Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kysyä anaaliseksin vastustajilta

Vierailija
03.02.2014 |

Että mitä se teidän persreikää riipii, jos jotkut tykkää anaaliseksistä? Ettehän te luultavasti ole näkemässä/kuulemassa/haistelemassa? On sivistymätöntä ajatella, että muiden pariskuntien kahdenkeskeinen seksi kuuluisi teille.

Pidän itse perinteisestä seksistä, mutta mietityttää tämä joskus jopa vainoharhainen suhtautuminen.

Ehkä mielipiteeni on tyhmä ja mustavalkoinen, toivottavasti en pahoita kenenkään mieltä.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 02:53"]

Kun pitäisittekin sen seksielämänne omana tietonanne. Nykyään tuosta peräosastosta pitää jauhaa työpaikan lounastauollakin.

[/quote]

Enpä oo vielä työpaikan lounastauolla tuollaista kuullutkaan, pitää  pitää korvat höröllä vastaisuudessa. Enemmän mä oon kuullut tästä asiasta meuhkaamista niiltä äänekkäiltä vastustajilta.

Vierailija
142/147 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 02:11"]

HPV:n voi välttää myös pidättäytymällä satunnaisista seksikumppaneista ja/tai käyttämällä kondomia. Rokotus on suurempi riski kuin luullaankaan.

Anaaliseksi altistaa peräaukon syövälle (syynä voi olla muukin kuin HPV).

[/quote]

Linkkejä tutkimuksiin, joissa kerrotaan anaaliseksin altistavan peräaukon syövälle ilman HPV:n vaikutusta? Turha tarjoilla niitä tutkimuksia, joita tehtiin ennen HPV:n osuuden huomaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ikinä aloita ketjuja missä yritän sanoa että "ei minkä takia teette sen siitä löystyy sulkijalihas, googlatkaa kuinka usealla on se revennyt ja miten kivuliasta hoitoa pitää kestää sen jälkeen, jos olisi suunniteltu seksiaukko niin se varmaan kostuisi itsekseen vaan ei kostu" yleensä näen vaan ketjuja joissa jonkun peppua kutittaa se että enemmistö ei halua sitä anaaliseksiä, kovasti yritetään pakottaa kaikkia yrittämään sitä.

Vierailija
144/147 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 02:24"]

Kai se hinkutus itsessään voi aiheuttaa jotain ihosyöpää perssilmään?

[/quote]

Ihosyöpää pelkätään naimisesta persläpeen ilman mitään virustartuntoja? Uskon vasta kun näen.

Vierailija
145/147 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:06"]

Ei kukaan vastusta tällaisia asioita. Joko niistä pitää tai ei tai jotain siltä väliltä. Mutta  vastustaa. Lol!

[/quote]

Ei pidä yliarvioida av palstan keskusteluun osallistuvia. Moni täällä oikeasti ajattelee olevansa malliesimerkki normaaliudesta. Moni myös kuvittelee, että omat moraalikäsityksensä ja mieltymyksensä kelpaavat suoraan kategoriseksi imperatiiviksi. Vastustaminen on tuon imperatiivin soveltamista käytäntöön.

Jotkut eivät koko elämänsä aikana tajua, että jokainen ihminen on itselleen maailman ainoa "minä". Kun maailmankaikkeus kiertää omaa napaa on helppo antaa muille käskyjä ja kieltoja.

Vierailija
146/147 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porukka ei tajua että kyllä siihen tottuu vuosien päästä, kun kunnolla harjoitellaan!!!!

Miten te voitte olla niin urpoja.

Vierailija
147/147 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:06"]

Mikä vitun neitsytpoika siellä huutelee. Ei kukaan vastusta tällaisia asioita. Joko niistä pitää tai ei tai jotain siltä väliltä. Mutta  vastustaa. Lol!

[/quote]

Jumalauta nyt vähän kunnioitusta siihen keskusteluun tai viestisi poistetaan. Onko tämä selvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän