Olen 55 v ja kuolema korjaa oikealta ja vasemmalta
Kommentit (16)
Kaikki me tullaan joskus ikään, jolloin alkaa olla enemmän hautajaisia kuin häitä. Surullinen elämän fakta. Elämä on lyhyt loppupeleissä.
Mun läheiset kuolivat jo 20 vuotta sitten. En ole käynyt hautajaisissa sen jälkeen. Jos sukuun tulen, niin kohta kuolo korjaa.
N55
Olen 52v ja valmis kyllä lähtemään. Mielelläni eutasian ottaisin. Ei ihmisen hyvä elämä ole sen pituudesta kiinni eikä mitattu.
Olen 52v ja valmis kyllä lähtemään
Pakkasi on täynnä 52,mutta jos nyt kuitenkin pelaat ne pakan jokerit myös?
Olen 54 mutta en ole valmis lähtemään ennen kuin tiedän, miten Kauniit ja rohkeat päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me tullaan joskus ikään, jolloin alkaa olla enemmän hautajaisia kuin häitä. Surullinen elämän fakta. Elämä on lyhyt loppupeleissä.
Se ikä ei ole 55. Omien vanhempien ikäluokka alkaa tuolloin olla vanhusiässä, mutta ei oma.
Muistatteko ennen koronaa lausahduksen 70 on uusi 50? Sittemmin elinajanodote on laskenut Suomessa ja etenkin keski-ikäisten naisten kuolleisuus noussut.
Syyksi on selitelty kaikenlaista potaskaa lähtien koronasulkujen aiheuttamasta ylipainosta ja alkoholin suurkulutuksesta. Missä ovat todisteet, että kuolleisuus olisi osunut ylipainoisiin alkkareihin? Todisteita ei ole esitetty. Korona taas nostaa tulevaa kuolemanriskiä jokaisella sairastaneella ja aiheuttaa mm. sydänvaurioita. Näistä on mustaa valkoisella ja tutkimuksia pilvin pimein.
Jos et ottanut rokotetta niin kuolet yhtä epätodennäköisesti kuin ennenkin. Kaikki äkillisesti liian nuorena kuolleet ovat olleet rokotettuja. Ulkomailla nämä on jo tiedossa. Kai tästä jossain vaiheessa kerrotaan Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaa nyt keskittyä oleelliseen ja tehdä mitä vielä haluaa tehdä elämässä.
Ei ole rahaa sellaiseen.
Minä olen 49,5-vuotias eli lähes 50v. ja ei ole lähipiiristä kyllä alle 70v. ihmisiä kuollut. Kissa kuoli syksyllä ja sekin oli jo 17v.
Ei onneksi ole viime vuosina kuollut kuin yksi henkilö, ja hän ei ollut mitenkään läheinen ihminen. Isäni kuoli 61-vuotiaana 7 vuotta sitten, eli vuosia ennen koronaa, ja syynä oli syöpä ja syövän syynä todennäköisesti koko iän jatkunut alkoholismi.
Nykyään vanhuksissa on entistä enemmän alkoholisteja, ja kun vanhuksia on suhteessa ja määrällisestikin entistä enemmän, tottakai se on yli 70-vuotiaiden kuolleisuus nousee, oli koronaa tai ei.
Juuri äsken kävin lukemassa tietoa tästä viime marraskuisesta ylikuolleisuuspiikistä, joka jo joulukuussa sitten tasaantui lokakuun tasolle, ja siinä sanottiin että kyse oli keskimäärin 84-vuotiaista joita kuoli, ja joilla oli joku suht vakava pitkäaikaissairaus ja korona. Se on aika tappava yhdistelmä ihmisellä jonka immuniteetti on jo huono. Viime marraskuussa koimme korona-aallon. Meidän oma perhekin sairasti koronan sitten joulukuussa, mutta onneksi ei kovin pahana.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ottanut rokotetta niin kuolet yhtä epätodennäköisesti kuin ennenkin. Kaikki äkillisesti liian nuorena kuolleet ovat olleet rokotettuja. Ulkomailla nämä on jo tiedossa. Kai tästä jossain vaiheessa kerrotaan Suomessakin.
Yllätys! Kaikista suomalaisista 81% on vähintään yksi koronarokotus otettuna. Joten, ennenaikaisesti kuolleistakin on neljällä viidestä rokote.
Minun lähipiirissäni ei ole ketään joka olisi kuollut äkillisesti liian nuorena. Ei pariin vuoteen kuollut kukaan muutenkaan. Yhden koronaan kuolleen tiedän viime syksyltä, häntä en varsinaisesti edes tuntenut, mutta oli kuusikymppinen terve mies.
Kun pitää joka päivä kuoleman silmiensä edessä, ei uhraa ajatuksia turhalle hömpänpömpälle. Erästä antiikin filosofia lainatakseni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 49,5-vuotias eli lähes 50v. ja ei ole lähipiiristä kyllä alle 70v. ihmisiä kuollut. Kissa kuoli syksyllä ja sekin oli jo 17v.
Ei onneksi ole viime vuosina kuollut kuin yksi henkilö, ja hän ei ollut mitenkään läheinen ihminen. Isäni kuoli 61-vuotiaana 7 vuotta sitten, eli vuosia ennen koronaa, ja syynä oli syöpä ja syövän syynä todennäköisesti koko iän jatkunut alkoholismi.
Nykyään vanhuksissa on entistä enemmän alkoholisteja, ja kun vanhuksia on suhteessa ja määrällisestikin entistä enemmän, tottakai se on yli 70-vuotiaiden kuolleisuus nousee, oli koronaa tai ei.
Juuri äsken kävin lukemassa tietoa tästä viime marraskuisesta ylikuolleisuuspiikistä, joka jo joulukuussa sitten tasaantui lokakuun tasolle, ja siinä sanottiin että kyse oli keskimäärin 84-vuotiaista joita kuoli, ja joilla oli joku suht vakava pitkäaikaissairaus ja korona. Se on aika tappava yhdistelmä ihmisellä jonka immuniteetti on jo huono
Elinajanodote on laskenut.
Keski-ikäisten naisten kuolleisuudessa on piikki.
Jo koronan alkuajoista saakka on tiedettu ko. viruksen aiheuttavan mm. sydänvaurioita ja veritulppia. Ne voivat tappaa pitkään taudin sairastamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys! Kaikista suomalaisista 81% on vähintään yksi koronarokotus otettuna. Joten, ennenaikaisesti kuolleistakin on neljällä viidestä rokote.
Minun lähipiirissäni ei ole ketään joka olisi kuollut äkillisesti liian nuorena. Ei pariin vuoteen kuollut kukaan muutenkaan. Yhden koronaan kuolleen tiedän viime syksyltä, häntä en varsinaisesti edes tuntenut, mutta oli kuusikymppinen terve mies.
Et ole huomannut outojen äkillisten kuolemien nousua viime aikoina? Elätkö tynnyrissä?
Tuossa iässä se elämä on yleensä jo nähty. Nelikymppisenä viimeistään alkaa tylsä alamäki jolloin voi jo hyvin lähteä.
Olen 61 ja still going strong. Mitä nyt vähän väsy välillä. Tein äsken mokkapaloja.
Siksi kannattaa nyt keskittyä oleelliseen ja tehdä mitä vielä haluaa tehdä elämässä.