G: Unelma lapsilukusi/sukupuolijakauma? Ja mitä tuli?
Olisi mielenkiintoista nähdä mikä on ollut unelmanne (ennen lapsia) lapsien lukumäärästä ja sukupuolijakaumasta (jos tällaista on ollut?) Mikäli unelmasi on ollut vaikkapa kaksi lasta ja sukupuolella ei ole ollut väliä, niin kirjoita sekin. Mutta rehellisesti vastatkaa, että mikä olisi ollut niin sanottu unelma tilanne?
Ja mitä sitten saitte? Vai saitteko mitään?
Kommentit (45)
Toivoin kahta poikaa, sain kolme tyttöä.
Unelma: nolla.
Toteutuma: nolla.
Arvosana omista elämänhallintataidoista: 9,5.
ei mitään toiveita ja unelmia.
3 poikaa ja 2 tyttöä
erinomainen valinta
Unelma: tyttö ja poika
Minulla on tyttö, on jo niin iso etten halua enempää vaikka nuori olenkin :)
Ennen lapsia unelmoin jopa viidestä lapsesta ja toivoin esikoisesta tytärtä. Sain neljä, ja esikoinen on tytär.
Ajattelin ehkä kolmea..en ole varma. Ei ollu sellasta selvää unelmaa kun ei sitä etukäteen tiedä, millaista se sitten on.
Kolme sain eikä ollut väliä kumpia tuli. Tyttö, tyttö, poika!
Juu, myös elämänhallintataidot kohillaan, niinku tolla 23:lla. Hah haa.
Neljästä lapsesta unelmoin. Toivoin kaksosia tyttöä ja poikaa ja sitten vielä poika ja tyttö tai kolme tyttöä ja yks poika. Tulos oli 0 lasta :(
Minä halusin ihan lapsesta asti ison liudan lapsia. Kuusi lasta ainakin. Ja taisin poikaa odottaa ajatuksissani aina.. No esikoinen onkin poika. Sain yhteensä kolme poikaa ja kaksi tyttöä. Ja luulempa että se on nyt siinä;)
Neljä lasta oli unelmana ja esikoisen toivoin olevan tyttö. Kuusi lasta sain ja esikoinen on tyttö. :)
Tällä tietoa ei lapsia ole koskaan tulossa, jos mies pysyy samana. Haaveilen kolmesta, ehkä neljästä lapsesta. Mutta jotenkin aina oon aatellut, että kaks ekaa olis sitten tyttöjä. :) vielä ei ole yhtäkään lasta.
Haaveissa ollut kolme lasta, joissa molempia sukupuolia. Esikoisesta toivoin tyttöä, sain pojan. Toisesta toivoin taas tyttöä, poika tuli. Jos esikoinen olisi ollut tyttö, olisin ehkä toivonut poikaa, kuka tietää. Nyt kahden pojan jälkeen haaveilen kolmannesta, mutta jännittää jos se olisikin tyttö! Poika siis toiveissa, mutta taitaa tämä perhe olla kasassa näin. Ellei ehkäisy petä tai muisti mene :D
Unelmani oli 3 lasta. Kumpaakin sukupuolta eli 1 poika ja 2 tyttöä tai toisinpäin. Järjestyksellä ei ollut väliä.
Nyt meillä kaksi lasta, poika ja tyttö. Tähän taitaa jäädä, itse toivoisin sitä kolmatta, ei väliä kumpi tulisi. Miehelle riittää kaksi... :(
Toiveena ollut aina 3-4 lasta. Esikoisen olen halunnut olevan poika ja muuten molempia sukupuolia, mutta ei väliä kumpaa sukupuolta tulee enemmän, kunhan on edes yksi sitä toistakin.
Nyt on kaksi tyttöä. Toivoisin, että kolmas olisi poika, jotta saisin molempia. Aika näyttää miten käy. :)
Taisin haaveilla perinteisestä tyttö ja poika -yhdistelmästä. Tuloksena kuitenkin kolme poikaa. :)
Unelma: kaksi lasta...ensin tyttö ja sitten parin vuoden päästä poika ja unelma toteutui.
Ajattelin että 2 olisi ollut kiva lukumäärä, sukupuolella ei niin väliä.
Tuli yksi ihana poika.
Unelma olisi ollut 3 tyttöä. Ensimmäinen oli tyttö, nyt odotan poikaa ja tämä saa jäädä tähän. En halua ottaa riskiä että kolmaskin olisi poika.
Unelma oli kaksi lasta, sukupuolella ei niin väliä.
Tuli täyspotti ja lottovoitto eli tyttö ja poika. Mitä sitä voisi ihminen elämältään enää toivoa;)
Unelma oli 3 lasta, 2 ensimmäistä samaa sukupuolta.
No esikoinen oli poika, muita lapsia ei vielä ole. Mies ei haluaisi enempää kuin kaksi, joten toisesta toivoisinkin nyt tyttöä. Olisi sitten molemmat. Saa nähdä miten käy :)
"quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:07"]
Mun unelma olis ollut poika, tyttö, tyttö ja poika, ekat kolme lyhyillä ikäeroilla ja sitten muiden ollessa tai lähestyessä kouluikää olis tuo pikkupoikanen.
No, nyt on tyttö, poika, tyttö ja lapset on varmasti tässä
[/quote]
Mun kaverilla on täsmälleen tuo sun unelmasi, poika, tyttö ja tyttö nyt kouluikäisiä ja kuopus puolivuotias poika :).
Itse toivoin kahta tyttöä ja sain kolme poikaa (nuorimmat kaksoset). Ihan hyvä näinkin.