Pakko kysyä anaaliseksin vastustajilta
Että mitä se teidän persreikää riipii, jos jotkut tykkää anaaliseksistä? Ettehän te luultavasti ole näkemässä/kuulemassa/haistelemassa? On sivistymätöntä ajatella, että muiden pariskuntien kahdenkeskeinen seksi kuuluisi teille.
Pidän itse perinteisestä seksistä, mutta mietityttää tämä joskus jopa vainoharhainen suhtautuminen.
Ehkä mielipiteeni on tyhmä ja mustavalkoinen, toivottavasti en pahoita kenenkään mieltä.
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:24"]
Näissä keskusteluissa on ongelmana yksipuolisuus. Yleensä lähdetään siitä olettamuksesta, että nainen on vastaanottavana osapuolena anaaliseksissä, vaikka käsitys ei voisi enempää enempää mennä pieleen. Miehen peräsuoli on luotu penetraatiota varten, sillä miehellä sijaitsee eturauhanen peräsuolen ulkoseinämässä ja tämän rauhasen hierominen aiheuttaa miehelle suurta nautintoa, niin suurta että mies voi saada orgasmin ilman peniksen hyväilyä. Minusta anaaliseksissä pitää lähteä liikkeelle miehen tarpeista saada sisäänsä naisensa sormet tai anaalidildo, ja sitä kautta lähteä laajentamaan repertuaaria naisen peräsuoleen.
[/quote]
Aivan. Tässä on suuri totuus. Molemmat voivat herkutella toistensa suolen herkillä osilla ja pian ei tarvita penistä tai klitorista lainkaan! On vain Anus, ihana sykkivä aukko, joka innostuksissaan välillä hörppää ilmaa sisään ja päästää lempeän lämpimän äänen.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 00:38"]
Että mitä se teidän persreikää riipii, jos jotkut tykkää anaaliseksistä? Ettehän te luultavasti ole näkemässä/kuulemassa/haistelemassa? On sivistymätöntä ajatella, että muiden pariskuntien kahdenkeskeinen seksi kuuluisi teille.
Pidän itse perinteisestä seksistä, mutta mietityttää tämä joskus jopa vainoharhainen suhtautuminen.
Ehkä mielipiteeni on tyhmä ja mustavalkoinen, toivottavasti en pahoita kenenkään mieltä.
[/quote]
Mikä vitun neitsytpoika siellä huutelee. Ei kukaan vastusta tällaisia asioita. Joko niistä pitää tai ei tai jotain siltä väliltä. Mutta vastustaa. Lol!
lue edellisiä anaaliseksi ketjuja anaaliseksistä voi saada esmierkiksi syövän. siksi
lue edellisiä anaaliseksi ketjuja anaaliseksistä voi saada esmierkiksi syövän. siksi
Minun reikää ei riivi yhtään muiden harrastamat seksit vaan itse harrastetut. Olen ukon pitkän vonkaamisen jälkeen kokeillut, oli ihan perseestä. En halua enkä aio sitä harrastaa, mies haluaisi, ja koska kuitenkin rakastan miestäni, tuntuu pahalta.
Hyi pervo! Ompele puseroosi A-kirjain!
Joo, tollasta on tosi vaikea tajuta. Että mitä se ihan oikeasti kenellekään kuuluu, miten muut nai. Ja vielä niin paljon, että tulee provoamaan kaikkia älyttömiä juttuja anaaliseksin vaaroista. Tai sitä kulunutta homo-korttia heiluttelee.
Mut toisaalta, jostain syystä toisten seksuaalikäyttäytyminen on kai kautta aikojen herättänyt toisissa halua hallita ja rajoittaa sitä. Aika suuri osa uskonnoista esim. asettaa paljon seksuaalisuutta rajoittavia kieltoja, ja jostain syystä nää kiinnostaa ihan suurta osaa uskovaisista paljon enemmän kuin ne käskyt lähimmäisenrakkaudesta tai ylipäätään mitkään muut kiellot tai kehoitukset sieltä pyhistä kirjoista. Että joku siinä on, että monet ihmiset miettii kovasti toisten seksielämää, ja pitää sen kontrolloimista tärkeänä. Ehkä oon vaan liian yksinkertainen tajutakseni miksi?
No kyllä minä toisaalta ymmärrän, miksi se ärsyttää. Kun sitä työnnetään joka tuutista nykyään ja hehkutetaan, niin sellaisetkin miehet, jotka ovat periaatteessa ihan tyytyväisiä siihen perusseksiin, saavat päähänsä, että sitä pitää päästä kokeilemaan kun kaikki muutkin. Ei varmaan ennen vanhaan monikaan ajatellut jäävänsä jostain paitsi, kun ei saa pökkiä peräaukkoon. Nyt sitten joka ukko on vonkaamassa kumppaniltaan näitä "uusia kokemuksia", vaikka kumppania etoo koko ajatus. Nuorissa miehissä ei löydy kohta tätä vauhtia ketään, jolle kelpaisi nainen, jolla on häpykarvoitus ja perä exit only. Eli siis siinähän harrastatte, jos molemmat osapuolet nauttii, mutta pitäkää se pliis omana tietonanne, ettei kaikkien tervejärkisten naisten tarvitse kuunnella sitä vonkausta.
Tavallisia anaaliseksin aiheuttamia vaivoja ovat mm. laajentuneet sisäiset peräpukamat, peräaukon halkeamat (tulehdusriski), haavaumat, fistelit, hermovauriot, ongelmat ilmavaivojen yhteydessä, krooninen kipu, ulosteen inkontinenssi ja krooninen ummetus (suolen toimintahäiriöt).
Minusta on ihanaa pyöritellä kieltä pyllynreiässä ja sen ympärillä. Vaimo tykkää.
-M27-
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 00:47"]
[/quote]
Anaaliseksistä ei saa syöpää. Syöpäriskin aiheuttaa eräs sukupuolitauti nimeltään HPV eli papilloomavirus, joka voi tarttua niin pimppaan (kohdun kaulaosan syöpä), suuhun (kurkku- ja suusyöpä), penikseen (penissyöpä) ja anaaliin (peräaukon syöpä).
Jos on rokotus HPV:tä vastaan niin HPV ei tartu. Nykyään nuoret rokotetaan virusta vastaan ja vanhemmatkin voivat tuon rokotteen itselleen ottaa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 01:51"]
Tavallisia anaaliseksin aiheuttamia vaivoja ovat mm. laajentuneet sisäiset peräpukamat, peräaukon halkeamat (tulehdusriski), haavaumat, fistelit, hermovauriot, ongelmat ilmavaivojen yhteydessä, krooninen kipu, ulosteen inkontinenssi ja krooninen ummetus (suolen toimintahäiriöt).
[/quote]
Laitapa linkkejä lääkärisivuille, joissa kerrotaan anaaliseksin tuollaista aiheuttavan. Minä en usko anonyymin provoilijan mielipiteiden paikkansapitävyyteen.
Taitaa jäädä linkit antamatta kuten aina tähänkin asti.
HPV:n voi välttää myös pidättäytymällä satunnaisista seksikumppaneista ja/tai käyttämällä kondomia. Rokotus on suurempi riski kuin luullaankaan.
Anaaliseksi altistaa peräaukon syövälle (syynä voi olla muukin kuin HPV).
Tämän päivän mahdollisuus on huomisen velvollisuus. Niinhän kävi oraalinkin kanssa, nyt päivitellään, että mitä, eikö kaikki naiset halua sitä?!
Kai se hinkutus itsessään voi aiheuttaa jotain ihosyöpää perssilmään?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 00:38"]
[/quote]
Miksi sinua riipii se mikä jotain muuta riipii? Harrasta persepanoa all u want. Jos hyväxyntää kaipaat perversiollesi niin onnea vaan. Sitä paitsi kyllä se nyt vaan muillekin kuuluu mitä muut pariskunnat kahdenkesken harrastavat, on moukkamaista kuvitella toisin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 02:38"]
Miksi sinua riipii se mikä jotain muuta riipii? Harrasta persepanoa all u want. Jos hyväxyntää kaipaat perversiollesi niin onnea vaan. Sitä paitsi kyllä se nyt vaan muillekin kuuluu mitä muut pariskunnat kahdenkesken harrastavat, on moukkamaista kuvitella toisin.
[/quote]
Mitä helvettiä? Miten on moukkamaista kuvitella, että muiden parien seksielämä kuuluu mulle tai meidän seksielämä kuuluu kellekään muulle?
Kun pitäisittekin sen seksielämänne omana tietonanne. Nykyään tuosta peräosastosta pitää jauhaa työpaikan lounastauollakin.
Tutkimusten mukaan 95% naisista ei pidä anaaliseksistä. 30% on joskus kokeillut ja "tosiharrastajia" on muutama prosentti. Nykyajan epänormaali trendi on saanut osan naisista suostumaan kokeiluihin, jatkuvan painostuksen alla - haittavaikutuksista huolimatta.