Suurin fantasiasi?
Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.
Kommentit (153)
Haluaisin miehen jolla pitkät hiukset. Salaa haaveilen jostain musiikkialalla toimivasti tai muuten soittotaitoisesta. Tällä hetkellä olen niin tylsä, että olisi elämys nukkua jonkun vieressä ja jos jo henkilö olisi tuollainen edellä mainittu niin iso plussa. N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin työmatkalla miespuolisen kollegani kanssa. Hän pyytäisi minua syömään, ja muutaman drinkin jälkeen hän hieman painostaen veisi minut huoneeseensa. Siellä hän laittaisi käden suulleni ja kaataisi minut sängylle, pidellen minua kovakouraisesti kiinni. Lopun varmaan arvaatte.
Aika jännä. Monille tuo olisi pahin painajainen joutua työkaverin väkisinmakaamaksi.
Nyt kerrotaan fantasioita. Niissä on lupa tapahtua kaikenlaista. Tosielämässä ei ole, se on täysin eri asia.
2 naista samaan aikaan. Eipäs kun 3! 4! 5? 10 naista!!!
Tällä hetkellä yksi tietty mies. Hän suutelisi minua joka paikkaan ja kiihkeää seksiä harrastaisimme.
Paljon alastomia nuoria naisia, köysiä, kahleita, seksileluja jne....
Ja minä siellä seassa -oijjoi!
Oääministeri Marin istuisi mun naamalle ilman housuja. Sitten kaikki olisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Oääministeri Marin istuisi mun naamalle ilman housuja. Sitten kaikki olisi hyvin.
Ihanko vaan istuisi? Ei tarttisi tehdä mitään?
Että olisi mies joka olisi sekä rakastunut minuun, että olisi mukava lapselleni. Sellainen perhekeskeinen, mukava ja lämmin perheenisätyyppi, jonka flanellipaidan alla olisi jäntevä kroppa. Päivisin tekisimme jotain yhdessä, vaikka haravoisimme ja sitten söisimme yhdessä. Illalla lapsi olisi nukkumassa, me lämmittäisimme ensin saunan ja sitten kuumentaisimme toisemme.
Fantasiaa, ei tule ikinä tapahtumaan. On mies joka on muuten tuollainen, mutta ei yhtään perhetyyppiä.
haluaisin saada suihinoton helikopteriassa samalla polttaen paksua kuubalaista sikaria
Haluaisin rakastella raskaana olevaa naista. Saada pikkuisen maistaa maitoakin.
Adult Breastfeeding
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin työmatkalla miespuolisen kollegani kanssa. Hän pyytäisi minua syömään, ja muutaman drinkin jälkeen hän hieman painostaen veisi minut huoneeseensa. Siellä hän laittaisi käden suulleni ja kaataisi minut sängylle, pidellen minua kovakouraisesti kiinni. Lopun varmaan arvaatte.
Aika jännä. Monille tuo olisi pahin painajainen joutua työkaverin väkisinmakaamaksi.
Pakottamisfantasiat on tosi yleisiä, mutta ei ihmiset tietenkään oikeasti halua tulla raiskatuksi, tietenkään. Fantasian idea on, että ei tarvitse olla kontrollissa. Ihminen kuitenkin itse on fantasiansa ohjaksissa, ei se oikeasti tapahdu tahdon vastaisesti
Tämän takia bdsm:ssäkin on turvasana, eli kun haluaa lopettaa rajutkin leikit, se loppuu siihen paikkaan. Minulle bdsm on juuri tällaisten fantasioiden leikkimistä livenä, turvallisesti.
Tosi kuumaa.
Olen barbaariruhtinatar, ja vihollisen voitetut sotilaat tuodaan eteeni. Polvillaan. Kahleissa. Alasti. Nam.
Kaikilla on jotainseksifantasioita. Omat fantasiani liittyvät ruokaan ja juomaan ja hiekkarantaan.
Haluaisin hypätä laskuvarjolla alasti ja samalla tumputtaa ja saada orgasmin ja lähettää spermat ilmojen teille.
Olenko outo?
Uusi fantasiani on mennä seksibileisiin naamioituneena ja pukeutuneena lateksiin. Toistaiseksi fantasia ei ole pidemmällä, kuin että katselen mitä siellä tehdään.
No mulla on pilvin pimein seksiin liittyviä (eri henkilöiden kanssa), mutta ehkä oudoin fantasia tällä hetkellä liittyy työkaverimieheen, haluaisin NUKKUA hänen kanssaan saman peiton alla, niin että hän olisi mun kainalossa, ei mitään seksijuttuja siis, vana ihan pelkkää läheisyyttä.
Kyseessä mua n. 13 vuotta nuorempi ja päätä lyhyempi nörttimies :)
Saada lottovoitto ja ostaa talo maalta. Laittaa pari hevosta ja muita eläimiä.
Pihalle pihasauna ja palju. Liottaa itseä paljussa pakkasella pipo päässä ja siemailla viiniä...
Että yksi tietty remonttimies hoitelisi minutkin kesken työpäivänsä, vieläki himottaa vaikka pitkään aikaan en ole enää häntä nähnyt,
Löytää parikymppinen timmi kroppanen nainen, joka olis pukeutunut urheilu trikoisiin ja toppiin.. Ja joka esittelis itseään ja runkkais mut loppuun asti. M40v