Suurin fantasiasi?
Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.
Kommentit (153)
Ryhmäseksi. Ei oo kummoinen fantasia, mutta tie toteutukseen vaatis pettämistä koska vaimo ei tätä halua.
1M+2N kimppakivaa. Olisin itse (mies) ensin kontillaan ja molemmat naiset panisivat minua sträppärillä "vartaassa" eli toinen peppuun ja toinen suuhun. Välillä vaihtaisivat toisinpäin. Sen jälkeen molemmat naiset olisivat kontillaan vierekkäin ja panisin molempia vuorotellen peppuun. Sitten toinen nainen panisi minua lähetyssaarnaajassa peppuun samalla kun toinen nainen ottaisi minulta suihin loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
1M+2N kimppakivaa. Olisin itse (mies) ensin kontillaan ja molemmat naiset panisivat minua sträppärillä "vartaassa" eli toinen peppuun ja toinen suuhun. Välillä vaihtaisivat toisinpäin. Sen jälkeen molemmat naiset olisivat kontillaan vierekkäin ja panisin molempia vuorotellen peppuun. Sitten toinen nainen panisi minua lähetyssaarnaajassa peppuun samalla kun toinen nainen ottaisi minulta suihin loppuun asti.
Uh-huh kuinka kiimaista... ;)
Itse haluaisin "joutua" kahden Naisen käsittelyyn siten, että toinen Naisista naisi minua sträpillä perinteisesti takaapäin samalla kun nuolen toisen Naisen pillua... ja vaihtaisivat sitten paikkoja ;-)
Mulla fantasiat vaihtelee jatkuvasti ja niitä uusia tulee mieleen lähes päivittäin. Iän mukana on tullut uusia ja osa nuoruuden fantasioista on lähtenyt ja unohtunut. Mies on toteuttanut kanssani osan fantasioista kysymättä, on vain osunut kohille samat fantasiat.
olla ''vaimo'' shemalle kenellä on bigcock ja hyvät tissit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, eli semmone "arkinen" juttu, missä nainen pukeutuisi sellaiseen juttuun. :D M25
Mihin juttuun? Kiinnostaa :)
En uskalla sanoo. :/ Ei oo mikään sairas juttu, vaan sellainen arkinen juttu, joka löytyy lähes jokaiselta naiselta vaatekaapista. :) M25
No sano nyt!
Ny kun tämä siirtyi pois etusivulta, eikä täällä ole enää lukijoita ja kommentoijia, nii voin sanoo, et mie tykkäisin todella paljon, jos naisella olis uimapuku yllään. :) Ja vielä enemmä tykkäisin, jos naisella olisi uimapuku ja käytäisiin yhdessä suihkussa. :D Sellane juttu. Ja ei, en käy tiirailemassa naisia rannoilla tai uimahalleissa/kylpylöissä. M25
Vierailija kirjoitti:
M35. Olen Gay.
Kaikki komeat tuntemani heteromiehet. Lähinnä työelämästä. Toivon aina salaa, että olisivat "heteroita".
Ja osa niistä on niitä "heteroita"
"Hetero" mies
Ryhmäseksi 2m+n eri versioissa. Ihan vaan naisen ehdoilla suuhun ja toinen pilluun jne tai sitten vähän miesten välistä myös. Toinen fantasia yhdessä vaimon kanssa suihin otto joltain vieraalta
Että vauva.fi seksipalsta lopetetaan.
Se, että ihmistä ei paheksuttaisi seksin harrastamisesta. Monesti olisi ollut tarjolla seksiä jollei tarvitsisi pelätä paskamyrskyä epäsovinnaisuudesta. Vaimon siskokin on suorastaan tarjonnut itseään, mutta nautinto olisi pienempi, kuin syntynyt paskamyrsky.
Mjaa, tietty fantasia ja siihen liittyvät viestit poistatettiin. Siispä uudestaan:
olisin taas nuori tyttönen ja joku vanhempi mies tutustuttaisi kaikkiin seksin saloihin kohdellen mua kuin kukkaa kämmenellä mutta ollen just tosi ihanan tuhma. Esim 16 v itse ja mies 20 v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, eli semmone "arkinen" juttu, missä nainen pukeutuisi sellaiseen juttuun. :D M25
En uskalla sanoo. :/ Ei oo mikään sairas juttu, vaan sellainen arkinen juttu, joka löytyy lähes jokaiselta naiselta vaatekaapista. :) M25
No sano nyt!
Ny kun tämä siirtyi pois etusivulta, eikä täällä ole enää lukijoita ja kommentoijia, nii voin sanoo, et mie tykkäisin todella paljon, jos naisella olis uimapuku yllään. :) Ja vielä enemmä tykkäisin, jos naisella olisi uimapuku ja käytäisiin yhdessä suihkussa. :D Sellane juttu. Ja ei, en käy tiirailemassa naisia rannoilla tai uimahalleissa/kylpylöissä. M25
IHANA! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sano nyt!
IHANA! <3
Kiitos. :) Eka kerta, ku puhun tuosta. Sosiaalisten tilanteiden ahdistuksesta kärsin, nii en uskaltanu eilen sanoo tuota, ku tää oli etusivulla jostain syystä. Uimapuvuissa tykkään siitä materiaalista ja siltä miltä se näyttää ja ne on silleen kivasti tiukkoja. :D Bikinit ei samalla tavalla innosta. Uimapuvussa nainen o sellaisessa kivassa paketissa tavallaan. :D M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sano nyt!
IHANA! <3
Kiitos. :) Eka kerta, ku puhun tuosta. Sosiaalisten tilanteiden ahdistuksesta kärsin, nii en uskaltanu eilen sanoo tuota, ku tää oli etusivulla jostain syystä. Uimapuvuissa tykkään siitä materiaalista ja siltä miltä se näyttää ja ne on silleen kivasti tiukkoja. :D Bikinit ei samalla tavalla innosta. Uimapuvussa nainen o sellaisessa kivassa paketissa tavallaan. :D M25
Mulla on semmonen body mikä on melkein kuin uimapukumateriaalia. Se on ollut aika kiva seksiasu. Ja helppo sitten avata ne napit.
Vierailija kirjoitti:
Mjaa, tietty fantasia ja siihen liittyvät viestit poistatettiin. Siispä uudestaan:
olisin taas nuori tyttönen ja joku vanhempi mies tutustuttaisi kaikkiin seksin saloihin kohdellen mua kuin kukkaa kämmenellä mutta ollen just tosi ihanan tuhma. Esim 16 v itse ja mies 20 v vanhempi.
Tää on ollut mun unelma jostain (sori nyt vaan kukkahattutädit) 11-vuotiaasta asti. Kova oli yritys saada vanhempi mies opettajaksi mutta ei onnistunut. 19-vuotiaana meni neitsyys kahta vuotta nuoremmalle kundille. Pöh. Aina haaveilin vanhemmasta miehestä. Nyt oon jo yli-ikäinen moiseen, 20 vuotta vanhemmat miehet on jo oikeasti vanhoja ja joku 36-vuotias ihan juniori mun silmissä. Jää fantasia vaan haaveisiin, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sano nyt!
IHANA! <3
Mulla on semmonen body mikä on melkein kuin uimapukumateriaalia. Se on ollut aika kiva seksiasu. Ja helppo sitten avata ne napit.
Ne o kivoja kaikki tommoset, ku ne muotoilee vartaloo ja peittää tietyt paikat ja jättä esim. jalat ja reidet peittämättä. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Että vauva.fi seksipalsta lopetetaan.
'Fantasioista' helpoimmasta päästä toteutettava: et avaa enää ko. sivustoa! ; )
Viikonloppu kahdestaan rauhassa erään varatun aivan ihanan , tosi mukavan , eroottisen, kauniin jo varttuneemman , muodokkaan , fiksun naisen kanssa, jonka kanssa meillä on ollut (ihan sattumalta työasioissa alkanut ) korona-ajan etäsuhde puoli vuotta ja yksi seksikerta hotellissa vasta.
Meillä synkkaa todella hyvin, puhumme paljon , haluamme seksissä ihan samoja asioita, kummallakin on puoliso haluton ja passiivinen seksissä. Olemme estottomia keskenämme.
Se viikonloppu olisi aivan upeaa , tiedämme sen kumpikin.
Haluaisin halata ja hyväillä naista, jolla on päällään satiini-iltapuku. Olisin itse pukeutunut liivipukuun ja hän saisi myös nauttia liivini satiiniselkämyksestä ja soljella säädettävistä nauhoista. Siitä etenisimme seksiin.
Kyllä sitä tummaa isoa peppua pitäisi naiselta päästä maistamaan ja nussimaan ja joo, saa istua naamalle.