Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen koeajaminen

Vierailija
25.10.2020 |

En pidä itseäni kevytkenkäisenä naisena, mutta nyt useampi kaveri on painostanut minua "koeajamaan" uuden miestuttavuuteni. Siis hypätä sänkyyn samantien. Tietäisin kuulemma onko järkevää jatkaa suhdetta. Ollaan muutama kuukausi vasta tapailtu ja haluaisin edetä rauhassa. Ajatuksia?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin epäsuosittu mielipide mieheltä:

On helvetin iso turnoff jos nainen haluaa hypätä petipuuhiin heti ensimmäisillä treffeillä.

Jatkakaa

Odottelen edelleen että tapaisin miehen joka haluaisi edes vähän tutustua ja odottaa alussa. Mutta ei, heti tai viimeistään huomenna. Ja kun kieltäydyn ja kerron miksi, miehestä ei enää koskaan kuulu mitään. Jos edes joskus saisi tavata toisenlaisen.

Vierailija
82/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaahan se testata että onko mies huono sängyssä. Jos on, niin ei hänen kanssaan kannata alkaa parisuhteeseen. Moni mies esim. on todella ko.vak.ou.rainen ja luulee että miehen kuuluu lä.psiä. k.ou.ria ja mu.kilo.ida naista ko.vakou.raisesti, hak.ata em.äti.ntä sormilla ja samalla m.urjo.a alavatsaa tai että klit.orista kuuluu ra.apia ja sisempiä häpyh.uulia re.piä ja pur.esk.ella kov.akou.raisesti hampailla. Ottavat mallia p.o.r.nosta. Sellaisen kanssa kannattaa viheltää peli poikki heti eikä jäädä suhteeseen.

:DD

Mistä sä näitä miehiä oikein löydät?

Muutama tuollainen tullut valitettavasti vastaan. Ihan suomalaisia ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunnu omasta mielestä hyvältä aloittaa suhdetta seksillä, sitä tunnetta kannattaa kuunnella. Jos toinen osapuoli jättää nopeasti suhteen sikseen, se voi kertoa siitä että suhde perustuu vahvasti seksiin. Parempi tutustua toiseen ensin enemmän.

Vierailija
84/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Kukaan normaali mies ei tapaile vain yhtä naista muutamaa kuukautta ilman seksiä. Joko se käy treffeillä muidenkin kanssa, tai sitten kyseessä on pienimunainen, impotentti tai kaappihomo. Ellei se sitten ole kiihkouskovainen tai joku muu friikkisirkuksesta karannut.

Siis pienimunainen mies ei ole normaali? Onko löysäpilluinen nainen myös epänormaali?

Löysä pillu on miehen syy.

Miten niin miehen syy? Onko pieni peenis sitten naisen syy? Niitä pillujahan on eri kokoisia, jokaisella naisella on omanlaisensa. Jollakin on tiukka ja jollakin löysempi, minäkin tiedän tämän kokemuksesta.

Vierailija
85/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen edelleen että tapaisin miehen joka haluaisi edes vähän tutustua ja odottaa alussa. Mutta ei, heti tai viimeistään huomenna. Ja kun kieltäydyn ja kerron miksi, miehestä ei enää koskaan kuulu mitään. Jos edes joskus saisi tavata toisenlaisen.

Olet välttänyt monta huonoa suhdetta toimimalla noin.

Vierailija
86/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaali mies ei tapaile vain yhtä naista muutamaa kuukautta ilman seksiä. Joko se käy treffeillä muidenkin kanssa, tai sitten kyseessä on pienimunainen, impotentti tai kaappihomo. Ellei se sitten ole kiihkouskovainen tai joku muu friikkisirkuksesta karannut.

Siis pienimunainen mies ei ole normaali? Onko löysäpilluinen nainen myös epänormaali?

Miten niin miehen syy? Onko pieni peenis sitten naisen syy? Niitä pillujahan on eri kokoisia, jokaisella naisella on omanlaisensa. Jollakin on tiukka ja jollakin löysempi, minäkin tiedän tämän kokemuksesta.

Kun nainen on kiihottunut, pillu puristuu mulkun ympärillä. Toisin kuin palstamiehet siis luulevat, seksi ei löystytä naista vaan antaa täyttä lihasjumppaa. Tähän toki tarvitaan hyvää seksiä, epäkiihottuneen naisen pillu on passiivinen ja siten myös löysä.

Voit nyt mennä itseesi ja miettiä mikset jo tiennyt tätä, kokemuksesta.

Vierailija
87/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunnu omasta mielestä hyvältä aloittaa suhdetta seksillä, sitä tunnetta kannattaa kuunnella. Jos toinen osapuoli jättää nopeasti suhteen sikseen, se voi kertoa siitä että suhde perustuu vahvasti seksiin. Parempi tutustua toiseen ensin enemmän.

Voi kertoa. Tai sitten ei kerro. Mainitsin aiemmin ketjussa, etten odottelisi noin kauan, koska toivon, että kumppaninikin haluaa paljon seksiä. Vaikka olisi kuinka ihana ihminen, ei suhteesta tule (minun kanssani) mitään, jos ei edes alkuun ole kanivaihetta. Sairastuminen myöhemmin tms. on asia erikseen, mutta jo valmiiksi aran tai estyneen kanssa en aloittaisi suhdetta. Exän kanssa seksiä oli toisilla tai kolmansilla treffeillä, olimme yhdessä lähes 20 vuotta. Nykyisen kanssa seksiä oli neljänsillä treffeillä vain siksi, että toiset ja kolmannet treffit oli julkisella paikalla lounasaikaan ilman jatkomahdollisuutta. Yhdessä ollaan oltu kohta kuusi vuotta. Toki nuoruuteen ja väliin mahtuu lyhyempiäkin suhteita, mutta yksikään ei ole loppunut liikaan seksiin tai sen puutteeseen.

Vierailija
88/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet välttänyt monta huonoa suhdetta toimimalla noin.

Kyllä, varmasti näin. Mutta se harmittaa etten ole ikinä saanut kokea sitä oikeaa välittämistä, rakastumista, sitä että jotakuta kiinnostaisi minä ihmisenä.

Vierailija
89/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kertoa. Tai sitten ei kerro. Mainitsin aiemmin ketjussa, etten odottelisi noin kauan, koska toivon, että kumppaninikin haluaa paljon seksiä. Vaikka olisi kuinka ihana ihminen, ei suhteesta tule (minun kanssani) mitään, jos ei edes alkuun ole kanivaihetta. Sairastuminen myöhemmin tms. on asia erikseen, mutta jo valmiiksi aran tai estyneen kanssa en aloittaisi suhdetta. Exän kanssa seksiä oli toisilla tai kolmansilla treffeillä, olimme yhdessä lähes 20 vuotta. Nykyisen kanssa seksiä oli neljänsillä treffeillä vain siksi, että toiset ja kolmannet treffit oli julkisella paikalla lounasaikaan ilman jatkomahdollisuutta. Yhdessä ollaan oltu kohta kuusi vuotta. Toki nuoruuteen ja väliin mahtuu lyhyempiäkin suhteita, mutta yksikään ei ole loppunut liikaan seksiin tai sen puutteeseen.

Saat tietenkin tehdä aivan kuten haluat, mutta se että alussa odotellaan EI tarkoita etteikö jatkossa olisi kanivaihetta. Itselläni on erittäin korkeat halut, enkä silti alle kuukaudessa sänkyyn menisi.

Vierailija
90/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen, että ihmiset ovat erilaisia? Ehkä ap:lla lestää kauemmin luottaa uuteen kumppaniin kuin sinulla.

Mitä sen kummempaa "luottamusta" seksiin tarvitaan? Meinaatko että potentiaalinen ta- p- paja odottaa juuri sek siä, ennen kuin toteuttaa aikeensa? 

(voi nyt helvetti tuota sensuuria!!!)

Varmasti huomasit, että tuossa lainaamassasi viestissä puhuttiin siitä, miten ihmiset ovat erilaisia? Toiset tarvitsevat siihen seksiin sen, että tuntee toisen ihmisen ja luottaa tähän, muuten ei seksiä voi olla. Ei ole kyse mistään hengen edestä pelkäämisestä, vaan siitä, ettei pysty niin intiimiin toimintaan, jos ei luottamusta ole.

En ole koskaan pelännyt henkeni edestä, mutta olen demi ja tarvitsen tunteita ja luottamusta, jotta halut heräisivät. Olen ollut tilanteessa, jossa seksiin painostettiin ennen kuin olin valmis, sekä sellaisiin tekoihin joita en ylipäätään ikinä haluaisi tehdä. Se oli hyvin hajottavaa ja olin tuon kokemukseen pitkään yksin edes katsomatta yhteenkään mieheen päin.

En myöskään ymmärrä puhetta, että jos ei heti hyppää sänkyyn niin ei ole intohimoa tai korkeaa libidoa. Aivan hyvin voi olla - eikö kukaan arvosta tilanteen kehittymistä, jännityksen ylläpitämistä, kiusoittelua, pikkuhiljaa lähentymistä? Sehän voi olla mitä kutkuttavin tapa aloittaa suhde (jos suhdetta siis etsii), mutta nykyään tuntuu että puhutaan vain "koeajosta", eikä melkein lainkaan romantiikasta, vetovoimasta, tunteista...

Se hetki ennen kuin päädytään yhteen on juuri sitä taikaa/kemiaa/miksi haluaakin kutsua. Harmittavan harva haluaa pitkittää tuota jännitystä vaan himo on tyydytettävä heti kun se mieleen juolahtaa.

Vierailija
91/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helvetin iso turnoff jos nainen haluaa hypätä petipuuhiin heti ensimmäisillä treffeillä.

Jatkakaa

Olen samaa mieltä kanssasi. Minä en pysty seksiin lähes tuntemattoman naisen kanssa, olen varmaankin kummajainen nykyaikana kun haluan tutustua ensin, enkä "koeajaa" että tietäisin onko naisesta mihinkään jatkossa.

Vierailija
92/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on mennyt useampi kerta vakituisten naisten kanssa, että on pääsdyt heidän kanssaan samalle aaltopituudelle seksiasioissa. Naiset tykkää todella paljon eri asioista ja jotkut saa orkut 10 minuutissa, mutta toiset ei tunnissakaan. Siksi mikään lyhyt koeajo ei vielä kerro mitään.

Miesten kanssa on helpompaa. Torttu levälleen ja tersseli suuhun niin toimii kaikille.

Vierailija
93/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkakaa

AP on tutustunut jo monta kuukautta.

Vierailija
94/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aapee kaverisi tietävät ettet ole vielä koeajanut? Niinpä. Entäs koeajon jälkeen, annatko kavereillesi koeajoraportin ja antavat sitten suosituksen tai ei jatkoon? Mitäs jos miehellä on pieni tai muuten huono seksissä, koko kaveripiirisi jakaa sitten tietoa eteenpäin. Ootte te naiset kanoja. Miesten kesken ei kukaan jaa tyttöystävästään ensipanopäiviä tai mitään intiimijuttuja kavereilleen vaan arvostavat ja kunnioittavat naisiaan. Sääliksi käy miestä jos ei läpäise koeajoasi ja joutuu vielä yeisen pilkan kohteeksi.

Vierailija
95/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä aapee kaverisi tietävät ettet ole vielä koeajanut? Niinpä. Entäs koeajon jälkeen, annatko kavereillesi koeajoraportin ja antavat sitten suosituksen tai ei jatkoon? Mitäs jos miehellä on pieni tai muuten huono seksissä, koko kaveripiirisi jakaa sitten tietoa eteenpäin. Ootte te naiset kanoja. Miesten kesken ei kukaan jaa tyttöystävästään ensipanopäiviä tai mitään intiimijuttuja kavereilleen vaan arvostavat ja kunnioittavat naisiaan. Sääliksi käy miestä jos ei läpäise koeajoasi ja joutuu vielä yeisen pilkan kohteeksi.

Sori mutta miehetkin osaavat juoruilun. Mua on mies haukkunut ihan päin naamaa ja varmasti myös kavereilleen. Kroppaa on arvosteltu ja pilkattu. Ja kaverimies kertonut että kyllä puhuvat keskenään miltä joku nainen näytti ja millaista seksi oli. Itse en halua enää vartaloani kenellekään näyttää kun en voi luottaa ettenkö päädy taas vitsiksi.

Vierailija
96/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta miehetkin osaavat juoruilun. Mua on mies haukkunut ihan päin naamaa ja varmasti myös kavereilleen. Kroppaa on arvosteltu ja pilkattu. Ja kaverimies kertonut että kyllä puhuvat keskenään miltä joku nainen näytti ja millaista seksi oli. Itse en halua enää vartaloani kenellekään näyttää kun en voi luottaa ettenkö päädy taas vitsiksi.

No on sulla ollut huono tuuri! Mun melko laajassa kaveripiirissä ei ikinä puhuta intiimi juttuja. Kukaan ei kysele. Tyttiksestä puhutaan vain ihan pintatietoa esim.harrastus, ammatti ja niistäkin vähän nihkeästi. Oma tyty on oma kulta, ei kuulu muille!

Vierailija
97/111 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä oot AP menny kertomaan kavereillesi ettet vielä ole nussinut miestuttavuutesi kanssa? Ja vielä useammalle kaverille, ehkä yhdelle parhaalle ystävälle kertomisen vielä ymmärtäisin.

Vierailija
98/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan koeajo jo suoritettu? Painostus on ainakin ollut kovaa.

Vierailija
99/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämä on vitsi. Kuka mies on muka jaksanut odottaa 'muutaman kuukauden'

Mies jolla on prinssinakki tai todella alhainen libido. 

Vierailija
100/111 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen treenaamalla saa tiukemmaksi. Ainakin itse olen treenannut, ja mies on haltioissaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi