niin on ihan ok pyytää, mutta korvata pitää jotenkin, vastavuoroisena jotain yms.
Itse en pyytäis, vaan hoitaisin kaiken itse. Jos kaveri kysyisi että tarviitko apua, ottaisin tietenkin vastaan, mutta en nyt mitään sohvaa laittais rahtaamaan, vaan ottaisin mielelläni tuomiaan muuttolaatikoita tai pakkaamaan vaatteita jne..
Miksi muiden pitäisi tulla kuskaamaan tai kantamaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta suorastaan kuhisee ihmisiä, joiden pitää jostain käsittämättömästä syystä aina ensin kysyä mielipiteet kaikkiin asioihin täältä. Mitään päätöksiä ei kyetä omassa elämässä tekemään itse. Ostaisinko kotimaisia vai ulkomaisia tomaatteja, hmm, nyt on kyllä pakko kysyä AV:lta mitä muut ihmiset tekisivät.
Ja vieläpä ihmissuhdekiemuroihinkin pitää kysyä apua tai vinkkiä. "Mun työkaveri hymyilee ja pälyilee mua ja mä en tiedä mitä tekisin, onkohan se rakastunut minuun? Sillä on kyllä vaimo ja neljä lasta, jättääköhän se ne, jos me aletaan seukkaan, apuja kaivataan"!!!
Miehen kanssa ollaan pakattu ja kannettu kaikki aina kahdestaan.
Et kai kauas muuta kavereista?