Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljasta epäsuosittu mielipiteesi - Tätä ajattelen, mutta en kahvipöydässä kehtaa ääneen sanoa

Vierailija
26.10.2020 |

Voin aloittaa: Koronakriisi on tehnyt ihmiselle oikein hyvää. Hienoa, että on opittu hidastamaan ja pysähtymään, etätyön ja lähimatkailun mahdollisuudet on tajuttu, kuluttaminen on vähentynyt ja lentely ympäri maailman lakannut. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään.

Kommentit (2751)

Vierailija
21/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan miehiä. 

Vierailija
22/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole työllistynyt jos joutuu nostamaan palkkansa päälle vielä tukia.

Monen niin sanottu köyhyys on sitä että ei osata käyttää rahaa tai ei haluta realisoida omaisuutta. Esimerkiksi eläkeläiset itkee kun ei ole rahaa lääkkeisiin ja kun ei saa toimeentulotukea lääkekuluihin mutta niitä metsähehtaareja ei haluta myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuoliset, muunsukupuoliset ja muutkin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt saavat aivan kohtuuttoman paljon huomiota julkisessa keskustelussa ja mediassa. Asia on tärkeä, enkä yhtään väheksy heidän oikeuksiaan, mutta haloo, esimerkiksi muunsukupuolisia on muutama promille väestöstä! 

Olen täysin samaa mieltä! Ja itsehän olen seksuaalivähemmistöön kuuluva :D

Mua nauratti jo se, kun aikanaan "Tahdon2013" - buumin aikaan jengi vaihtoi facebookissa sateenkaariprofiilikuvan. Niinku heteroihmiset. Olin että jaaha, miksi? Halusivat kuulemma "näyttää tukensa", että meille seksuaalivägemmistöisille kuuluu samat oikeudet kuin kaikille muillekin. Hmmm, okei, ennen tuota kampanjaa en KOSKAAN ollut huomannutkaan, että minua syrjittiin tai minulta evättäisiin oikeuksia :D

Se sateenkaariprofiilikuva naurattaa edelleen.

Vierailija
24/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ovat joko tyhmiä, heikkoja tai harhaisia.

Vierailija
25/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivistit ovat raivostuttavia.

Vierailija
26/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtamedia on pääosin äärivasemmisto/vihervasemmistotaustaisten toimittajien hallussa ja tämä vaikuttaa voimakkaasti ei-niin-tiedostavien tavallisten ihmisten maailmankuvaan.

Vierailija
27/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on liikaa ihmisiä. 

Ihmiset myös elävät liian vanhoiksi ja ehtivät saada elämänlaadun tuhoavan dementian.

Kaikki ihmiset eivät ole saman arvoisia ja tasoisia.

Pienemmässä mittakaavassa: entisessä duunissa työkaverit valitti palkasta, vaikka se oli alallamme tosi hyvä. 

Vierailija
28/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transsukupuoliset, muunsukupuoliset ja muutkin seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt saavat aivan kohtuuttoman paljon huomiota julkisessa keskustelussa ja mediassa. Asia on tärkeä, enkä yhtään väheksy heidän oikeuksiaan, mutta haloo, esimerkiksi muunsukupuolisia on muutama promille väestöstä! 

Olen täysin samaa mieltä! Ja itsehän olen seksuaalivähemmistöön kuuluva :D

Mua nauratti jo se, kun aikanaan "Tahdon2013" - buumin aikaan jengi vaihtoi facebookissa sateenkaariprofiilikuvan. Niinku heteroihmiset. Olin että jaaha, miksi? Halusivat kuulemma "näyttää tukensa", että meille seksuaalivägemmistöisille kuuluu samat oikeudet kuin kaikille muillekin. Hmmm, okei, ennen tuota kampanjaa en KOSKAAN ollut huomannutkaan, että minua syrjittiin tai minulta evättäisiin oikeuksia :D

Se sateenkaariprofiilikuva naurattaa edelleen.

Sinä et ilmeisesti ollut ikinä halunnut naimisiin tai adoptoida kumppanisi kanssa. Se on ihan ok, ei kaikki asiat kosketa kaikkia. Tuo lakimuutos kuitenkin paransi huomattavasti homojen oikeuksia Suomessa, vaikka sinä et sitä huomannut.

Vierailija
29/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kulutustottumuksia pitää ruveta suitsimaan pakolla.

Vierailija
30/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vauvat ja pikkulapset on suorastaan rumia, eikä ollenkaan suloisia, toisin kuin vanhempansa luulevat.

Vierailija
31/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiliassa ei ole mitään väärää.

Ei niin, mutta lasten hyväksikäytössä on.

Vierailija
32/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona toimii normaalin luonnonvalinnan ehdoin.

Suurin osa ihmisistä on kyvyttömiä ymmärtämään olevansa ihan samanlaisia tavallisia ihmisiä kuin kaikki muutkin ihmiset ympäri maailmaa. Useimmat salaa ajattelevat, että ovat jotenkin hieman poikkeuksellisia, hieman tavallista älykkäämpiä tai ettei olisi sosiaalistamiselle yhtä altis kuin muut. Näistä mikään ei pidä paikkaansa, sillä ihmiset ovat samanlaisia, eikä mikään juuri ole muuttunut muutamassa tuhannessa vuodessa. 

Miten typeriä ihmiset ovat, kun suostuvat teknologiajättien valtaan. Muutaman vuosikymmenen päästä ihmetellään, että mitenkäs tässä kävikin näin.

En pidä useimmista aikuisista ihmisistä. Lapset ovat asia erikseen, mutta aikuisten sentään kuuluisi olla järkevämpiä, myötätuntoisempia ja rennompia. 

Vierailija
33/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko vähän.

Vierailija
34/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on aidosti pahoja ja raakoja, esim. turkistuottajat ryhmänä. Kuinka paljon oikeasti maksaa verkko ja vesivaneri, ettei ketuille voi rakentaa edes vähän parempia ja isompia tiloja?

Vierailija
35/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset on ihan yhtä hyvää ruokaa nykypäivänä kuin niin sanottu itse tehty ruoka. Aivan turhaan vanhemmat tuntevat syyllisyyttä niistä mikrokeitoista ja einespinaattiletuista. 

Vierailija
36/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan ei kuuluisi maksaa sairaiden aikuisten sairauskuluja. Ovat suurimmaksi osaksi itse aiheuttaneet sairautensa.

Vierailija
37/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikesta pitää pahoittaa mieli.Tuntuu,että kaikesta pitäisi aina vaan olla samaa mieltä ja kaikkia pitäisi aina miellyttää.

Vierailija
38/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosoikeudellista rajaa pitäisi laskea 15 vuodesta 10 vuoteen. Kyllä joku 10 v, joka pieksää luokkakaverin välitunnilla tai 13 v lähettelee loukkaavia somekuvia kaverista, niin tasan tajuaa tekonsa ja sietääkin saada rangaistuksen.

Vierailija
39/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko vähän.

No listahan on pitkä, esim. formulat pitäisi kieltää ja lomamatkat rajoittaa yhteen per vuosi.

Ihan toinen asiakokonaisuus on esim. orjatyöllä teetetyt huonolaatuiset vaatteet. Maista joissa orjuutta ja pakkotyötä on havaittu ei pidä tuoda vaatteita Suomeen. Näin kotimainen tuotanto elpyisi.

Vierailija
40/2751 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitukset kuuluvat uudenvuoden juhlintaan.