Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi ???!!!!???

24.07.2006 |

Tulevat appivanhemmat kävivät taas kylässä. Ei siinä mitään, mutta kun lähdin mieheni kanssa vanhempieni mökille ja apit jäivät tänne. Oli täälä seuraavana päivänä suursiivous tehty, kun tulimme. Vaikka olimme juuri edellisenä päivänä mieheni kanssa siivonneet koko kämpän lattiasta kattoon. En tajua miksei anoppi voi arvostaa ja kunnioittaa meidän tekemää työtä???? Vaan hänen täytyy saada tehdä kaikki itse, niin kuin hän haluaa!!!

Mikä neuvoksi neuroottiselle siivoushullulle anopille???? Puhe kun ei mene perille.

Jos emme olisi mennyt mökille, hän olisi silti siivonnut meidän läsnäollessamme, vaikka olisimme kieltäneet ja sanoneet juuri siivonneen.

Olisiko liian julmaa viedä siivousvälineet piiloon, kun hän seuraavan kerran tulee????

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppi ei piilottele tavaroita kummallisiin paikkoihin eikä heitä tavaroita roskikseen, niin anna siivota! Tiedän yhden naisen, joka läppäsi keittiön kaapin oven oman äitinsä sormille, kun tämä yritti järjestellä jauhokaapin sisältöä mieleisekseen, mutta jos itsellesi jauhopussien järjestyksellä ei ole niin isoa merkitystä, niin anna anopin touhuta. Hänellä on päässä pientä vikaa, vikaa, vikaa, vikaa, mutta älä anna sen häiritä omaa mielenrauhaasi. Haloo, ilmainen siivous?! Lähes jokaisen selväjärkisen naisen unelma! Jos siivoukseen liittyy ääniefektejä, kuten jäkätystä, se on sitten asia erikseen: Vertaa tehdyn työn hintaa vapailla markkinoilla vs. jäkätyksen huomiotta jättämisen vaiva. Ikävä kyllä epäilen, että anopin siivousinto laantuu, jos hän havaitsee, ettet loukkaannu siitä, vaan päinvastoin otat hänestä hyödyn irti ;)

Vierailija
2/5 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lista seuraavan kerran mitä pitää siivota. Ja muista mainita kuinka usein,Jos ei käy niin älkööt vaivautuko ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tosiaankin päässään vikaa, eikä niin pientäkään!!!!! Siivotessaan hän mutisee itsekseen sotkusta, jota ei todellakaan ole, koska olen aina siivonnut ennen hänen tuloaan. Hän vie järjen minulta!!!!! Sitä hän varmaan yrittääkin... Mutta en anna hänen onnistua siinä!!!!! Minä olen se selväjärkinen!!!!! Ei anoppi!!!!!

Nyt hän oli pistänyt tavaroitanikin kaappiin, joista piti soittaa hänelle, että mihin hän on ne laittanut!!!! Samoin oli laittanut muutaman koriste-esineen kaappiin, jossa hän säilyttää omia juttujaan.

Pyytäisin häneltä apua, jos sitä tarvitsisin. Mutta kun pärjään erinomaisesti ilmankin!!!!!!!!!!

Onneksi ei tarvitse asua tässä kämpässä kuin pari vuotta maksimissaan. Sitten saamme muutta tästä pois muualle. Ja sitten voin surutta sanoa anopille, ettei täällä siivota nyt. Jos alkaa kodissani siivoamaan, pyydän lopettamaan, ja jos ei lopeta ohjaan hänet ulos talostani.

Anopilla riittää kyllä puuhaa siivota omaa taloaan, siivotkoon sitä. Tuskin hänkään tykkäisi jos alkaisin hänen kotonaan siivoamaan. Hmm.... voisinkin seuraavalla kyläreissulla vähän siivoilla siellä... hih hih... saas nähä miten sitten anopin suu pannaan???!!!! =)

Vierailija
4/5 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi oikein sellainen latistettu olo, että vaikka juuri on siivonnut, niin ei vieläkään kelpaa anopille, vaan on itse päästävä tekemään asiat pikkuisen paremmin! Minä kyllä suuttuisin, aivan yksi ja sama, onko hän pöpi vai ei! Minun kotona minun säännöt. Siivousavussa ei mitään vikaa, mutta kyseessä ei selvästikään ole mikään hyväntahtoinen ele; " autanpa tässä jalosti miniääni, jotta hänen raskas arkensa vähän keventyisi" vaan puhtaasti jostain sairaasta tahdosta osoittaa oma paremmuutensa. Tai sitten hän on todellakin pahemman sortin neurootikko, mutta oli mikä hyvänsä, ei tuollaista tarvitse sietää.

Jos ei sanominen auta, niin älä avaa ovea. Kun sitten ärtyneenä oven takana soittaa suutaan, sano, että " olen juuri siivonnut, enkä kaipaa sinua sotkemaan järjestystä!" :D (Nooh, älä nyt sentään, mutta saahan sitä haaveilla)

Vierailija
5/5 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa anopistani. Hän todellakin on ERITTÄIN NEUROOTTINEN SIIVOUSHULLU!!!!!!! Harmittaa vain vietävästi, kun mieheni vanhemmat omistavat tämän asunnon, jossa asumme. Joten on vaikea laittaa kampoihin. Mutta olen tekemässä vuokrasopimuksen tästä kämpästä ja toivottavasti se muuttaa asiaa minun edukseni!!! Onkohan turha edes toivoa niin????!!!

No viimeistään sitten kun muutamme tästä omaan vuokrakämppään tai rakennamme oman talon. Siellä ei ole anopilla lupa siivoilla!!!! Jos uskaltaa silloin tarttua moppiin, saa lähteä saman tien kotiaan!!!!!! Se on sovittu jo miehenikin kanssa!!! Onneksi mieheni on kanssani samaa mieltä!! Hän on aina yrittänyt sanoa äidilleen tämä siivoushulluudesta ja asioiden tekemisestä hänen tavallaan, mutta melkein aina turhaan!!!!