Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde ilman kosketusta ja hellyyttä

Vierailija
25.10.2020 |

Olisitko valmis suhteeseen, jossa toinen ei koskaan halaa, pidä hyvänä tai kosketa? Ainoa fyysinen kontakti on kerran viikossa seksin merkeissä ja aktin jälkeen toinen menee nopeasti suihkun kautta tv:n ääreen. Jos sinä halaat, toinen ei vastaa siihen. Toinen ei ikinä suutele, pidä kädestä tai edes silitä. Toinen kaipaa edes vähän läheisyyttä, koskaan sitä saamatta.

Suostuisitko elämään näin vaikka kaikki muu toimisi?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sopineet kosketuksesta?

Vierailija
2/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi, lähtisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ootko mun exän kanssa? Hyi helvetti sitä sontakasaa

Vierailija
4/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kylmälle. Yhdessäkään suhteessani ei ole tällaista ollut. Tuskin jäisin tai edes ryhtyisin suhteeseen kylmän ihmisen kanssa.

Vierailija
5/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En IKINÄ!!! :(

Vierailija
6/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo täältä on huudella, mutta ei kuulosta suhteelta kahden hurjasti rakastavan ihmisen välillä.

Vierailija
7/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Runsas seksi ja jatkuva fyysinen hellyys ovat ne syyt, joiden vuoksi ylipäätään olen parisuhteista kiinnostunut.

En tekisi kuvailemasi kaltaisella suhteella yhtään mitään. Omassa suhteessani on hyvin paljon koskettelua, suutelemista, halaamista, muhinointia ja hyvää seksiä aina, kun tavataan.

Jos tuota jatkuu yli kaksi viikkoa, eroa.

Vierailija
8/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
9/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitinko tänne tietämättäni? Kuulostaa minun elämältä.

Vierailija
10/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis uusi vai vanha juttu? Uutena kuulostaa siltä, että hän ei enää välitä sinusta samalla tavalla tai on esim. pahasti masentunut? 

Kaikki eivät pidä koskettamisesta tai osaa vastata siihen. Esim. minä menen solmuun, kun joku halaa minua enkä pidä kädestä pitämisestä. Suhteen alussa on hyvä jutella tällaisista asioista. 

Vierailija
11/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta tätä ja tänään erosin. Olen siis pyytänyt halauksia ja läheisyyttä, että ei ole siitä kiinni.

Ap

Vierailija
12/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta tätä ja tänään erosin. Olen siis pyytänyt halauksia ja läheisyyttä, että ei ole siitä kiinni.

Ap

Oikea päätös!

Vierailija
13/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onneksi olkoon!

Vierailija
14/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä lapsia? Itse vitkutan lasten takia. Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta kun ei kuulema ole sellainen halijatyyppi. Sitten valittaa kun en tee seksiin aloitetta. Olen yrittänyt selittää, että halu syttyy niiden halauksen ja kosketuksen myötä, mutta ei vain menen perille. On antanut ymmärtää, että minussa on jotakin vikaa kun en halua seksiä ihan muuten vaan ja tee aloitteita. No kyllä minä välillä sauvailen itsekseni. Hellyyttä on siinä saman verran kuin minun ja puolison välillä, mutta sauvaan en pety koska en sitä siltä edes odota.

Vierailija
15/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos toinen on niin ujo ettei uskalla vaan kysyä lupaa :(

"Jos aikoo halata, suudella tai kosketella, pitää kysyä lupa etukäteen." 

https://yle.fi/uutiset/3-11607750

Vierailija
16/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi ollenkaan.

Paitsi en seksiä halua missään nimessä!!

Vierailija
17/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisella miehellä tekee? Ei yhtään mitään.

Vierailija
18/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikea ratkaisu, onneksi olkoon! Mahdoitkohan olla minun exäni kanssa? Mä seurustelin lähes viisi vuotta hellyyttä ja kosketusta kerjäten. Halaamista vain satunnaisesti tavatessa, suutelemista vain minun aloitteestani. Mies ei edes osannut suudella, ei myöskään oppinut kun ei ollut "lutkuttamiseen" mielenkiintoa. Kyllästyin pyytelemään ja erosin, että olisi mahdollista tavata vielä joku samalla aaltopituudella oleva.

Vierailija
19/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin määrällä pärjäisin. Minusta rakastelun jälkeen jäädään vielä sänkyyn halimaan. Tarvitsen joka päivä pusuja, haleja ja kosketusta. En voisi elää tuollasessa suhteessa päivääkään.

Vierailija
20/47 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisessa. Vaikka kaikki muu olikin melkein täydellistä niin mieluummin olen suhteessa, joissa on vikoja, mutta silti kosketusta ja hellyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän