En ymmärrä Riikka Purran retoriikkaa.
Kommentit (42)
Noin yleensä on kun ei tiedä ihan kaikesta kaikkea, niidtä asioista mihin retoriikka liittyy.
Ei siinä ole mitään mitä voisi ymmärtää. Tavallisesti ihmisestä tulee ymmärtäväinen ja empaattinen toisia ihmisiä kohtaan, jos itse on elämässään kohdannut vaikeuksia. Purralle on käynyt päinvastoin ja kostaa kaiken kokemansa häpeän ja pahan olon itseään heikompiin. Sairas, katkera nainen.
Aikuisillakin on omat kehitystasonsa ja suurin osa ei koskaan saavuta niitä korkeimpia.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään mitä voisi ymmärtää. Tavallisesti ihmisestä tulee ymmärtäväinen ja empaattinen toisia ihmisiä kohtaan, jos itse on elämässään kohdannut vaikeuksia. Purralle on käynyt päinvastoin ja kostaa kaiken kokemansa häpeän ja pahan olon itseään heikompiin. Sairas, katkera nainen.
Empatian toivominen poliitikoilta on pohjimmiltaan perin itsekästä.
Riikka Purra on yksi kaikkien aikojen arvostetuimmista valtiovarainministereistämme.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on yksi kaikkien aikojen arvostetuimmista valtiovarainministereistämme.
Riippuu keneltä kysytään. Toisissa pienemmissä alakulttuureissa hyvinkin arvostettu, suurin osa kuitenkin osaa suhtautua realisistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ihan rehellisiä ollaan, taitaa empaattisena esiintyvän poliitikon lumo piillä siinä, että toivomme hartaasti hänen ymmärtävän juuri meidän tarpeitamme ja meidän ongelmiamme. Empatia keskitytty usein vain henkisesti ja fyysisesti samankaltaisiin ja lähellä oleviin yksilöihin ja tämä voi johtaa nurkkapatriotismiin ja pahimmillaan suoranaiseenrasismiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopiireissä kuulee tuon tuosta, että on aika luopua länsimaisen ajattelun binäärisistä jaoista ja siirtyä korostamaan tunteita järjen kustannuksella, kun aikaisemmin tehtiin päinvastoin. Vähitellen pitäisi myöntää, että ääliöliberalismi, joka halusi nostaa kaiken keskiöön yksilön ja tämän tunteet ja oikeudet ja antoi velvollisuuden taata nämä jollekin rakenteelle, meni totaalisesti metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopiireissä kuulee tuon tuosta, että on aika luopua länsimaisen ajattelun binäärisistä jaoista ja siirtyä korostamaan tunteita järjen kustannuksella, kun aikaisemmin tehtiin päinvastoin. Vähitellen pitäisi myöntää, että ääliöliberalismi, joka halusi nostaa kaiken keskiöön yksilön ja tämän tunteet ja oikeudet ja antoi velvollisuuden taata nämä jollekin rakenteelle, meni totaalisesti metsään.
Ja sinun mielestäsi äärioikeistolainen ihmisarvoa kunnioittamaton autoritäärinen järjestelmä olisi ihanne? Saksasta malli siihen kuinka fasistinen järjestelmä pahimmillaan tai parhaimmillaan voi toimia? Niin no meillä on kaikilla mielipiteemme.
Riikka Purran retoriikka perustuu pääsääntöisesti kiilusilmäiseen sumutukseen.
Monesko persupsykoosiketjusi tänään?