Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin fantasiasi?

Vierailija
25.10.2020 |

Hyödynnä nimettömyys ja kerro suurin fantasiasi. Ketjussa pitää kunnioittaa jokaista.

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla kivan herraseurueen matkassa ainoana naisena vähän pitemmän aikaa, esim yli viikon ja kun tiedän mieten ne himot kasvaisi kaikilla. Kunnes sitten saisin olla se helpotuksen lähde jokaiselle halukkaalle...ryhmäpanonaisena tai ihan vaan palvelustyttönä panetukseen...sellainen haave jo jonkin aikaa ollut

Vierailija
82/153 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mjaa, tietty fantasia ja siihen liittyvät viestit poistatettiin. Siispä uudestaan:

olisin taas nuori tyttönen ja joku vanhempi mies tutustuttaisi kaikkiin seksin saloihin kohdellen mua kuin kukkaa kämmenellä mutta ollen just tosi ihanan tuhma. Esim 16 v itse ja mies 20 v vanhempi.

Tää on ollut mun unelma jostain (sori nyt vaan kukkahattutädit) 11-vuotiaasta asti. Kova oli yritys saada vanhempi mies opettajaksi mutta ei onnistunut. 19-vuotiaana meni neitsyys kahta vuotta nuoremmalle kundille. Pöh. Aina haaveilin vanhemmasta miehestä. Nyt oon jo yli-ikäinen moiseen, 20 vuotta vanhemmat miehet on jo oikeasti vanhoja ja joku 36-vuotias ihan juniori mun silmissä. Jää fantasia vaan haaveisiin, siis.

Samoin. Tai nyt kun oon yli 30, niin eihän se sama olis jonkun 50-vuotiaan kanssa olla, ja seksikokemuksiakin tullut kartutettua niin että neitsyen leikkiminen olisi lähinnä surkuhupaisaa. 30-40 vuotiaat aina olleet mun silmissä seksikkäimpiä, jopa silloin aivan alaikäisenä. Nettiseksiä harrastin tosi monen sen ikäisen kanssa just 13-15-vuotiaana, mutta livenä ei koskaan nähty. Videokuvaa näytin, tissejä ja pikkareita ja vartaloa muutenkin ja tälleen. Olisin halunnut nähdä livenäkin, mutta miehet oli fiksumpia. Ja kait naimisissakin jokainen, tai yhden tiesin vastikään eronneeksi. Mutta niin vaan sitä tuppaa iltaisin karkaamaan ajatukset siihen, että olis just jonkin 16 vuotta vanha ja jonkun nelikymppisen miehen kanssa saisi kokea kaiken eka kertaa ja hän hellästi ja määrätietoisesti opastaisi kaikessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kurittaa kovin ottein (kurituksesta tykkäävää) naista. Tukistamista ja sidontaa, läiskimistä kädellä.ja miksei kättä pitemmälläkin. En vahingoittaisi, vain sen verran että nahka kuumottaisi. Voi olla että liittyisi seksiäkin,.vaikea sanoa. Vaikka haluaisinkin harrastaa tätä vakn asian harrastajan kanssa, niin olisi kiva jos hän vähän pelkäisikin. Ehdoton plussa jos pissaa alleen tai jotenkin muuten menettää hallinnan.

Vierailija
84/153 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tois työkaverinsa saunomaan ja mä mukaan lauteille ......

Vierailija
85/153 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin elää ekan parisuhteen uudelleen. Se oli TAIVAS. Sellaista seksuaalista yhteensopivuutta ei ole tullut sittemmin vastaan. Ei se parisuhde varmaan koskaan olisi loppunutkaan mutta kun toinen osapuoli menehtyi :/ Kaiholla muistelen.

Vierailija
86/153 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin elää ekan parisuhteen uudelleen. Se oli TAIVAS. Sellaista seksuaalista yhteensopivuutta ei ole tullut sittemmin vastaan. Ei se parisuhde varmaan koskaan olisi loppunutkaan mutta kun toinen osapuoli menehtyi :/ Kaiholla muistelen.

Itse haaveilen myös seksuaalisessa mielessä ensimmäisestä parisuhteestani. Se oli sellaiseen klassiseen ns. j'ännämieheen. Vankilassakin ollut kriminaali, all in all totaalisen paska jätkä, kaukana hyvästä miehestä parisuhdemielessä, mutta sellaista kiimakemiaa en ole saanut kenenkään muun kanssa kokea.

Vierailija
87/153 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin.

t. m-56

Vierailija
88/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika pliisua mutta hluaisin sitoa naisen silmät peitettynä käsistä sänkyyn, sivellä hunajalla ja nuolla puhtaaksi, leikitellä hunajalla ja kielellä parit kunnon orgasmit naiselle ja sitten otan oman orgasmini. Ehkä jokin höyhenellä tai vastaavalla sively, kutittelu ja kiusoittelu voisi myös sisältyä asiaan.

Toistaiseksi tämä on pysynyt vain fantasia asteella, mutta halu olisi kova päästä toteuttamaan. Ehkä vielä joku päivä löydänkin naisen joka haluasi antautua käsittelyyni :)

M30

Vierailija
89/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa vielä joskus rakastella - tulla otetuksi hellän kiihkeästi ja tuntea mies sisälläni. Nykyisen rakkaani kanssa se ei ole ollut mahdollista, eikä monien lääkekokeilujenkaan jälkeen todennäköisesti koskaan tule onnistumaan.

Vierailija
90/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin että saisin tuntea että vaimoni haluaisi tuottaa mulle mielihyvää, eikä vaan suoriutua seksistä.

Ja jos hän vielä tekisi sen oma-aloitteisesti.

Esimerkiksi tarjoaisi suuseksiä tai edes jotain..

Vierailija
91/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla aika pliisua mutta hluaisin sitoa naisen silmät peitettynä käsistä sänkyyn, sivellä hunajalla ja nuolla puhtaaksi, leikitellä hunajalla ja kielellä parit kunnon orgasmit naiselle ja sitten otan oman orgasmini. Ehkä jokin höyhenellä tai vastaavalla sively, kutittelu ja kiusoittelu voisi myös sisältyä asiaan.

Toistaiseksi tämä on pysynyt vain fantasia asteella, mutta halu olisi kova päästä toteuttamaan. Ehkä vielä joku päivä löydänkin naisen joka haluasi antautua käsittelyyni :)

M30

Tuo sitominen ja kiusoittelu on varmaan aika suuren osan naisia unelmana. Kuulostaa ihan toteutuskelpoiselta muuten, kunhan ei laita hunajaa pilluun, muuten tulee hiivatulehdus. 😁

Vierailija
92/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin että saisin tuntea että vaimoni haluaisi tuottaa mulle mielihyvää, eikä vaan suoriutua seksistä.

Ja jos hän vielä tekisi sen oma-aloitteisesti.

Esimerkiksi tarjoaisi suuseksiä tai edes jotain..

Rohkeasti kerrot vaimolle, että haluaisit että hän viettelee sinut ja pitäisi sua enemmän hyvänä ja hyväilisi sua enemmän.

Moni nainen vain jotenkin oppii passiiviseen rooliin ja ajattelee että miehen kuuluu tehdä aloite ja kaikki liikkeet. Voit myös esittää toiveen mitä haluaisit hänen pukevan.

Vierailija
93/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kurittaa kovin ottein (kurituksesta tykkäävää) naista. Tukistamista ja sidontaa, läiskimistä kädellä.ja miksei kättä pitemmälläkin. En vahingoittaisi, vain sen verran että nahka kuumottaisi. Voi olla että liittyisi seksiäkin,.vaikea sanoa. Vaikka haluaisinkin harrastaa tätä vakn asian harrastajan kanssa, niin olisi kiva jos hän vähän pelkäisikin. Ehdoton plussa jos pissaa alleen tai jotenkin muuten menettää hallinnan.

Haluaisin kokea tuon. Sen että joutuisi polvelle poikittain. Ei mitään ruoskimista eikä silmitöntä raivoa (hui) mutta kunnon perinteinen pepulle kädellä-kuritus. Miksei myös muualle, pitäis vaan olla sellainen luotettava ankara vähän vanhempi mies jonka kanssa ei sitten välttämättä haluaisi muuten seksiä. Oikeastaan haluaisin sen seksin omalta mieheltä, mutta kurinpalautuksen joltain eri mieheltä.

Vierailija
94/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä usitakin ja monet liittyy salilla näkemiin nuorempiin naisiin. Mutta kuvittelen usein että naispuolinen ystäväni ja perhetuttuni on saanut mieheltään huonoa seksiä ja sen jälkeen tulisi minun hoidettavaksi side silmillä. Nuolen hänen hellän pillun ja panen hänelle pari orgasmia. Sen jälkeen hän polvistuu eteeni ja ottaa suihin loppuun asti niellen.

95/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suurin fantasia on orgasmin saava nainen. Siinä on vaan jotain niin voimakkaan eroottista kun nainen saa. Siinä kiihottaa aivan kaikki, se kiihko, supistelu, lotina, huokailu, voihkiminen... mitä märempi orgasmi, sitä parempi, aivan kuuminta on saada squirtit naamalle ja tuntea kun pillu supistelee sormien ympärillä, tai pitää kivikovaa kalua naisen sisällä ja tuntea kun kuuma mahla valuu pitkin molempien reisiä. Naisen orgasmi on kaunein asia maailmassa.

Onneksi pääsen toteuttamaan fantasiaani aina kun tarttee, naiseni rakastaa suuseksiä ja minä rakastan antaa sitä hänelle.

Vierailija
96/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen joka pitää minua vallassaan. Minun orgasmi on hänen. Sitoo,piiskaa ja käskyttää. Saan päästä huipulle vain hänen luvalla ja vain hänen ansiostaan. Käydään yhdessä seksibileissä, parin vaihdossa mutta vain hän saa viedä mut huipulle. Käydään syömässä hienossa ravintolassa jonne hän on laittanut minulle anaalitapin tai kaukosäätimellä olevan vibran jota voi samalla käyttää. Toisaalta taas sitten on hellä arjessa ja muuna aikana ja voidaan yhdessä sohvalla makoillen katsoa leffaa. Mutta ei tarvitse kuin yksi sana mieheltä ja taas olen hänen vallassaan.

T. N 40 joka taitaa olla naimisissa ihan väärän miehen kanssa....

Vierailija
97/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin miehen joka pitää minua vallassaan. Minun orgasmi on hänen. Sitoo,piiskaa ja käskyttää. Saan päästä huipulle vain hänen luvalla ja vain hänen ansiostaan. Käydään yhdessä seksibileissä, parin vaihdossa mutta vain hän saa viedä mut huipulle. Käydään syömässä hienossa ravintolassa jonne hän on laittanut minulle anaalitapin tai kaukosäätimellä olevan vibran jota voi samalla käyttää. Toisaalta taas sitten on hellä arjessa ja muuna aikana ja voidaan yhdessä sohvalla makoillen katsoa leffaa. Mutta ei tarvitse kuin yksi sana mieheltä ja taas olen hänen vallassaan.

T. N 40 joka taitaa olla naimisissa ihan väärän miehen kanssa....

Mulla sama fantasia ja mun mies paljastui vuosien päästä kuvailemasi kaltaiseksi.

-onnellinen

Vierailija
98/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin katsella kun n. 2-3 miestä panee vuorotellen kontillaan olevaa vaimoani paljaalla peppuun loppuun asti. Katselen hetken kuinka sperma valuu pepusta, ja sen jälkeen panen vaimoani spermalla liukastettuun peppuun. 

Vierailija
99/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kattoo kun joku randomi iso kalunen panis vaimoani takaapäin.samalla vaimo ottais minulta suihin..M44

Vierailija
100/153 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylivoimaisesti suurin on Olivier Richters, 218 cm / 155 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan