Miehen koeajaminen
En pidä itseäni kevytkenkäisenä naisena, mutta nyt useampi kaveri on painostanut minua "koeajamaan" uuden miestuttavuuteni. Siis hypätä sänkyyn samantien. Tietäisin kuulemma onko järkevää jatkaa suhdetta. Ollaan muutama kuukausi vasta tapailtu ja haluaisin edetä rauhassa. Ajatuksia?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Oletko nukkuessanne huomannut miehellä seisokin? Jos on, niin tuo pihtaus lähestyy jo kidutusta, helpota sen paineita suikkarilla tai kässärillä edes.
Kyse ei ole pihtauksesta jos ei koe olevansa valmis seksiin.
Aloittaja on tainnut keksiä koko jutun testatakseen muiden mielipiteitä asiasta.
Onpa huonot lipidot, en jatkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Kukaan normaali mies ei tapaile vain yhtä naista muutamaa kuukautta ilman seksiä. Joko se käy treffeillä muidenkin kanssa, tai sitten kyseessä on pienimunainen, impotentti tai kaappihomo. Ellei se sitten ole kiihkouskovainen tai joku muu friikkisirkuksesta karannut.
Voi nyt jeesus sentään taas. Sinähän todella tunnet maailman kaikki miehet. Uskomatonta paskaa.
Mihin mainitsemaani ryhmään itse kuulut? Jos on kemiaa, se kyllä johtaa lihallisten ilojen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Kukaan normaali mies ei tapaile vain yhtä naista muutamaa kuukautta ilman seksiä. Joko se käy treffeillä muidenkin kanssa, tai sitten kyseessä on pienimunainen, impotentti tai kaappihomo. Ellei se sitten ole kiihkouskovainen tai joku muu friikkisirkuksesta karannut.
Siis pienimunainen mies ei ole normaali? Onko löysäpilluinen nainen myös epänormaali?
Löysä pillu on miehen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia. Entäs jos sillä miehellä onkin pieni penis? Koeajamalla tiedät sen.
Kyllä parempi on selvittää tämä jo suhteen alussa, on myöhemmin kamalaa erota kun molemmat jo kiintyneet toisiinsa.
Jos nainen ei halua vielä seksiä mutta koko askarruttaa, voi kysyä mieheltä mitat tai mitata vaikka itse.
Aina voi koplata kun makoilette. Pullottaako. Tunnustelemalla saa tuntumaa koosta, lusikassa nukkuninen antaa myös tuntumaa.
Ootte tapaillu muutaman kuukauden ajan ja ei vielä seksiä? Kärsivällinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Toihan riippuu siitä kuinka usein sen muutaman kuukauden aikana on tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan näin. Ja mittauksista sen verran että se koko kannattaa heti alussa selvittää eikä parin kuukauden jälkeen, oikeastaan jopa törkeää miestä kohtaan jättää mies tuossa vaiheessa kun tunteet varmasti miehellä jo aika syviä.
En ole edes uskovainen, mutta miehenä kierrän tuollaiset koeajajat kaukaa. Haluan tutustua kunnolla useiden kuukausien ajan ennen kuin edes harkitsen mitään intiimimpää. Pidetään mielessä, että ihmisiä on erilaisia. Nykyajan muoti-ilmiöt eivät määrää mikä on oikein ja väärin.
Me tapailtiin mieheni kanssa n. 2 kk ennen, kun menimme sänkyyn. Oli meillä tuon ekan 2 kk aikana kuivaseksiä ja käsileikkejä. Teillä ei ainakaan ole kovin voimakas tuo seksuaalinen veto toisiinne.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes uskovainen, mutta miehenä kierrän tuollaiset koeajajat kaukaa. Haluan tutustua kunnolla useiden kuukausien ajan ennen kuin edes harkitsen mitään intiimimpää. Pidetään mielessä, että ihmisiä on erilaisia. Nykyajan muoti-ilmiöt eivät määrää mikä on oikein ja väärin.
Sama. Ei minulla toki mitään minimirajaa ole kuinka kauan pitää tapailla ennen seksiä, mutta ärsyttää tuollaiset oletukset että normaali mies ei kahta kuukautta odota tai sitten ainakin vähintään tapailee muita samaan aikaan. Itse haluan edetä hitaammin, enkä koskaan tapaile useampaa yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan näin. Ja mittauksista sen verran että se koko kannattaa heti alussa selvittää eikä parin kuukauden jälkeen, oikeastaan jopa törkeää miestä kohtaan jättää mies tuossa vaiheessa kun tunteet varmasti miehellä jo aika syviä.
Syviä tunteita platonisessa suhteessa? WTF?
Vierailija kirjoitti:
Me tapailtiin mieheni kanssa n. 2 kk ennen, kun menimme sänkyyn. Oli meillä tuon ekan 2 kk aikana kuivaseksiä ja käsileikkejä. Teillä ei ainakaan ole kovin voimakas tuo seksuaalinen veto toisiinne.
Kuivaseksiä? Siis jotain jauhoseksiä ja käsileikkejä lampun varjokuvien kanssa?
Minä odotin seksiä nykyisen vaimon kanssa 8 kuukautta,ja odotan edelleen.
Itse kyllä tutustun tosi rauhassa vähintään vuoden. Jos ei vuotta jaksa odottaa, ei ole oikeasti rakastunut minuun vaan on panon perässä.
:D
Naisten koeajaminen, sallittua vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Naisen koeajaminen, sallittua vai ei?
Koeajoon tarvitaan aina kaksi. :D
t. mamma32v
Aina pitää koeajaa ennen ostoa. Jos alusta on ruosteessa, niin ei kovin pitkää ikää hankinnalle voi laskea.