G: Unelma lapsilukusi/sukupuolijakauma? Ja mitä tuli?
Olisi mielenkiintoista nähdä mikä on ollut unelmanne (ennen lapsia) lapsien lukumäärästä ja sukupuolijakaumasta (jos tällaista on ollut?) Mikäli unelmasi on ollut vaikkapa kaksi lasta ja sukupuolella ei ole ollut väliä, niin kirjoita sekin. Mutta rehellisesti vastatkaa, että mikä olisi ollut niin sanottu unelma tilanne?
Ja mitä sitten saitte? Vai saitteko mitään?
Kommentit (45)
Ajatteli aina että poika ja tyttö ja kaksi riittää. Meillä on kolme tyttöä ja olemme tyytyväisiä. Kolmatta ei tehty pojan toivossa vaan silläkin uhalla että saadaan kolmaskin pikkuMyy.
Kaksi tyttöä aina halusin ja ne sain :)
Mulla ei ollut mitään unelmaa, mutta kun esikoinen oli poika, aloin toivoa, että seuraavakin olisi poika. Jotenkin ajattelin, että kahden samaa sukupuolta olevan lapsen kanssa olisi helpompaa. Nyt odotan toista lasta, joka on siis viimeisemme. Mulla on sellainen tunne, että tämä voisi olla tyttö. Joten ehkä meille on tulossa poika ja tyttö :) Tai poika ja poika, ei voi tietää!
Lapsilukutoive on aina ollut kolme ja kolme lasta olen saanut.
Esikoisesta toivoin tyttöä, kahden muun sukupuolella ei ollut väliä. Sain tytön, tytön ja pojan :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:27"]
Lapsilukutoive on aina ollut kolme ja kolme lasta olen saanut.
Esikoisesta toivoin tyttöä, kahden muun sukupuolella ei ollut väliä. Sain tytön, tytön ja pojan :)
[/quote]
sait sitten sen minun unelmani :)
Ei vaan, jos taas asiaa kysyisi nyt jälkikäyteen uudestaan, niin aika erilainen olisi tuo toivelista. Nyt yksi tyttö olisi ihan maksimi ja paljon poikia. Niin sitä mieli muuttuu :)
t. ap (ja eka vastaus)
Meni niinkuin piti
poika,poika ja poika
Kolme lasta toivoin aina, ja jotenkin halusin, että ensimmäinen on poika, että on isoveli. Muuten ei ollut väliä, tyttöjä en varsinaisesti koskaan toivonut.
Nyt on kolme lasta, kahdella synnytyksellä, poikia kaikki :)
Unelma oli kaksi tai neljä lasta, tasan tyttöjä ja poikia. Tuli kolme poikaa.
Oli ollut tosi nuoresta alkaen toive kahdesta lapsesta, sukupuolilla ei väliä. Tosin ajattelin että jos saan sekä tytön että pojan, niin on monipuolisempaa.
Koko haave meinasi kariutua alkuunsa, kun lapsia jouduttiin yrittämään 3 vuotta. Lopulta sain kaksoset, tytön ja pojan ivf-hoidolla. Ikää oli tuolloin 26 vuotta "vasta" mutta päätin että ei enempää hoitoja ja stressiä ja olen tyytyväinen :)
Haluaisin neljä lasta. Tyttö, tyttö ja kaksoset tyttö ja poika. Yksi tyttö mulla on ja toinen syntyy heinäkuussa, joten vielä on mahdollista toteuttaa. Miehelle tosin riittäisi kaksi lasta.
Ei lapsia vielä, mutta tyttö ja poika olisi kiva :)!
Haaveena ollut neljä lasta.
Nyt poika, tyttö, tyttö.
Ja haaveilen siitä neljännestä, pojasta :)
Kahta tyttöä toivoin, sain kaksi poikaa ja tytön. Ihan hyvä näin.
Aina minulle on ollut selvää että haluan suuren perheen, ja 4 lasta olisi ihanne! En voisi koskaan sanoa että olisin "toivonut" tiettyä sukupuolta, mutta alitajunnassani ehkä toivoin tyttöjä!
Nyt odotan neljättä tytärtä!!!
Toivoin neljää tyttöä - ja sain :)
Sukupuolella ei väliä, olen tatonut suuren perheen ja lapsia on mennyt kesken j kuollut pienenä.
Aika hauska muuten huomata miten perinteinen yksi tyttö ja yksi poika lapsiluku ei ole läheskään se suosituin unelma. Taitaa enempikin olla noi isommat perheet. Ja jos on kahta toivottu, niin useammin samaa sukupuolta.
Mun unelma olis ollut poika, tyttö, tyttö ja poika, ekat kolme lyhyillä ikäeroilla ja sitten muiden ollessa tai lähestyessä kouluikää olis tuo pikkupoikanen.
No, nyt on tyttö, poika, tyttö ja lapset on varmasti tässä
Unelma oli nolla, tuli kaksi bonuslasta (puolison lapset). Onneksi sain kummankin perheeseeni vasta teini-ikäisinä.
Unelma:
tyttö. tyttö, poika (ja ehkä vielä toinen poika)
Ja nämä tuli:
poika, poika, poik, poika