Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen koeajaminen

Vierailija
25.10.2020 |

En pidä itseäni kevytkenkäisenä naisena, mutta nyt useampi kaveri on painostanut minua "koeajamaan" uuden miestuttavuuteni. Siis hypätä sänkyyn samantien. Tietäisin kuulemma onko järkevää jatkaa suhdetta. Ollaan muutama kuukausi vasta tapailtu ja haluaisin edetä rauhassa. Ajatuksia?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jaksanut noin kauan odottaa, niin sillä on ihan varmasti seksisuhde siinä sivussa. MInullakin on vakiseksisuhde ja samalla katselen vähän vakavampaa. 

Vierailija
102/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti koeajat. Suurin osa on sängyssä niin huonoja, ettei yhteistä tulevaisuutta voi miettiäkään. Korkeintaan joka kymmenes on tarpeeksi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen, että ihmiset ovat erilaisia? Ehkä ap:lla lestää kauemmin luottaa uuteen kumppaniin kuin sinulla.

Mitä sen kummempaa "luottamusta" seksiin tarvitaan? Meinaatko että potentiaalinen ta- p- paja odottaa juuri sek siä, ennen kuin toteuttaa aikeensa? 

(voi nyt helvetti tuota sensuuria!!!)

Varmasti huomasit, että tuossa lainaamassasi viestissä puhuttiin siitä, miten ihmiset ovat erilaisia? Toiset tarvitsevat siihen seksiin sen, että tuntee toisen ihmisen ja luottaa tähän, muuten ei seksiä voi olla. Ei ole kyse mistään hengen edestä pelkäämisestä, vaan siitä, ettei pysty niin intiimiin toimintaan, jos ei luottamusta ole.

En ole koskaan pelännyt henkeni edestä, mutta olen demi ja tarvitsen tunteita ja luottamusta, jotta halut heräisivät. Olen ollut tilanteessa, jossa seksiin painostettiin ennen kuin olin valmis, sekä sellaisiin tekoihin joita en ylipäätään ikinä haluaisi tehdä. Se oli hyvin hajottavaa ja olin tuon kokemukseen pitkään yksin edes katsomatta yhteenkään mieheen päin.

En myöskään ymmärrä puhetta, että jos ei heti hyppää sänkyyn niin ei ole intohimoa tai korkeaa libidoa. Aivan hyvin voi olla - eikö kukaan arvosta tilanteen kehittymistä, jännityksen ylläpitämistä, kiusoittelua, pikkuhiljaa lähentymistä? Sehän voi olla mitä kutkuttavin tapa aloittaa suhde (jos suhdetta siis etsii), mutta nykyään tuntuu että puhutaan vain "koeajosta", eikä melkein lainkaan romantiikasta, vetovoimasta, tunteista...

Se hetki ennen kuin päädytään yhteen on juuri sitä taikaa/kemiaa/miksi haluaakin kutsua. Harmittavan harva haluaa pitkittää tuota jännitystä vaan himo on tyydytettävä heti kun se mieleen juolahtaa.

Minulle taas on täysin vieras ajatus, että taika/kemia/jännite/tms loppuisi ekaan seksikertaan. Kyllä se oikean kumppanin kanssa pikemminkin kasvaa ja nousee uudelle tasolle. Jos huuma perustuu jonkinlaiseen pihtaamiseen ja piirileikkiin niin ei ole minulle oikea kumppani.

Vierailija
104/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin epäsuosittu mielipide mieheltä:

On helvetin iso turnoff jos nainen haluaa hypätä petipuuhiin heti ensimmäisillä treffeillä.

Jatkakaa

Minulle taas tuolla tavalla ajatteleva mies on turn off. Teineillä ehkä eri, mutta minusta 30++ suhteissa ei tarvitse enää leikkiä mitään saalistusleikkejä tai esittää siveyden sipulia. Jos tykätään toisistamme niin tykätään toisistamme ja sillä siisti. En siis tarkoita sitä että ekoilla treffeillä pitäisi harrastaa seksiä jos ei siltä tunnu, mutta itse en oikein mitenkään päin osaa ajatella sitä miinuksena että toinen tykkää minusta ja haluaa läheisempään kontaktiin nopeastikin.

Vierailija
105/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin epäsuosittu mielipide mieheltä:

On helvetin iso turnoff jos nainen haluaa hypätä petipuuhiin heti ensimmäisillä treffeillä.

Jatkakaa

Minulle taas tuolla tavalla ajatteleva mies on turn off. Teineillä ehkä eri, mutta minusta 30++ suhteissa ei tarvitse enää leikkiä mitään saalistusleikkejä tai esittää siveyden sipulia. Jos tykätään toisistamme niin tykätään toisistamme ja sillä siisti. En siis tarkoita sitä että ekoilla treffeillä pitäisi harrastaa seksiä jos ei siltä tunnu, mutta itse en oikein mitenkään päin osaa ajatella sitä miinuksena että toinen tykkää minusta ja haluaa läheisempään kontaktiin nopeastikin.

Juurikin näin. Ymmärrän jos joku ei ole ensimmäisellä kerralla seksiin valmis, mutta että tuomitsisi minut jos itse olisinkin ja ehtisin sitä ehdottaa? Kuka tuollaista tuomitsijaa haluaa parisuhteeseen?

Vierailija
106/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen, että ihmiset ovat erilaisia? Ehkä ap:lla lestää kauemmin luottaa uuteen kumppaniin kuin sinulla.

Mitä sen kummempaa "luottamusta" seksiin tarvitaan? Meinaatko että potentiaalinen ta- p- paja odottaa juuri sek siä, ennen kuin toteuttaa aikeensa? 

(voi nyt helvetti tuota sensuuria!!!)

Varmasti huomasit, että tuossa lainaamassasi viestissä puhuttiin siitä, miten ihmiset ovat erilaisia? Toiset tarvitsevat siihen seksiin sen, että tuntee toisen ihmisen ja luottaa tähän, muuten ei seksiä voi olla. Ei ole kyse mistään hengen edestä pelkäämisestä, vaan siitä, ettei pysty niin intiimiin toimintaan, jos ei luottamusta ole.

Siis just tämä. Seksi on kuitenkin todella intiimiä toimintaa ja vaatii tietynlaista heittäytymistä ja vapautuneisuutta, eivätkä kaikki yksinkertaisesti pysty siihen mikäli eivät luota kumppaniin. Voi jännittää liikaa eikä uskalla toimia tilanteessa, ehkä pelkää epäonnistumista ja toisen reaktioita. Tutun, luotettavan ja turvallisen kumppanin kanssa näitä ongelmia ei ole. Jos just sulle ei tuota mitään ongelmia hypätä saman tien jonkun randomin sänkyyn, se ei tarkoita että kaikki pystyisivät samaan (tai että välttämättä edes haluaisivat).

Vierailija
107/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah, mä koeajan heti niin pääsen vähemmällä. Seksi on mulle yksi tärkeimmistä syistä haluta parisuhdetta ja elämä on liian lyhyt huonoon seksiin. Viimeisen treffikaverin kanssa päädyttiin punkkaan toisilla treffeillä. Totesin, että ei jatkoon ja näin ollen vältyimme isommalta mielipahalta molemmat. Toki seksi voi parantua ajan kuluessa, kun tutustutaan paremmin, mutta toivottomat tapaukset heivaan heti.

Vierailija
108/111 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävättäreni seurusteli 4 kk ihanan (omien sanojensa mukaan) miehen kanssa, mutta halusi edetä hitaasti ja tutustua kunnolla ennen seksiä. Nyt ihmettelee, kun mies ilmoitti kohteliaasti, että laitetaan seurustelu tauolle, kun on molemmilla työkiireitä ja muuta järjesteltävää elämässä. Ystävätär olisi kuulema voinut jatkaa seurustelua eli kävelyjä käsi kädessä, yhteisiä ruuan laittoja, henkeviä keskusteluja. Vihasin hänelle jo 2 kk:n kohdalla, että terve mies ei tuollaiseen kauan aikaansa tuhlaa. Eipä kuunnellut ja nyt itkee.

Ei tuollainen mies pysyisi uskollisena, jos saadaan lapsia. Ei ole isämateriaalia.

Vierailija
109/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
110/111 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole niin, että jokainen tekee oman päätöksen missä ja kenen kanssa haluaa seksiä harrastaa ja toimen osapuoli päättää onko se itselle hyvä niin.

Nuorempana olin ehkä pidättäytyväisempi seksin kanssa, mutta pitkän avioliiton päättymisen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että teen omat päätökset asian suhteen ja sillä ei ole mitään väliä mitä muut ajattelevat. Toki, se kuinka kiinnostunut olen treffikaverista, näkyy myös varmasti käytöksestäni ja halussa harrastaa seksiä. Jos toinen ei osoita samaa halua, niin kyllä se pistää ajattelemaan toisen kiinnostuksen määrää.

Kerran eletään ja omista päätöksistä on itselleen vastuussa. Ei seksin pitäisi olla niin vakava asia, vaan enemmänkin kahden aikuisen halua tuottaa toiselle hyvää oloa samalla nauttien toisen läheisyydestä ja kosketuksesta yhteisellä päätöksellä.

Vierailija
111/111 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella huonolta lähtökohdalta suhteelle. Tässä on useita vaaran merkkejä:

- Kuukausien tapailu ilman seksiä tarkoittaa, että viehätystä ja seksuaalista kiinnostusta ei ole.

- Jos mies ei halua viimeistään parien treffien jälkeen seksiä niin hän on joko pienimunainen, kokematon tai homo.

- Pihtailu ja viivyttely voi kostautua, jos sitten lopulta seksin aikana paljastuu, että mies ei osaa mitään tai housusta paljastuu joku 12 cm nakki. Siinä meni kuukausia hukkaan tapailussa.

- Voi myös olla, että mies on tämän tapailun aikana käynyt muita naisia panemassa ja tämä on luultavasti totta, koska harva mies odottaa kuukausia seksin perässä. Tuokaan ei ole hyvä lähtökohta suhteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän