Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toivoo keskenmenoa

Vierailija
04.02.2014 |

Mieheni toivoo että raskaus menee kesken.... Ihan kauhea olo, niinku pohja olis vedetty suhteelta jossa luulin miehen tukevan ja rakastavan...

Mitä tehdä? Oon vasta viikolla 5+1.... En aio tehdä aborttia.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:01"]

Kaikkea hyvää sinulle. Jatketaa keskustelua tässä vuosien mittaan eteenpäin. Tulet tänne moukumaan tippa linssissä kun lapsi ihmettelee, miksei isi tule esim. päiväkodin isänpäiväaamiaiselle. Tosin sekin varmaan poistuu traditiona, koska isällisiä lapsia on jo niin vähän.

[/quote]

Jaa, siis mies harrastaa seksiä tietoisesti ilman ehkäisyä eikä sitten (ehkä) olekaan valmis isäksi ja sinä saat lapsen (mahdollisen) isättömyyden jotenkin päässäsi käännettyä äidin syyksi..? Wtf?

Vierailija
2/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:25"]Voimia sinulle. Ei elämä kaadu tähän.. Kasvatat lapsen yksin ja varmasti jonakin päivänä olet kiitollinen että sinulla on tuo uusi elämän alku. Onnea!

[/quote]

Itse ennemmin kuolisin, kun alkaisin YH:ksi. Hyi!

ap

[/quote]

ANTEEKS MITÄ?? Ei kyllä ole ap:n kirjoittama kommentti tämä!

OIKEA ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:25"]Voimia sinulle. Ei elämä kaadu tähän.. Kasvatat lapsen yksin ja varmasti jonakin päivänä olet kiitollinen että sinulla on tuo uusi elämän alku. Onnea!

[/quote]

Itse ennemmin kuolisin, kun alkaisin YH:ksi. Hyi!

ap

[/quote]

Hyi sinua ap, kuvittelet olevasi parempi ja käyt noin muiden kimppuun?!? Samanlainen sika olet kuin miehesi! Toisillenne luodut!

Vierailija
4/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:12"]

Ei ollut vahinko mutta tuli yllätyksenä.

ap

[/quote]

Yllätys, joka ei ole vahinko? Mikä se on? Lapsia hankitaan joko suunnitellusti molempien yhteisymmärryksessä tai sitten ne ovat vahinkoja.

[/quote]

Vahinkoraskauksia ei ole, mikäli seksiä harrastava henkilö yhtään tietää ihmisen biologiasta. Riski tulla raskaaksi on aina, ehkäisystä huolimatta. Jos ei sitä kestä, sakset kiinni. Simple as that.

[/quote]

Sakset kiinni? Hahaha. Ja miten niin ei kestä? Sehän on se mies joka ei kestä!

"hauskaa" ilmaisuasi mukaillen oikeammin sanottu on hanat kiinni.

Vierailija
5/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:12"]

ap

[/quote]

Yllätys, joka ei ole vahinko? Mikä se on? Lapsia hankitaan joko suunnitellusti molempien yhteisymmärryksessä tai sitten ne ovat vahinkoja.

[/quote]

Harrastimme seksiä ilman suojausta yhteisymmärryksessä että vauva siitä saattaa kehkeytyä. Nyt olen raskaana ja mies ihan pöyristynyt että miten voi olla mahdollista. Puhuttu on monet kerrat että mitä siitä seuraa kun ilman kumia ollaan ja minä olen sanonut että jos lapsi tulee niin olen iloinen ja se on positiivinen asia, mies siihen että kyllä ja nyt kun edessä niin toinen puhuu tällaisia. Kuten sanoin, vaikea selittää muulla tavalla kuin että mies on vissiin niin idiootti ettei tiedä miten hedelmöitys toimii eikä sitä ole ymmärtänyt vaikka kuinka olen selittänyt! Yhteisymmärryksessä ei suojausta ja tämä nyt tulos ja minä onnellinen ja mies raunioina.

ap

[/quote]

Meillä oli vähän sama tilanne syksyllä. Emme suunnitelleet tai halunneet raskautta, mutta käytimme varmoja päiviä ehkäisynä ja molemmat tiesimme kyllä riskit. Kun raskaus sitten huomattiin, mies oli aivan järkyttynyt eikä voinut uskoa että tällaista voisi tapahtua. Itsekin olin aluksi yllättynyt ja epävarma, mutta aika pian tiesin että halusin äidiksi ja pitää lapsen. Mies ei aluksi lasta halunnut, ja pidin abortti-vaihtoehtoa auki toistaiseksi että hän saisi sulatella raskautta. Olin sen valmis tekemään jos hän oli ehdottoman varma ettei halua isäksi, mutta kerroin kyllä, että suhteemme voisi kärsiä jos joutuisin kokemaan abortin. Olen sen kerran aikaisemmin tehnyt eikä se todellakaan ole helppoa, ja naiselle varmasti kamalaa jos syy aborttiin olisi vain miehen tahto. Koko tilanne olisi aivan toinen jos raskautta haluamaton osapuoli voisi itse mennä tekemään sen abortin ja käymään fyysisesti läpi sen, kun syntymättömän lapsen alku tapetaan.

Mies oli ensimmäisen viikon ihan raunioina ja mietin jo, ettei tuo varmaan tuosta tokene. Viikon jälkeen hän sai puhuttua tilanteen äitinsä kanssa läpi ja sen jälkeen tuntui kun taakka olisi nostettu harteilta ja hän olikin yhtäkkiä sinut lapsen pitämisen kanssa. Nyt on jopa jo kovin innoissaan tulevasta lapsesta ja on sitä mieltä, että tulee hyväksi isäksi ja odottaa innoissaan vauvan tuloa. :)

Joillakin siis yllätysraskaus vaatii vain hieman sulattelua. Mutta tietenkään kaikki eivät ole valmiita vanhemmaksi, eikä ketään mielestäni pitäisi siihen vastoin tahtoaan pakottaa. Näin jälkikäteen vaikka meillä kävikin hyvin, yllätysraskaus on kyllä yksi vaikeimpia tilanteita parisuhteessa, joka helposti varmaan johtaa suhteen päättymiseen tai ainakin jonkinlaiseen katkeruuteen jomman kumman puolelta. Voimia!

Vierailija
6/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:31"]

Jos mies ei halua isäksi niin mikä sinä olet hänet siihen rooliin pakottamaan??? Herranjestas sentään! 

[/quote]

Jos mies haluaa panna paljaalla, sen on paras haluta myös isäksi.. Että herranjestas vaan sullekin.

Vierailija
7/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:31"]

Jos mies ei halua isäksi niin mikä sinä olet hänet siihen rooliin pakottamaan??? Herranjestas sentään! 

[/quote]

Jos mies haluaa panna paljaalla, sen on paras haluta myös isäksi.. Että herranjestas vaan sullekin.

[/quote]

Hyvin sanottu! :)

Vierailija
8/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa olla raskaana, jos mies toivoo keskenmenoa. Minä antaisin miehen mennä, ei jäisi ellei hyväksyisi tulevaa lasta. Pistä valitsemaan,ap-

Vierailija
9/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:19"]

ap

[/quote]

[/quote]

Harrastimme seksiä ilman suojausta yhteisymmärryksessä että vauva siitä saattaa kehkeytyä. Nyt olen raskaana ja mies ihan pöyristynyt että miten voi olla mahdollista. Puhuttu on monet kerrat että mitä siitä seuraa kun ilman kumia ollaan ja minä olen sanonut että jos lapsi tulee niin olen iloinen ja se on positiivinen asia, mies siihen että kyllä ja nyt kun edessä niin toinen puhuu tällaisia. Kuten sanoin, vaikea selittää muulla tavalla kuin että mies on vissiin niin idiootti ettei tiedä miten hedelmöitys toimii eikä sitä ole ymmärtänyt vaikka kuinka olen selittänyt! Yhteisymmärryksessä ei suojausta ja tämä nyt tulos ja minä onnellinen ja mies raunioina.

ap

[/quote]

Meillä oli vähän sama tilanne syksyllä. Emme suunnitelleet tai halunneet raskautta, mutta käytimme varmoja päiviä ehkäisynä ja molemmat tiesimme kyllä riskit. Kun raskaus sitten huomattiin, mies oli aivan järkyttynyt eikä voinut uskoa että tällaista voisi tapahtua. Itsekin olin aluksi yllättynyt ja epävarma, mutta aika pian tiesin että halusin äidiksi ja pitää lapsen. Mies ei aluksi lasta halunnut, ja pidin abortti-vaihtoehtoa auki toistaiseksi että hän saisi sulatella raskautta. Olin sen valmis tekemään jos hän oli ehdottoman varma ettei halua isäksi, mutta kerroin kyllä, että suhteemme voisi kärsiä jos joutuisin kokemaan abortin. Olen sen kerran aikaisemmin tehnyt eikä se todellakaan ole helppoa, ja naiselle varmasti kamalaa jos syy aborttiin olisi vain miehen tahto. Koko tilanne olisi aivan toinen jos raskautta haluamaton osapuoli voisi itse mennä tekemään sen abortin ja käymään fyysisesti läpi sen, kun syntymättömän lapsen alku tapetaan.

Mies oli ensimmäisen viikon ihan raunioina ja mietin jo, ettei tuo varmaan tuosta tokene. Viikon jälkeen hän sai puhuttua tilanteen äitinsä kanssa läpi ja sen jälkeen tuntui kun taakka olisi nostettu harteilta ja hän olikin yhtäkkiä sinut lapsen pitämisen kanssa. Nyt on jopa jo kovin innoissaan tulevasta lapsesta ja on sitä mieltä, että tulee hyväksi isäksi ja odottaa innoissaan vauvan tuloa. :)

Joillakin siis yllätysraskaus vaatii vain hieman sulattelua. Mutta tietenkään kaikki eivät ole valmiita vanhemmaksi, eikä ketään mielestäni pitäisi siihen vastoin tahtoaan pakottaa. Näin jälkikäteen vaikka meillä kävikin hyvin, yllätysraskaus on kyllä yksi vaikeimpia tilanteita parisuhteessa, joka helposti varmaan johtaa suhteen päättymiseen tai ainakin jonkinlaiseen katkeruuteen jomman kumman puolelta. Voimia!

[/quote]

Jos asiat olisivat huonolla mallilla enkä olisi lainkaan varma että pärjäisimmekö, voisin jättää abortti vaihtoehdon auki. Nyt kuitenkin kun meillä ei ole hätää ollenkaan, tulemme toimeen ja kaikki asiat kunnossa en näe aborttia vaihtoehtona. Kuten edellinen sanoi, jos on valmis paljaaltaan panemaan niin parempi olla valmis lapsen tuloon! Tietysti tässä nyt hengähdetään ja tulee tuo väliaika, jonka aikana ollaa erillään. Ensimmäisen ultran jälkeen en enää salaile asiaa tai peittele onneani, mies joko tukee ja on iloinen ja odottaa myös lasta tai sitten lähtee ovesta eikä tule takaisin.

ap

Vierailija
10/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:19"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Jos asiat olisivat huonolla mallilla enkä olisi lainkaan varma että pärjäisimmekö, voisin jättää abortti vaihtoehdon auki. Nyt kuitenkin kun meillä ei ole hätää ollenkaan, tulemme toimeen ja kaikki asiat kunnossa en näe aborttia vaihtoehtona. Kuten edellinen sanoi, jos on valmis paljaaltaan panemaan niin parempi olla valmis lapsen tuloon! Tietysti tässä nyt hengähdetään ja tulee tuo väliaika, jonka aikana ollaa erillään. Ensimmäisen ultran jälkeen en enää salaile asiaa tai peittele onneani, mies joko tukee ja on iloinen ja odottaa myös lasta tai sitten lähtee ovesta eikä tule takaisin.

ap

[/quote]

Voi itku itku. Mää mää mää!

Miehen sanalla ei ole väliä, menkööt jos ei kelpaa! Itkun itku vaan...

Helvetin marttyyri, kasvaisit sinäkin kuule eka aikuiseksi ennenkuin alat lapsia pihalle puskemaan!

Vierailija
11/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 13:04"]

Mieheni toivoo että raskaus menee kesken.... Ihan kauhea olo, niinku pohja olis vedetty suhteelta jossa luulin miehen tukevan ja rakastavan...

Mitä tehdä? Oon vasta viikolla 5+1.... En aio tehdä aborttia.

[/quote]

Miten kukaan voi toivoa lapsensa kuolemaa?

Järkyttävä mies.

Vierailija
12/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:19"]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Voi itku itku. Mää mää mää!

Miehen sanalla ei ole väliä, menkööt jos ei kelpaa! Itkun itku vaan...

Helvetin marttyyri, kasvaisit sinäkin kuule eka aikuiseksi ennenkuin alat lapsia pihalle puskemaan!

[/quote]

Ja sinun kommenttisi uhkuu aikuisuutta ja kokemusta? Niin kenenköhän tässä tilanteessa pitäisi aikuiseksi kasvaa kun minä olen tajunnut suojaamattoman seksin seuraukset ja nyt kannan vastuun kun taas mies elää täydessä kiellossa ja on järkyttynyt kun penis laitetaan pimppaan ja ruikitaan lastit sisään että siitä sitten saattaa tulla lapsi? Taidat sinä itse olla aikuistumisen tarpeessa.

ap

Vierailija
13/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneks ei voi sattua tollaista omalle kohdalle kun laitoin johdot poikki ettei kierot ämmät voi huijata. 

Vierailija
14/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:01"]

Huhhuh, onneks ei voi sattua tollaista omalle kohdalle kun laitoin johdot poikki ettei kierot ämmät voi huijata. 

[/quote]

Onneksi laitoit, sun kaltaisia miehiä ei tosiaankaan kaivata lisää! Huhhuh....

Vierailija
15/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ketjuun on nyt löytänyt tiensä joku mielisairas, älä ap takerru tohon trolliin. ^

Mutta sulla vaikuttaa oikeasti olevan hyvin pullat uunissa (heh), tsemppiä äitiyteen - eiköhän sulla ole hyvät lähtökohdat lapsesta huolehtimiseen!

Vierailija
16/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:31"]

[/quote]

[/quote]

Typerää ajatella noin. Siis todella typerää. En keksi muuta syytä kuin että nainen haluaa lapsen niin kovin ettei miehen mielipiteeellä nyt niin väliä. 

Vierailija
17/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todellakin olen sitä mieltä, että mies ei päätä, teettääkö nainen abortin vai ei. Yhtä vähän kuin nainen saa päättää, sterilisoidaanko mies vai ei. Niin se vain on, että ihmisellä on oikeus omaan kehoonsa. Itse en ikinä teksi aborttia, jos lapsella on elämisen mahdollisuus eikä henkeni tavallista enemmän vaarannu raskaudesta, mutta puolustan jokaisen naisen oikeutta päättää abortista.

Neljän äiti

Vierailija
18/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:01"]

[/quote]

Mitä sää oot nappaillu? tässä ei ollut mitään naisen kieroutta.

Vierailija
19/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 17:22"]

Niin todellakin olen sitä mieltä, että mies ei päätä, teettääkö nainen abortin vai ei. Yhtä vähän kuin nainen saa päättää, sterilisoidaanko mies vai ei. Niin se vain on, että ihmisellä on oikeus omaan kehoonsa. Itse en ikinä teksi aborttia, jos lapsella on elämisen mahdollisuus eikä henkeni tavallista enemmän vaarannu raskaudesta, mutta puolustan jokaisen naisen oikeutta päättää abortista.

Neljän äiti

[/quote]

Juuri näin se on. Jokaisen naisen pitäisi myös kasvattaa selkäranka siten, että ei antaisi yhdenkään miehen painostaa aborttiin. Koska se on AINA naisen päätös loppukädessä, eikä niitä seurauksia, fyysisiä tai henkisiä kanna kuin nainen yksin.

Mua myös jaksaa aina hämmentää tämä miesten iänikuinen ihmetys siitä, että se raskaus todellakin saattaa alkaa jos pannaan ilman ehkäisyä. Kun se voi alkaa siitä ehkäisystä huolimattakin. Kyllä maailma on näille urpoille aina yhtä ihmeellinen paikka.

Ja että sekin yllättää, että he eivät päätä toisen kehosta, eivätkä voi vaatia aborttia. Mutta oman nakkinsa voivat pitää housuissa tai tarvittaessa pukea kumipukuun. Mikä siinä on niin vitun vaikeaa?

Vierailija
20/62 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Uskon että sinusta tulee hyvä äiti.

Miten olisi miehen jälkiabortointi? Vois tehdä sen ihan itse.

Hekuman huipulla sitä halutaan panna paljaalla ja tulos on tässä. Mies otti tietoisen riskin ja nyt ei ole vastuunkantajaksi. Jos mies ei tuosta kasva laitapa mononkuva persusksille.

Seksi ilman ehkäisyä on venäläistä rulettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi