Suurin fantasiasi?
Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.
Kommentit (153)
Fantasioita on paljon eikä niistä mikään ole toistaan sen suurempi.
Viimeisin on läksyjen kuulustelu koulussa. Joudun makaamaan suorakulmaan, vatsa pöydälle ja jalkapohjat maahan, pöydän kulmalle. Peppu on paljastettu ja kasvojeni edessä on monitori tai joku muu, mistä näkyy oikea vastaus. Kommandopipolla naamioitunut naispuolinen opettaja näyttää kuulustelun yhteydessä samalla oikean vastauksen ja valvoo satunnaisesti, että pidän silmät kiinni. Takanani on niin ikään naispuolinen ja kommandopipoinen avustaja, joka lyö pyynnöstä raipalla pepulleni. Mikäli tunnustan, etten osaa, saan iskun. Jos jään kiinni lunttaamisesta, saan kolme iskua.
Suurin fantasiani on eräs mies, jonka silmät palaa. Vain hän tietää mitä haluan ja tarvitsen. Hän pitää minut itsellään.
Haluaisin, että todella kaunis, vahva ja lihaksikas nainen tekisi mulle mitä haluaa. Olisin käytännössä sen seksilelu.
Luonnonsuojelupuistossa oman miehen kanssa patikoiminen ja teltassa rakasteleminen. Ehkä jopa samassa makuupussissa oikein ahtaasti. Olipas kesyä.
Vierailija kirjoitti:
Rekkakuskien kiertopalkinnoksi pääseminen. Mut sais nussia puhki.
Minulla myös rekkakuski, mutta ihan vain yksi. Rekoissa on jotakin käsittämättömän kiihottavaa. Samoin rekkakuskeissa. Voisin olla mukana, kun ajeltaisiin Suomen halki kuljettamassa jotakin johonkin. Puhuttaisiin henkeviä, tai ei niin henkeviäkään. Päivän päätteeksi rekkaparkissa kuski avaisi vyönsä sekä farkkujensa napit ja ottaisi kivikovan elimensä esiin. Voisin kömpiä syliin, kun olisi lyhyt hame eikä pikkupöksyjä alla. Kokeiltaisiin, saataisiinko koko rekka heilumaan, ja saataisiinhan me.
Vierailija kirjoitti:
Pissaleikkejä hääpuvussa eli vähän tuhmempi trash the dress
Tää ois kyllä kiihottavaa.
t.m-53
Kaksi erittäin hyvännäköistä miestä, joista toinen panee (minua) takaapäin ja toiselta otan suihin.
Käyn säännöllisesti hieronnassa ja siihen se liittyy.
JOS se hierontapöytä olisi sellainen nivusten kohdalta reilusti avoin niin olisi ihanaa olla vatsallaan hierottavana niin että seisova muna sojottaa alaspäin. Hieronta voisi päättyä siihen että hieroja lypsää orgasmin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Käyn säännöllisesti hieronnassa ja siihen se liittyy.
JOS se hierontapöytä olisi sellainen nivusten kohdalta reilusti avoin niin olisi ihanaa olla vatsallaan hierottavana niin että seisova muna sojottaa alaspäin. Hieronta voisi päättyä siihen että hieroja lypsää orgasmin minulle.
Mä haluaisin, että mieshieroja jossain vaiheessa käskisi mua kääntymään selälleni ja kapuaisi samantien päälle, repisi pikkarit pois ja työntyisi sisään ja naisi mua rajusti siinä hierontapöydällä.
Löytää joku varattu tyttö/nainen joka rakastuis ja himoitsis pelkästään mun isoa kalua. Haluis rakastella lähes joka päivä salaa mieheltään mun kanssa. Sais pitää mua leikkikaluna jolla toteuttaa fantasiat ja mä saisin sen jälkee panna häntä vastavuorosesti miten haluan.
Että olisin sidottuna ja joutuisin katselemaan kun avovaimo harrastaisi seksiä kahden isokaluisen mustan miehen kanssa. Ilman kondomia tietysti niin että avovaimo saisi molempiin reikiin yhtäaikaa ja että hän saisi ihan mielettömiä orgasmeja. Minä vaan joutuisin vierestä seuraamaan enkä voisi edes runkata.
Saada mieheltäni kunnon seksiä pitkästä aikaa. Sellaista jossa näkisin että hön haluaa minua. Nuolisi minua ja hyväilisi klitorista. Ei olisi kiire mihinkään vaan saisin kerrankin keskittyä nautintoon jota mieheni haluaisi minulle kerrankin ajan kanssa antaa.
N35
En tiedä onko suurin fantasia mutta fantasia kuitenkin.
Menisin komealle mieshierojalle, joka hieroessaan alkaisi vihjailevasti hyväilemään peppuani ja hellästi työntelisi sormia peppuun. Sen jälkeen työntäisi kovan kalun mun suuhun ja hetken ottaisin suihin kunnes kiipeäisi mun päälle ja työntyisi peppuuni ja lopulta laukeaisi sinne.
Vaimoni tilisi aivan kiitoksia kotiin ja ilmoittaisi löytäneen itselleen ihanan uroksen ja haluaa erota HETI ilman mitään ehtoja. Ottaa vain omat tavaransa ja muuttaa pois iäksi.
Aaaaahhhh...
Haluaisin, että 5-10 naista pierisivät paljaalla perseellä vuorotellen naamalleni pitkän aikaa.
Yksi viimeisimmistä fantasioista on sellainen, jossa minä, koehenkilönä oleva mies, ja koehenkilönä oleva nainen olemme identtisissä koehuoneissa. Huoneessa, jota ei ole juuri sisustettu, on suuri, mukava ja tukeva tuoli, jolla istutaan mukavassa ja hieman puoli-istuvassa asennossa. Päässä on suuret, tukevat ja ääntä eristävät langattomat kuulokkeet. Edessä olevalle seinälle heijastetaan videotykillä suuri kuva ja etualalla on myös kamera, joka kuvaa koehenkilöstä aluetta, joka on korkeussuunnassa noin polvista hieman yli päälaen. Lisäksi huoneessa on piilossa herkkä suuntaava mikrofoni, joka tallentaa koehenkilön äänen mutta pyrkii välttämään muuta ääntä.
Ennen koetilannetta näytetään jotain rentouttavaa komediaa, teetetään kevyitä laskuharjoituksia tms. niin, että molemmat saadaan rennoiksi ja unohtamaan seksiin liittyvä. Koetilanteessa nainen seuraa videotykiltä, kuulokkeiden kautta tai molemmista seksuaalista materiaalia, joka on hänen mieltymysten mukaista, mutta jonka naispuolinen kokeen ohjaaja, joka on kokeen aikana ohjaamossa seuraamassa tilannetta ja ohjaamassa sitä., on valinnut. Koehenkilönä oleva nainen ei siis tiedä etukäteen sitä, mitä tulee seuraamaan. Koetilanne kestää piinallisen pitkään niin, että jos on yhtään sillä tuulella, niin ei voi olla kiihottumatta ja syttymättä tunnelmaan. Itse puolestaan näen videotykiltä koehenkilönä olevaa naista kuvaavan kameran kuvan ja kuulen kuulokkeista hänen ääntään tallentavan mikrofonin äänen. Seuraan siis naisen reaktioita, mutta tiedän hänen seuraamastaan materiaalista vain sen, että se on jotain seksuaalisesti kiihottavaa, mutta en tiedä naisen yksityisyyden vuoksi sen enempää.
Koetilanteen jälkeen kokoonnumme koenhenkiönä olevan naisen kanssa samaan huoneeseen, jossa meille näytetään meitä kuvanneiden videokameroiden filmit rinnakkain ja tahdistettuna toisiinsa. Tietysti kuulemme myös meitä tallentaneiden mikrofonien äänet. Tehtävänä on purkaa se, miten olen reagoinut naisen reaktioihin ja koetta ohjaava nainen seuraa myös tätä tilannetta huoneen ulkopuolelta.
Haluaisin saada himoni takaisin. Nykyään tuntuu, että kaikki on jo nähty. Pokea löytyy joka lähtöön, eikä oikeen edes huvita katsoakaan eikä tumputtaa kovin usein. Oikeissa ihmissuhteissa on vaikeaa löytää naista, jota oikeasti himoitsee. Voi panna joo, mutta kauhea vaiva löytää panokaveri ja nopeasti alkaa maistua puulta.
Ehkä olen vain tullut vanhaksi ja onhan tämä toisaalta helpottavaakin. Ei tarvitse enää naista (eikä miestä).