Miehen koeajaminen
En pidä itseäni kevytkenkäisenä naisena, mutta nyt useampi kaveri on painostanut minua "koeajamaan" uuden miestuttavuuteni. Siis hypätä sänkyyn samantien. Tietäisin kuulemma onko järkevää jatkaa suhdetta. Ollaan muutama kuukausi vasta tapailtu ja haluaisin edetä rauhassa. Ajatuksia?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaahan se testata että onko mies huono sängyssä. Jos on, niin ei hänen kanssaan kannata alkaa parisuhteeseen. Moni mies esim. on todella ko.vak.ou.rainen ja luulee että miehen kuuluu lä.psiä. k.ou.ria ja mu.kilo.ida naista ko.vakou.raisesti, hak.ata em.äti.ntä sormilla ja samalla m.urjo.a alavatsaa tai että klit.orista kuuluu ra.apia ja sisempiä häpyh.uulia re.piä ja pur.esk.ella kov.akou.raisesti hampailla. Ottavat mallia p.o.r.nosta. Sellaisen kanssa kannattaa viheltää peli poikki heti eikä jäädä suhteeseen.
:DD
Mistä sä näitä miehiä oikein löydät?
Aloittaja kuulostaa pesunkestävältä bimbolta.
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on vitsi. Kuka mies on muka jaksanut odottaa 'muutaman kuukauden'
persut ne sanoo se on jännitys koska saa pimpsaaa lmao
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi, eikä vieläkään seksiä? Huh.
Itse en tapaile sellaisia naisia, joiden kanssa en ole harrastanut seksiä. En näe siinä oikein pointtia.
Et tapaile naisia, joiden kanssa et ole harrastanut seksiä? Eli ovatko kaikki juttusi alkaneet panemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mieleen, että ihmiset ovat erilaisia? Ehkä ap:lla lestää kauemmin luottaa uuteen kumppaniin kuin sinulla.
Mitä sen kummempaa "luottamusta" seksiin tarvitaan? Meinaatko että potentiaalinen ta- p- paja odottaa juuri sek siä, ennen kuin toteuttaa aikeensa?
(voi nyt helvetti tuota sensuuria!!!)
Varmasti huomasit, että tuossa lainaamassasi viestissä puhuttiin siitä, miten ihmiset ovat erilaisia? Toiset tarvitsevat siihen seksiin sen, että tuntee toisen ihmisen ja luottaa tähän, muuten ei seksiä voi olla. Ei ole kyse mistään hengen edestä pelkäämisestä, vaan siitä, ettei pysty niin intiimiin toimintaan, jos ei luottamusta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi, eikä vieläkään seksiä? Huh.
Itse en tapaile sellaisia naisia, joiden kanssa en ole harrastanut seksiä. En näe siinä oikein pointtia.
Et tapaile naisia, joiden kanssa et ole harrastanut seksiä? Eli ovatko kaikki juttusi alkaneet panemisesta?
Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet siitä, että olen iskenyt illanvietosta tai harrastuksista jonkun puolitutun, ja on päädetty harrastamaan seksiä. Tinder-treffeillä saatoin odottaa toisille treffeille seksiä, mutta paljon pidempään en, enkä varsinkaan halua mitään deittailu- tai seurusteluaktiviteetteja, jos ei ole ollut jo seksiä.
Seksi on minulle tärkeää. Olisi kamalaa huomata muutaman kuukauden jälkeen, jo kiinnyttyä, ettei kemiat kohtaa sängyssä. Siksi koeajan potentiaalisen kumppanin viimeistään kolmansilla/ neljänsillä treffeillä. Olen nainen. Jos mies tekisi minulle kuten ap tekee, toteaisin, ettei meidän seksitarpeet kohtaa ja jatkaisin matkaa.
miten miestä voi "ajaa"? strap-on dildollako ehkä..?!?!
😮
ooooo la laaaa kirjoitti:
miten miestä voi "ajaa"? strap-on dildollako ehkä..?!?!
😮
Takaa-koeajettu=ei karvoja perseessä. Tästähän on ihan hyvä leffakin Harrison Ford -Takaa ajettu.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kummallakin ihan olematon libido, joten sovitte ainakin sen puolesta toisillenne. Tuskin on kiirettä koeajaa, jos jo monta kuukautta on mennyt ilman. Hyvässä lykyssä teidän ei tarvitse panna ollenkaan, vaan päädytte täysin seksittömään suhteeseen.
Pääasia että viihtyvät yhdessä! Jos vauvakuume iskee niin voihan sitä kerran panna.
Mä en koeaja kun autoja, ihmissuhteissa kyllä hiffaan ilman mitään ajeluja natsaako vai ei.
Miksi et kokeilisi? Eikö se pillussakin hyvältä tunnu? N17v
Tähän väliin epäsuosittu mielipide mieheltä:
On helvetin iso turnoff jos nainen haluaa hypätä petipuuhiin heti ensimmäisillä treffeillä.
Jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on vitsi. Kuka mies on muka jaksanut odottaa 'muutaman kuukauden'
Kaikki miehet kuten naisetkaan eivät ole kovin seksuaalisia. Tai vaikka olisivat, jaksavat odottaa.
Se ukko on tod. joko varattu ja/tai homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Kukaan normaali mies ei tapaile vain yhtä naista muutamaa kuukautta ilman seksiä. Joko se käy treffeillä muidenkin kanssa, tai sitten kyseessä on pienimunainen, impotentti tai kaappihomo. Ellei se sitten ole kiihkouskovainen tai joku muu friikkisirkuksesta karannut.
Siis pienimunainen mies ei ole normaali? Onko löysäpilluinen nainen myös epänormaali?
Löysä pillu on miehen syy.
Ei, vaan liian monta alatiesynnytystä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin epäsuosittu mielipide mieheltä:
On helvetin iso turnoff jos nainen haluaa hypätä petipuuhiin heti ensimmäisillä treffeillä.
Jatkakaa
Joo no toi on todellakin miesten keskuudessa epäsuosittu mielipide. Sehän on pihtari jolta ei ekoilla treffeillä irtoa ja siihen on turha tuhlata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mieleen, että ihmiset ovat erilaisia? Ehkä ap:lla lestää kauemmin luottaa uuteen kumppaniin kuin sinulla.
Mitä sen kummempaa "luottamusta" seksiin tarvitaan? Meinaatko että potentiaalinen ta- p- paja odottaa juuri sek siä, ennen kuin toteuttaa aikeensa?
Varmasti huomasit, että tuossa lainaamassasi viestissä puhuttiin siitä, miten ihmiset ovat erilaisia? Toiset tarvitsevat siihen seksiin sen, että tuntee toisen ihmisen ja luottaa tähän, muuten ei seksiä voi olla. Ei ole kyse mistään hengen edestä pelkäämisestä, vaan siitä, ettei pysty niin intiimiin toimintaan, jos ei luottamusta ole.
En ole koskaan pelännyt henkeni edestä, mutta olen demi ja tarvitsen tunteita ja luottamusta, jotta halut heräisivät. Olen ollut tilanteessa, jossa seksiin painostettiin ennen kuin olin valmis, sekä sellaisiin tekoihin joita en ylipäätään ikinä haluaisi tehdä. Se oli hyvin hajottavaa ja olin tuon kokemukseen pitkään yksin edes katsomatta yhteenkään mieheen päin.
En myöskään ymmärrä puhetta, että jos ei heti hyppää sänkyyn niin ei ole intohimoa tai korkeaa libidoa. Aivan hyvin voi olla - eikö kukaan arvosta tilanteen kehittymistä, jännityksen ylläpitämistä, kiusoittelua, pikkuhiljaa lähentymistä? Sehän voi olla mitä kutkuttavin tapa aloittaa suhde (jos suhdetta siis etsii), mutta nykyään tuntuu että puhutaan vain "koeajosta", eikä melkein lainkaan romantiikasta, vetovoimasta, tunteista...