Siis ketä edes jaksaisi kiinnostaa lukea toisten ihmisten psykoterapiakirjauksia? Jos olet tietovuodon uhri niin ei hätää, meitä muita ei kiinnosta mistä kaikesta siellä on puhuttu!
Varsinkaan tuikituntemattomien psykoterapiat eivät ainakaan minua liikuttaisi niin mihinkään suuntaan, ei vaivaisi silmälihaksiani lukemalla mitään kirjauksia. Ikävä juttu tietenkin eikä näin saisi käydä, mutta meitä muita ei varmasti muiden asiat kiinnosta. Vastaamo nyt on tietenkin syystäkin nesteessä, onhan tämä vakava asia mutta ulkopuoliselle ei kovin kiinnostava ellei ole todella todella utelias.
Ei hätää, minä en lue yhtään mitään vaikka eteen työnnettäisi. Ei kiinnosta.
Jos minä olisin uhri ja minulta vaadittaisi 200 € vastaisin että työntäkää se 200 per see seenne ja lopettakaa ihmisten häiriköinti, epätoivoiset pellet.
Kommentit (184)
On todella paljon ihmisiä, joille ei voi kertoa traumoistaan ihan sen takia, että he yrittävät heti käyttää sitä hyväkseen. Esimerkiksi raiskatuksi tuleminen tarkoittaa heille sitä, että tässä on nyt ihminen, jonka voi raiskata eikä se osaa pistää vastaan. Heidän logiikkansa siis menee niin, että kerran uhri on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kiinnostaa varsinkin jos on tuttu kyseessä! Olis hienoa jos potilastiedot olisivat julkisia ja kaikkien saatavilla
Heh.
Mua kyllä kiinnostaa ja varsinkin jos on tuttujen juttuja, ovatko puhuneet musta jotain ”totuuksia”. Ja julkkisten jutut. Tai joku tosi Hyväosainen, joka esittää jotain mutta on silti heikko yksilö.
No ei tietenkään kiinnosta lukea jonkun nobodyn terapioita, mutta jonkun tutun terapiat voisi hyvinkin kiinnostaa ja ketäpä ei kiinnostaisi?