Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et juo alkoholia humalahakuisesti joka viikonloppu ja käy baareissa?

Vierailija
31.01.2014 |

miksi?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:49"]

1. monena viikonloppuna olen töissä

2. jos ottaisin kännit joka viikonloppu, en jaksaisi hoitaa ja pitää huolta lapsistani->huono mieli, en saisi levättyä tarpeeksi ->väsymys, huono mieli

[/quote]ups

Vierailija
2/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi rahaa, olisin varmasti jo ryypännyt itseni hengiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon nautiskellen. Humala on (mielyttävä) sivuvaikutus.

Vierailija
4/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia lainkaan. Kyllästyin baareihin jo paljon ennen kuin lopetin alkoholin käytön. Voisin joskus käydä katsomassa jotain bändejä, mutta muuten vaan baariin en jaksa, halua enkä viitsi lähteä. Joskus maistuisi kylmä siideri, mutta känniä en oikeastaan edes kaipaa. 

Vierailija
5/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on pahaa ja kerran heräsin putkasta ja seuraavana päivänä oli niin kova darra ettei huvita enää. Alkoholi tuo ongelmia.

Vierailija
6/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu miun juttu, 2 kertaa olen baarissa käynyt ja täytän 20. Osasyynä nyt myös 2kk vanha tyttö

Vierailija
7/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa valvoa myöhään,enkä saisi lasten takia nukkua seuraavana päivänä. Mies ei suostu niiden kanssa nousemaan aamulla. Olisin vain kamalan kiukkuinen viikon. Juon kotona sen mitä juon. Voin aloittaa jo heti päivällisellä ja mennä nukkumaan kun lapsetkin menee.

Vierailija
9/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kolmekymppisenä krapulat kestävät pitkälle seuraavaan viikkoon. En halua tuhlata kallisarvoista sunnuntaitani krapulalle ja olla töissä puolitehoinen. Olen riekkunut aikoinani ihan tarpeeksi. Pelkään myös terveysvaikutuksia ja sitä miten liiallinen alkoholinkäyttö vaikuttaa ulkonäköön. Nykyään minun harvemmin tekee mieli suurempia määriä alkoholia, parin viinilasin jälkeen tulee stoppi. Muutaman kerran vuodessa käyn ulkona pidemmän kaavan mukaan.

Vierailija
10/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn baarissa muutaman kerran kuukaudessa. Olen kolmikymppinen ja lapseton. Koskaan ei ole krapulaa, vaikka aika usein olen vähän humlassakin.

Vierailija
11/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en näe yhtään syytä, miksi niin tekisin. Inhoan humalahakuista juomista. Inhoan baareja. Inhoan sitä, kun pitää huutaa paskan musiikin yli kavereille ja niille tuntemattomille känniääliöille ja tyypeille, jotka yrittää saada panoseuraa. Hyi hitto, puistattaa ajatuskin. Kävin baareissa ehkä kerran tai kaksi vuodessa siinä parinkympin korvilla, mutta nyt en edes muista viimekertaa ja hyvä niin. Mikä ihme siinä on ihmisistä hauskaa?!?

Vierailija
12/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 12:21"]

Koska en näe yhtään syytä, miksi niin tekisin. Inhoan humalahakuista juomista. Inhoan baareja. Inhoan sitä, kun pitää huutaa paskan musiikin yli kavereille ja niille tuntemattomille känniääliöille ja tyypeille, jotka yrittää saada panoseuraa. Hyi hitto, puistattaa ajatuskin. Kävin baareissa ehkä kerran tai kaksi vuodessa siinä parinkympin korvilla, mutta nyt en edes muista viimekertaa ja hyvä niin. Mikä ihme siinä on ihmisistä hauskaa?!?

[/quote]

Olet käynyt väärissä baareissa, ei niissä kaikissa ole kovaa musiikkia, känniääliöitä tai panoseuran hakijoita.

Vierailija
13/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska isäni kuoli kyseiseen paheeseen.

Ja koska en näe mitään järkeä pistää rahaa kurkusta alas ja kusta sitä ulos, säästän mielummin :)

Vierailija
14/80 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tota silloin kun olin sinkku. Kaikki rahat menivät ja olin turvoksissa. Nyt pari lasia riittää. Joskus hyvässä seurassa voi lipsahtaa humalan puolelle.

Vierailija
15/80 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuitui lapsi raukkaa

Vierailija
16/80 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita joiden kanssa mennä

Rahanpuute

Vierailija
17/80 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:09"]

Nuorempana 18-21 -vuotiaana tuli ravattua baareissa paljonkin, yleensä myös alkoholia nauttien. Olen ollut kuitenkin aina sellainen outo lintu, että pystyn pitämään hauskaa ilman alkoholiakin, mikä on nyt iän myötä alkanut näkyä enemmänkin...alkoholista tulee huono olo (viimeistään seuraavana aamuna), rahat menevät ihan hukkaan, eikä"vanha" vaan jaksa enää riekkua kaikkia öitä.

Edelleen minusta on kiva välillä käydä baareissa ystävien kansa tanssimassa ja nauttia sitä alkoholiakin, en vaan kutsuisi sitä enää humalahakuiseksi juomiseksi. ikä, parisuhde ja yleisesti ottaen muuttunut elämäntilanne on vienyt suurimmat menohalut :) nyt olen vielä raskaana ja juominen on sen takia jäänyt kokonaan, mutta voisin kuvitella käyväni baarissa tarpeeksi hyvästä syystä (esim juhlien jatkot jne) 

[/quote] 

No empä kutsuisi baarissa tapahtuvaa perseenheilutusta tanssimiseksi...

Vierailija
18/80 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan baareja.. kohtuukäytettynä hauskaa puuhaa, esim. 2-3kk välein.

Vierailija
19/80 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pidä humaltumisen tunteesta enkä viihdy baareissa.

Koska haluan elämäni olevan mukavaa kaikkina päivinä, myös maanantaiaamuisin.

Vierailija
20/80 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikka ei enää kestä, palautuminen kaikkine sivuilmiöineen vie niin kauan (väsymys, roskaruoat). Viikonloppuna pitää ehtiä ja jaksaa siivota ja tehdä monenmoista asiaa - ei pysty nukkumaan krapulassa koko viikonloppua. Eli jos olisikin muuten vapaa menemään, ei halua heittää koko viikonloppua siihen, kun yksi päivä ei riitä toipumiseen.

Sitten ovat nämä sosiaaliset syyt: ei halua syrjäytyä tervehenkisestä elämästä siten, että kun viikonloppuna ei jaksa siivoilla ja tehdä terveellisiä ruokia ja puuhailla lasten kanssa, elämä olisi aina krapulaista kotona makaamista pahenevassa sotkussa, verhot kiinni, lapset televisiota katsellen. Pikku hiljaa voisi lastensuojelu kiinnostua.

Rahaakin baareissa notkumiseen menee kauheasti - ne on kivempi käyttää vaikka matkusteluun.

Humalassa tulee tehtyä myös typeryyksiä - pää ei enää kestä morkkiksia ja häpeää, etenkään äitinä. Kännäämisellä oikeasti helposti sotkee koko elämänsä. Lisäksi tuntuu, että tuli aina juotua liikaa. Se häiritsi, vaikka sama lopputulos tuntui olevan monella muulla. Itse en vain enää osannut kuitata asiaa naurulla. En halunnut elää sellaista elämää. Viimeiset tappiin asti ja jatkoilleriekkumiset olen tehnyt noin 30-vuotiaana. Ja silloinkin enää aika harvoin, ei tosiaan joka viikonloppu enää silloinkaan (joka viikonloppu tuli käytyä lähinnä 18-19-vuotiaana).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi