Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ignooraa viestejäni, pitäisikö tästä suuttua?

Vierailija
26.10.2020 |

Olen tapaillut/seurustellut (ei olla vielä varsinaisesti siis määritelty että nyt seurustellaan, puhuttu vaan että molemmat haluaa vakavaa) puoli vuotta erään miehen kanssa. Ei asuta siis yhdessä vielä. Hän kyllä vastaa viesteihini joka päivä, mutta monesti käy niin kuin eilen: hän on alku illasta vastannut viesteihini, mutta sitten loppuiltana/yöllä ei enää aukaise viestejäni, vaikka huomaan hänen olleen yöllä paikalla muualla somessa. Hän siis aukaisee ja vastaa viestini sitten vasta seuraavana päivänä, vaikka tiedän hänen valvoneen myöhään eli on kyllä ollut hereillä vielä kun laitoin viestiä.

Olen tästä asiasta nalkuttanut monesti, että miksi hän ignooraa niin usein. Mies ei tätä ymmärrä, väittää vaan että ei kyllä ignooraa vaan ei ole esim. Ehtinyt vastata tai kuullut että viesti tullut. Kuitenkin ollut somessa paikalla niin epäilen tätä.. Ja esim eilenkin nähtiin kyllä pari tuntia alku illasta, ja yleensäkkin nähdään n. Joka toinen päivä. Eikä tätä ignooraamista tapahdu päivittäin, mutta aika usein kuitenkin.

Pitäisikö minun vielä raivota tuosta ignooraus asiasta ja laittaa perään joku vihainen viesti että taasko teet noin, vai mitä teen? Minusta tuo on ahdistavaa ja välinpitämätöntä käytöstä.

Kommentit (164)

Vierailija
1/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ehkä molemmat haluaa seurustella vakavasti jonkun muun kanssa.

Vierailija
2/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko viestejä koko ajan pitkin päivää? En minäkään sellaista jaksaisi, jos muutenkin näette usein. Voithan vaikka soittaa sellaisena päivänä kun ette näe. Vähennä nyt itse huomattavasti sitä viestittelyä ja katso mitä tapahtuu. Kyllä sinä sen huomaat, jos mies on edelleen kiinnostunut seurustelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko viestejä koko ajan pitkin päivää? En minäkään sellaista jaksaisi, jos muutenkin näette usein. Voithan vaikka soittaa sellaisena päivänä kun ette näe. Vähennä nyt itse huomattavasti sitä viestittelyä ja katso mitä tapahtuu. Kyllä sinä sen huomaat, jos mies on edelleen kiinnostunut seurustelusta.

En laita, juuri sen takia kun stressaa jos mies ei taas vastaakkaan. Laitan viestiä oikeastaan vain silloin kun kysyn nähdäänkö monelta tms. En ole laittanut enää muutamaan viikkoon edes hyvän yön viestiä.

- Ap

Vierailija
4/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa monta viestiä ja jos vastausta ei kuulu, niin laita perään kysely.

Miehet tykkää painostamisesta. Se ei ole lainkaan ahdistavaa. 

Vierailija
5/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat viestejä. Eikö soittaminen ole sun puhelimella mahdollista?

Vierailija
6/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kuulostatpa vaativalta ja kyttäävältä.

Mun mies tekee tota kans. Alkuaikoina loukkaannuin että tahallaan ghostaa mut.

Juttu menee niin, että sillä on puhelimen näyttö koko ajan auki, onkohan se asettanu sen niin, että vasta 15min päästä menee kiinni se näyttö jos ei kosketa sitä.

Jos sillä on watsapissa auki sen kamalan suosittu ryhmäkeskustelu poikain kanssa, ni se ei tosiaankaan nää eikä tiiä mitään niistä muista viesteistä jotka tulee muihin keskusteluihin sillä aikaa ku se näyttö vaan on ollu auki siinä puhelimessa eikä kukaan oo kattonu sitä.

Kaikki ei vaan jotenkin nää niitä some viestejä heti vaik kui luulis et näkee..

En mäkään ymmärtäny tätä alkuun..

Vierailija
7/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies(kin) tietää olevansa niskan päällä tässä teidän nk.suhteessanne.

Pahinta mitä voit tehdä, on vielä kysellä ja tingata että miksi ignooraat viestejäni.

Anna olla. Se että ei vastaa, on jo viesti itsessään joka kertoo ettei jostain syystä halua vastata. 

Pidä vaikka pari viikkoa taukoa jolloin et itse laita yhtään ainoaa viestiä, annat hänen aina ottaa yhteyttä itse ensin. Jos ei ota, ei kannata jatkaa ollenkaan.

Voi kuulostaa jyrkältä mutta jos haluat jotain yhteistä tulevaisuutta, tämä on ainoa tapa toimia nyt.

Vierailija
8/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitat viestejä. Eikö soittaminen ole sun puhelimella mahdollista?

Soitan kyllä jos on oikeasti asiaa, mutta eilenkin kun laitoin vaan pitkästä aikaa hyvän yön viestin, niin eipä tuota soittaa tarvitse.

- Ap

Vierailija
9/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, jos olisin omalle puolisolleni nalkuttanut kerrankin viesteihin vastaamattomuudesta, niin mitähän olisin saanut vastaukseksi? En ainakaan ymmärrystä. Meillä hoidettiin asiat soittamalla. Lähes alusta saakka tuli tavaksi, että suurin piirtein vuorotellen soitettiin iltapuhelu. Jos toisella oli omia menoja (työmatka, tapaamisia tms) niin sitten joko jätettiin väliin tai soitettiin lyhyesti aikaisemmin.

Vierailija
10/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta mitä voit tehdä, on vielä kysellä ja tingata että miksi ignooraat viestejäni.

Anna olla. Se että ei vastaa, on jo viesti itsessään joka kertoo ettei jostain syystä halua vastata. 

Pidä vaikka pari viikkoa taukoa jolloin et itse laita yhtään ainoaa viestiä, annat hänen aina ottaa yhteyttä itse ensin. Jos ei ota, ei kannata jatkaa ollenkaan.

Voi kuulostaa jyrkältä mutta jos haluat jotain yhteistä tulevaisuutta, tämä on ainoa tapa toimia nyt.

Testasin tätä viikko sitten, odotin niin kauan että mies laittaa jotain. Meni yksi kokonainen vuorokausi ilman yhteydenottoa, mutta seuraavana päivänä mies sitten laittoi viestiä ja soitti. Mutta kokeilen tätä parin viikon taukoa nyt.

- Ap

Vierailija
11/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä kyselet pitääkö syn raivota asiasta kun olet jo niin tehnyt? :D Raivoa toki, varmasti auttaa kovasti!

Vierailija
12/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa monta viestiä ja jos vastausta ei kuulu, niin laita perään kysely.

Tämä oli varmaan vitsi?

Vierailija
13/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuta lisää, jospa se siitä sitte.

Vierailija
14/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli varmaan vitsi?

Ei toki. Lisäksi miehet pitävät nalkuttamisesta. Jatka sitäkin

Vierailija
15/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies sinua tasokkaampi?

Vierailija
16/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Pitää lopettaa tuo nalkuttaminen, ei se tosiaan mitään hyödytä.

- Ap

Vierailija
17/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herravarjele, ihan kokonainen vuorokausi kun ei vastannut. Ap hanki itsellesi lääkkeet. Takiaisista ei pidä kukaan.

Vierailija
18/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se monesti on niin, että jos nainen kokee, että mies ignooraa viestejä, hilluu kuitenkin Whatsappissa paikalla lähes koko ajan, tuntuu jotenkin etäiseltä viesteissä, niin yleensä se vaisto osuu oikeaan. Miestä ei kiinnosta niin paljon, kuin naista, mies viestittelee muille naisille, mies on varattu.

Vierailija
19/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Se, että mies ei ole niin innostunut viestittelemään eikä huomioi viestejä, kuten oikeasti ihastuneet miehet huomioi, niin syynä on yleensä se, että miehellä on monta rautaa tulessa ja kiinnostavampia viestittelykavereita. Kyllä sen vaan tietää milloin mies on ihan tosissaan ja ihastunut.

Vierailija
20/164 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon haluat viestitellä? Voi olla että tahtisi on aika kiivas ja mies ei koko ajan jaksa lukea viestejä ilman sen suurempaa sisältöä. Puoli vuotta tapailua ilman seurustelua on kauan. Aika epämääräiselä kuulostaa, jos on vain aikeita joskus seurustella. Minusta ei kuulosta siltä, että mies haluaa sinun kanssasi mitään vakavaa, olisi halunnut jo, jos niin olisi.