Suurin fantasiasi?
Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.
Kommentit (153)
Juu, eli semmone "arkinen" juttu, missä nainen pukeutuisi sellaiseen juttuun. :D M25
Miten tilanteen lataus voi olla jossain tilanteessa niin vahva kuin fantasioissa. Eikä kyse ole edes seksistä vaan läsnäolosta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, eli semmone "arkinen" juttu, missä nainen pukeutuisi sellaiseen juttuun. :D M25
Mihin juttuun? Kiinnostaa :)
Kakata feministin suuhun. Semmonen rehellisen kokone jämäkkä jötköle jota vähän deep throattaa
Moottoripyöräajelu Nevadassa Wolverinen kanssa ja sen jälkeen kiihkeä seksintäyteinen yö jossakin syrjäisessä motellissa.
Olen Jumala ja voin tahdollani tehdä mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla sanoo. :/ Ei oo mikään sairas juttu, vaan sellainen arkinen juttu, joka löytyy lähes jokaiselta naiselta vaatekaapista. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla sanoo. :/ Ei oo mikään sairas juttu, vaan sellainen arkinen juttu, joka löytyy lähes jokaiselta naiselta vaatekaapista. :) M25
No sano nyt!
Kävelisin vielä joskus kivuitta.
Voittaa lotossa niin paljon raha, että ei paskalle taipuisi. Ja näkymättömyysviitta, kun Tylypahkan kirjettä lienee enää turha odottaa.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Sori jumalilla ei ole syytä manifestoitua kolmiulotteiseen biologiseen kehoon, et siis voi olla jumaltietoisuus.
Liftata jonkun rekan kyytiin USA:ssa ja joutua sen rekkakuskin seksiorjaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut? Hame?
Olisin työmatkalla miespuolisen kollegani kanssa. Hän pyytäisi minua syömään, ja muutaman drinkin jälkeen hän hieman painostaen veisi minut huoneeseensa. Siellä hän laittaisi käden suulleni ja kaataisi minut sängylle, pidellen minua kovakouraisesti kiinni. Lopun varmaan arvaatte.
Johnny Depp soittaa ovikelloa ja kosii mua. Muutetaan jollekin kaukaiselle saarelle eräjormailemaan ja juomaan rommia.
Jos vaikka alkuun 20 palomiestä ottais vuorotellen. Seuraava aina edellisen jälkiliukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori jumalilla ei ole syytä manifestoitua kolmiulotteiseen biologiseen kehoon, et siis voi olla jumaltietoisuus.
Se on mun suurin fantasia. Seuraavaksi suurin on että osaisit sisäistää lukemasi.
nainennn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n 18-vuotias ujo mies. N32
Tämä. :D "noin" 18-vuotias ujo mies ;)
Pedofiilipuumat vauhdissa.
Päästä Arthur Morganin tyttöystäväksi. Haistatettais Dutchille pitkät ja otettais hatkat sieltä. Sen jälkeen me vaan naitais kunnes kuoltais vanhuuteen.
Olisin vessan lattialle sidottuna kauniiden naisten illanistujaisissa, joissa viini virtaa. Naiset vuorotellen käytttäisivät suutani pönttönä, oli kyse sitten ykkös- tai kakkoshädästä