Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalit nyt ihan täynnä :(

Vierailija
06.01.2014 |

Tunnin treeniin meni tänään puolitoista tuntia, kun piti jonotella laitteisiin. Sali ihan täynnä porukkaa, suurin osa ihan uusia naamoja. Ei heitä näkynyt siellä marras- eikä joulukuussa. Toivottavasti ei näy enää helmikuussakaan...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy ja buhuu. Sama oikeus kaikilla muillakin on olla siellä kuin sinulla. Jos on pokkaa, mene valittamaan kuntosalin omistajalle, että ei saa enää ottaa sinne maksavia asiakkaita kun sinua haittaa se niin kovasti. Ihan puoli tuntia ylimääräistä meni elämästä!

Vierailija
2/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei se kuntosali ole sun omaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, minä aloitin 2 vuotta sitten juuri tähän aikaan vuodesta ja ihan kiusallasi käyn vieläkin! Suurin syy on kyllä se, että muutin tälle nykyiselle paikkakunnalle silloin ja täällä on hyvä sali kävelymatkan päässä. Nyt on tullut myös paljon uusia opiskelijoita opiskelupaikkakunnille, että parempi kestää vaan! Keväällähän moni vakkarikävijäkin vähentää, kun alkaa lenkkikelit. Nyt salit on täynnä tosin siksikin, että ei ole hiihtoladuille asiaa monessakaan paikassa, kun ei ole luntakaan. Itselläni on tähän aikaan myös hiihtokausi ja kun ei pääse hiihtämään, käyn salilla useammin. 

Vierailija
4/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kyllä ne viimeistään helmikuun alkuun katoaa. Itse en ole tuon takia käynyt  salilla ollenkaan joulun välipäivien jälkeen, ehkä ensi viikolla voisi käydä katsomassa mitä tilanne näyttää.

Meidän salilla on tämän alkuvuoden lisäksi muutaman viikon ruuhka myös toukokuussa kun mattimyöhäset alkavat tavoitella beach-kuntoa. Huomaavat sen mahdottomaksi ja onneksi lopettavat sen parin viikon jälkeen.

Vierailija
5/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän salilla oli ihana vastaanotto. Tuli tosi hyvä mieli, kun kaikki ihmiset tervehtivät toisiaan. Hämmentävää tässä maassa.

Vierailija
6/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten ap:n kaltaisista tyypeistä johtuen en mene enää ikinä salille. Pidä salisi. Enpä läskeineni häiritse sun treeniä. Oksettava tyyppi olet, yök.

Vierailija
7/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käynkin ihan aamusta tai illasta...

Vierailija
8/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa oma kuntosaliketju, jonne on BMI-raja. Niin kauan kuin ette salia omista, niin nillittäkää yksiksenne.

Vierailija
9/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse, kyllä se helmikuun puolella taas väljenee. Ja jos ja kun noista uusista se muutamakin jää jatkamaan niin hyvä juttu heidän kannaltaan.

Minä käyn myös nyt aikaisin aamulla tai myöhemmin illalla,ei ole ruuhkaa silloin.

Vierailija
10/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:16"]

Perustakaa oma kuntosaliketju, jonne on BMI-raja. Niin kauan kuin ette salia omista, niin nillittäkää yksiksenne.

[/quote]

Kuka tässä mistään bmi:stä on mitään puhunut? Vaan ruuhkista!

Vierailija
11/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse, kyllä se helmikuun puolella taas väljenee. Ja jos ja kun noista uusista se muutamakin jää jatkamaan niin hyvä juttu heidän kannaltaan.

Minä käyn myös nyt aikaisin aamulla tai myöhemmin illalla,ei ole ruuhkaa silloin.

Vierailija
12/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhunut "läskeistä" enkä BMI:stä yhtään mitään. Ihan muusta puhuin. ap

Vierailija
14/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama jumpat, on täynnä. Näinhän se menee joka vuosi. Heinäkuussa olen aina saanut jumpata hyvin väljässä salissa. Välillä on ihan hauskaa kun on paljon säpinää ympärillä.

Vierailija
15/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla kävijät: monenko aikaan alkaa olla väljää? ap

Vierailija
16/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käydä 20 jälkeen, silloin yleensä on sekä jumpissa että laitteissa jo tilaa. 18-19.30 on ruuhkaisinta. Joskus olen mennyt heti neljän jälkeen suoraan töistä eikä silloinkaan ole suurta ruuhkaa ollut. 

Vierailija
17/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun on rankkaa :(

Vierailija
18/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pitää varsinkaan näin ruuhka-aikoina niin tiukasti kiinni siitä suunnitellusta treeniohjelmasta. Mieti vaihtoehtoisia liikkeitä, käytä vapaita painoja, sovella. Yleensä jokaisen lihasryhmän saa treenattua monella eri tavalla ja tekniikalla ja varsinkin vapaiden painojen osastolla mahtuu hyvin tekemään koska harvemmin uudet kävijät kovin rohkeasti niitä vielä käyttävät. Malttia vaan, kyllä sinne sekaan mahtuu!

Vierailija
19/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän aikna tammikuussa sellaisen laiskemman treenikuukauden juuri siksi, että silloin on niin ruuhkaista. Helmikuun lopulla on jo hyvin tilaa. Kesällä on puoli-tyhjää ja samoin marras-joulukuussa. Joka vuosi sama juttu. 

Vierailija
20/29 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä salilla te käytte kun on niin kovat ruuhkat?

minä käyn ladylinella jo toista vuotta mutta ei ole ollut häiritseviä ruuhkia ainakaan. Olen aina päässyt johonkin laitteeseen. 

Välillä joku uusi jumppa on ollut ihan täynnä mutta kun menee ajoissa niin kyllä pääsee mukaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi