Tuksendaak tukehtuu kohta kyyn eleisiinsä, mutta keikka kutsuu tänään!
Käyttäjältä Johanna Tukiainen
31.01.2014 17:22
RAKASTAN musiikkia, ei voi mitään muuta enää sanoa!!!!!! Ja rakastan showalaa! Kuuntelen juuri ihan täysiä Hurts bändin "Stay" kappaletta joka oli Julian yksi lempikappaleista. Kuuntelimme tätä sekä mm. Richard Marxin "Angelia" kappaleita Juhan kanssa uudenvuoden aattona Tukholmassa ja tanssimme yhdessä. Koko olohuone oli ihan täynnä kynttilöitä ja sammutimme kaikki valot. Juuri tämän biisin aikana Juha koki todella suuren, kuuman aallon joka lähti jaloista ylös asti, se oli kuulemma kuin joku suuri henkäys tai salama joka olisi iskenyt häneen. Olen täysi n varma, että se oli Julian henki, hänen viimeinen hyväisensä meille ja hän oli kanssamme siinä huoneessa.
Tänään aloitan keikkakiertueen kauniin Julian muistoksi, keikoillani tulen esittämään myös täysin uutta materiaalia, ja mm. ruotsalaisen Emmy Richin säveltämän ja sanoittaman kappaleen Julian muistolle. Minä en sure vain nyt ja lopetan sen jossain vaiheessa. Minä tulen suremaan koko loppuelämäni, jokainen minuutti.
Halusin auttaa Juliaa ja olen onnellinen siitä, että ehdin tarjota hänelle 5 viikon Thaimaan matkan ennen kuolemaansa. Me kävelimme pitkällä valkohiekkaisella rannalla iltaisin ja näin kokoajan Julian silmissä surun, se oli niin kauheaa, kun en tiennyt mitä tehdä. Me juttelimme päiväkausia, kävimme läpi koko entisen showtanssijan työmme, Julian rakkaussuhteet, ihan kaiken.
Hän alkoi itkemään eräänä iltana, ettei jaksa enää elää, että hänen voimansa ovat menneet pois. Hän pyysi minua, että hän haluaisi muuttaa vanhempiemme luokse Tukholmaan ja vain nukkua. Ja hän pyysi, että minä alan seurustelemaan jonkun hyvän ja turvallisen miehen kanssa ja hankin perheen.
Pakko lopettaa nyt tämä kirjoitus kun tukehdun kohta kyyneleisiini.
Johanna
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/TANAAN-ALKAA-KEIKKAKIERTUE-KAUNOTTAR EN-JULIA-TUKIAISEN-MUISTOKSI-JA-KUNNIAKSI/1031377
http://www.hymy.fi/keskustelu/t1075,400
.
Kommentit (28)
16 tässä vielä. Silloin kun meidän narsistilta kuoli sisarus, narsisti korotti hänet enkeliksi. Hän kirjoitteli lehtiin yleisönosastokirjoituksia kiitokseksi sairaalan hoitsuille, joissa samalla ylistettiin sitä, miten spesiaali, kerta kaikkiaan poikkeuksellisen upea ihminen tämä sisarus oli ollut. Oikeesti ihan tavallinen ihminen, joka oli riidoissa narsistin kanssa. Ja tällä en nyt tarkoita sitä etteikö Tuksun ja Julian suhde olisi voinut olla omalla tavallaan läheinen ja etteikö Julia olisi voinut olla oikeasti hyväsydäminen jne. ihminen, mutta niin deja vu tulee näistä Tuksun hehkutuksista.
Siis onko Tuksun keikat sellasia, että se seisoo tulilla ja hetkuttaa?
Yleensä kuoriutuu vaatteistaan lisäksi. Jonkun keikan kohokohta oli kahvikerman kaataminen paljaalle ylävartalolle ja itsensä nuoleminen.
Johannan teksteissä paistaa aina se, miten kaikki pyörii hänen ympärillään: Julia on ollut aivan pystyynkuollut ja masentunut, mutta silloinkin halunnut muka ajatella vain Johannaa ja tämän miehiä...joo-o.
Siis miten te voitte väittää, että Tuksu on narsisti???
Outoa, mutta Tuksu näyttää noissa eilisissä kuvissa paremmalta kuin aikoihin.:O Luulisi, että "surun murtamana" olisi toisin päin.....
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 15:25"]
Outoa, mutta Tuksu näyttää noissa eilisissä kuvissa paremmalta kuin aikoihin.:O Luulisi, että "surun murtamana" olisi toisin päin.....
[/quote]
Meinasin just kirjoittaa ihan samaa... On ainakin laihtunut hieman ja näyttää naamastakin vähän nuoremmalta. Onko alkoholi jäänyt pois?
Eiköhän se ole ne ottanut mukaan katkolta ja saattanut väärinkäsittää muidenkin lääkkeet.
12 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen
Vuonna 2007 muistaakseni olimme Dubaissa kuukauden ja siellä Julia joi paljon, mutta siitä on ihan turha syyttää minua. Julia oli harvinaisen kaunis nainen sekä sisäisesti että ulkoisesti ja älykäs!
23 minuuttia sitten | Johanna Tukiainen
Julia ei kuollut viinaan, vaan diabeettiseen koomaan ja sen kautta hänen hengityksensä lakkasi. Hän oli täysi enkeli.
JULIA LAULAA KANSSANI YOUTUBESSA OLEVASSA VIDEOSSA: I´LL BE WAITING (FOR YOU)
31.01.2014 18:40
Yksi lempikappaleista joita teimme Julian kanssa, on ruotsalaisen Emmy Richin säveltämä ja sanoittama kappale " I´ll be waiting." Se oli viimeisimpiä aikoja jolloin näin Julian todella onnellisena. Majoituimme Richin kotiin Pohjois-Ruotsiin, heillä oli valtava noin 1000 neliön linna, uima-altaineen ja pylvässänkyineen. Julia tanssi iltaisin olohuoneessa perheelle ja he olivat aivan haltioissaan. Emmy järjesti meille ruotsalaisen Lisa nimisen media asiantuntijan Tukholmasta, jolle varsinkin minun oli tarkoitus käydä pari kertaa viikossa opetustunneilla. Hän järjestää mediaan liittyvää vastaanottoa erittäin tunnetuille ruotsalaisille artisteille. He auttavat mm. ulkonäköön ja meikkaukseen liittyvissä asioissa, sekä syvempiin asioihin liittyviä juttuja kuten miten mediassa pitäisi puhua ja mitä kommentoida ja mitä ei.
Sain vahvan käsityksen, että Julia itse tiesi kuolevansa nuorena. Kaikki hänen tekemänsä taulut, kirjoittamansa kortit, antamansa lahjat ihmisille jne. viittaavat samaan. Ennen kuolemaansa hän jakeli monille ihmisille rukousnauhoja ja rannekkeita joissa on ikonien kuvat.
Managerinani toimii tällä hetkellä Nita Seessalo Porista ja hänen yhteystietonsa ovat:
nita.seessalo@yahoo.com ja hänen numeronsa on: 040 9344 987.
Hän hoitaa kaikkiin minuun liittyviä asioita, myös sponsorisopimuksia jne.
Aion ottaa tatuoinnin Julian muiston kunniaksi ja siihen liittyen kaikki tatuoijat voivat myös ottaa Nitaan tai minuun yhteyttä!
Johanna
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/JULIA-LAULAA-KANSSANI-YOUTUBESSA-OLE VASSA-VIDEOSSA-ILL-BE-WAITING-FOR-YOU-/1031386
Puolustuskyvytttömältä ei vaikuta ainakaan tämä nainen, joka nimittää pikkusiskoaankin tekopyhäksi herhiläiseksi Seiskan sivuilla
ÄITI JA JASMINE, ME NÄEMME OIKEUDESSA SEURAAVAN KERRAN JOS ETTE ANNA OIKEUTTA MULLE!
31.01.2014 20:16
Olen kokoajan luullut, että isämme on se, joka on seonnut. Itseasiassa näyttääkin siltä, että oma äitini ja varsinkin pikkusiskoni Jasmine ovat paljon kajahtaneempia!!!!!! Tiedätte kyllä mistä puhun. En laita sitä nyt tähän julkisuuteen, mutta jos emme saa asioihin ratkaisua, niin minä tulen taistelemaan teitä vastaan.
Lupasin sen Julialle, että minä en koskaan luovuta. Levitän mediaan teidän henkilökohtaiset tiedot, kaikki salaisuutenne, ihan kaiken, ellen saa minulle kuuluvaa omaisuutta takaisin!
Bonzo mopsi on suloinen ja mielelläni olisin ottanut hänet hoitooni, mutta nyt ei ole siitä kyse.
Te olette molemmat syyllistyneet laittomuuksiin, soitin eilen juristilleni, ja me ryhdymme jatkotoimenpiteisiin asioiden kanssa, ellette te ota välittömästi minuun yhteyttä ja selvitä suoraan kanssani salajuonenne.
Olen saanut lainvoimaiset päätökset useasta eri asiasta, ja näissä asioissa ratkaisee nimi paperissa ja sopimukset, joita teillä ei kummallakaan ole minun kanssani. Äiti, pyysit minua ihan suoraan muuttamaan takaisin Jollakseen, mutta sillä ehdolla että minulla ei ole yhtään eläimiä.
Kieltäydyin tarjouksestasi. Asun mielummin vaikka slummissa koirieni kanssa kun lähden teidän uhkailuun mukaan. Kenellekään ei ole oikeutta riistää toisen omaisuutta, tiedätte kyllä mistä puhun.
Jasmine, jos/kun olet katkera useammastakin asiasta minua kohtaan, niin pura se jollain muulla tavalla, mutta älä anasta muiden ihmisten omaisuutta. Täällä tulee pääsääntöisesti negatiivisia kommentteja minua kohtaan, kirjoitin sitten ihan mistä aiheesta tahansa. Mutta nyt te olette itse aiheuttaneet sen, että tämä on mennyt vakavaksi. Menetin jo yli 35 000e arvosta kaikki vaatteeni, koruni, kenkäni ja takkini, äidin kommentti asiaan oli: "No mutta toisaalta ihan hyvä niin et kiinny turhaan maalliseen omaisuuteen." NIINKÖ????????? Sen maallisen omaisuuden mukana menivät mm. läppärini, kamerani, ja tavarat joita tarvitsen työssäni.
Minä en haluaisi tapella kenenkään kanssa, mutta mitä tässä mahtaa jos joku ihminen käyttäytyy laittomasti. Älä viitsi Jasmine esittää mitään tekopyhää, voin sanoa että täällä kärsii aika moni muukin kuin joku Tukholman koditon!!!!!! Olet kokoajan sanonut ettet halua julkisuuteen missään tapauksessa. Mitäs nyt sitten oikein väsäät.......?????? Mun nimellä ratsastat siellä sun täällä! Ei mua kiinnosta, onko joku julkisuudessa vai ei. Mutta mua vituttaa ihmisen kierous ja tekopyhyys!!!!! Sano suoraan jos haaveilet esim. mallina olosta tai julkisuudesta, mutta älä VALEHTELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Johanna
Jahas, psykoosi parantui, niin näemmä, nopsaan se käy ...
Narsisteista puhutaan paljon mutta luulen että Tuksu on sellainen ihan oikeasti. Mun käy Tuksua ihan sairaasti sääliksi, lähinnä tietysti siksi etten itse joudu kärsimään siitä elämässäni. Mutta siis tää kaikki mitä Tuksu touhuaa, se on sitä narsistisen grandiositeetin ylläpitoa keinolla millä hyvänsä, yhdistettynä vielä alkoholistin sekoiluihin ja väkivaltaisuuteen. Tuksu on läheisilleen helvetti, mutta yleisemmällä tasolla ihminen joka on vetänyt lyhimmän mahdollisen korren. Tuksu ei oikeasti voi itselleen mitään ennenkuin se tajuaa mistä on kyse. Ja tää ei ole valintakysymys, vaan Tuksu ei oikeasti kykene. Ja sitten jos Tuksu joutuu niin pohjalle että kykenee, silloin on todellinen vaaran paikka, koska narsisti ei taivu vaan taittuu.
Minä säälin perhettä, joka on elänyt tuon ilmiön kanssa enemmän tai vähemmän viimeiset 35 vuotta. Ovat varmaan ihan näännyksissä ja loppua ei tule ennen totaalista loppua. Tuksu vaikuttaa yksinkertaisesti pahalta ihmiseltä.
Toteutuikohan Tuksun keikka? Tietääkö joku?