Onko muilla ongelmia Telian kirjautumisessa?
Minulla on Telian puhelinliittymä ja sen kautta Spotify Premium. Tänään aiemmin kuuntelin Spotifyta ongelmitta, mutta nyt illalla Premium-ominaisuus on poistunut, eli ei voi valita kappaletta ja tulee mainoksia. Koitin kirjautua Telian sivuille pankkitunnuksilla, mutta tuli ilmoitus ettei kirjautuminen onnistu, koska en muka ole tilin omistaja. Mitä ihmettä? Lasku on maksettu.
Kommentit (14)
Spotify on lopetettu Telialta. Se tulee jatkossa ottaa Spotifyn kautta. Asiasta on ilmoitettu muutama kk sitten.
Vierailija kirjoitti:
Spotify on lopetettu Telialta. Se tulee jatkossa ottaa Spotifyn kautta. Asiasta on ilmoitettu muutama kk sitten.
Minä en ole saanut mitään ilmoitusta. Miksi se loppuisi kesken päivän? Päivällä vielä toimi, mutta illalla ei enää? Sitäpaitsi maksan sitä edelleen. Älä jauha paskaa.
Ja kirjautumisessa on ongelmaa. Kannattaa odottaa, että korjaavat kirjautumisongelman. Toivottavasti toimii jo huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Ja kirjautumisessa on ongelmaa. Kannattaa odottaa, että korjaavat kirjautumisongelman. Toivottavasti toimii jo huomenna.
Toivotaan niin, koskaan aiemmin ei ole minulle näin käynyt.
Tuollainen kirjautumisongelma oli viime viikollakin, mutta on toiminut sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kirjautumisongelma oli viime viikollakin, mutta on toiminut sen jälkeen.
Minä en huomannut, kun ei tarvitse sinne usein kirjautua. Spotify ei ainakaan ole aiemmin lakannut toimimasta.
Minusta ennen sinne on voinut kirjautua tunnuksella ja salasanalla, nyt vaatii pankkitunnukset.
Tieto löytyy telia.fi-sivuilta. Spotify on poistumassa valikoimastamme, minkä vuoksi meiltä hankitut Spotify-tilaukset päättyvät joulukuussa 2024.Tiiän sattuneesta syystä Telian jutuista jonkun verran. Ja tottakai sulle lasku on tullut edelleen koska velotus tulee jälkikäteen eikä etukäteen. Tänään kun palvelu loppuu niin tulee vielä loppulasku. Mut paskapuhettahan tää on joten älä usko.
Vierailija kirjoitti:
Tieto löytyy telia.fi-sivuilta. Spotify on poistumassa valikoimastamme, minkä vuoksi meiltä hankitut Spotify-tilaukset päättyvät joulukuussa 2024.Tiiän sattuneesta syystä Telian jutuista jonkun verran. Ja tottakai sulle lasku on tullut edelleen koska velotus tulee jälkikäteen eikä etukäteen. Tänään kun palvelu loppuu niin tulee vielä loppulasku. Mut paskapuhettahan tää on joten älä usko.
Okei, nöyrimmät pahoittelut, näin näyttää olevan. En ole saanut mitään ilmoitusta asiasta ja kävin maksamassa laskuja verkkopankissa ja mukana oli Telian seuraava lasku, joka sisälsi myös Spotifyn. Lasku oli ihan samansuuruinen kuin ennenkin.
Onko siitä ilmoitettu sähköpostilla vai mitä kautta?
Juu eipä mitään. Hyvä, että asia selvisi :) Tosta ois pitänyt ilmoitus tulla syksyn aikana. En muista olisiko tullut sähköpostiin ilmoitus vai miten. Ja tosiaan sulle on tullut vielä normaali lasku spotifystä koska lasku on edelliseltä kuukaudelta. Loppulasku tulee sulle vielä eli missä on laskutus tähän päivään asti. Se tulee varmaan tässä kuussa tai riippuu laskutusryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Juu eipä mitään. Hyvä, että asia selvisi :) Tosta ois pitänyt ilmoitus tulla syksyn aikana. En muista olisiko tullut sähköpostiin ilmoitus vai miten. Ja tosiaan sulle on tullut vielä normaali lasku spotifystä koska lasku on edelliseltä kuukaudelta. Loppulasku tulee sulle vielä eli missä on laskutus tähän päivään asti. Se tulee varmaan tässä kuussa tai riippuu laskutusryhmästä.
Kiitos vastauksesta!
Eikö kellään ole Telian liittymää?