Ai että ärsyttää yksi työkaveri, joka etäpalavereissa nuuskuttaa nenäänsä jatkuvasti!
Eikö voi olla äänettömällä, jos ei pysty minuuttiakaan olemaan nuuskuttamatta. Kannattaisi ehkä muutenkin hakea apua jos nuha on noin kroonista. Kaiken lisäksi ko. henkilö tulee etäpalavereihin aina sanomatta mitään tervehdystä, ilmaantuu vain linjoille ja sitten siitä raivostuttavasta nuuskutuksesta kuulee että hän on paikalla.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kai monilla voi olla tuollaisia ääniä, huomaamattaankin, mutta etäpalavereissa pitäisi ymmärtää pitää mikki pois päältä silloin kun ei itse puhu.
Oma inhokkiäänilista:
- purkan syöminen
- juominen ja nielaisuäänet
- jatkuva niiskutus
- röyhtäily
No joo, totta puhut. Eihän siinä sitten muu auta, kun huomauttaa nätisti, että "Nyt Ritva mikki pois päältä, aivot räjähtää tohon niiskutukseen!"
Jos tosiaan on ihmisiä, jotka ei itse huomaa tai tajua pitävänsä jotain ärsyttävää ääntä jatkuvasti. Suoraan asioista puhuminen yleensä auttaa asiassa kuin asiassa.
T. Krooninen vesinuha-vastaaja
Kuka röyhtäilee etäpalaverissa? XD
Vierailija kirjoitti:
Mikset sano siitä? Kyllä meillä ainakin voi sanoa "nyt kuuluu jotain ääniä taustalta" ja äänien tekijä tajuaa siitä mykistää mikkinsä.
Sama meillä. Melkein joka palaverissa todetaan, että mykistäkää mikrofoninne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisi tajuta mykistää mikki muulloin kuin silloin kun on oma puheenvuoro.
Meillä täytyy pitää mikki auki (jollei ole joku koulutus tai esitelmä meneillään), koska se on "autenttisempaa läsnäoloa" tai mitä v#ttua olikaan. Voi luoja sitä hönkäilyä, puuhkutusta, kolistelua, niiskutusta, yms. yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai monilla voi olla tuollaisia ääniä, huomaamattaankin, mutta etäpalavereissa pitäisi ymmärtää pitää mikki pois päältä silloin kun ei itse puhu.
Oma inhokkiäänilista:
- purkan syöminen
- juominen ja nielaisuäänet
- jatkuva niiskutus
- röyhtäily
No joo, totta puhut. Eihän siinä sitten muu auta, kun huomauttaa nätisti, että "Nyt Ritva mikki pois päältä, aivot räjähtää tohon niiskutukseen!"
Jos tosiaan on ihmisiä, jotka ei itse huomaa tai tajua pitävänsä jotain ärsyttävää ääntä jatkuvasti. Suoraan asioista puhuminen yleensä auttaa asiassa kuin asiassa.
T. Krooninen vesinuha-vastaaja
Juuri näin. Ihmeellistä, kun jotkut ärsyyntyvät kauheasti, mutta eivät voi sanoa sitä suoraan. Vuorovaikuttakaa, ihmiset!
Mikset sano siitä? Kyllä meillä ainakin voi sanoa "nyt kuuluu jotain ääniä taustalta" ja äänien tekijä tajuaa siitä mykistää mikkinsä.