Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksendaak tukehtuu kohta kyyn eleisiinsä, mutta keikka kutsuu tänään!

Vierailija
31.01.2014 |

Käyttäjältä Johanna Tukiainen

31.01.2014 17:22

RAKASTAN musiikkia, ei voi mitään muuta enää sanoa!!!!!! Ja rakastan showalaa! Kuuntelen juuri ihan täysiä Hurts bändin "Stay" kappaletta joka oli Julian yksi lempikappaleista. Kuuntelimme tätä sekä mm. Richard Marxin "Angelia" kappaleita Juhan kanssa uudenvuoden aattona Tukholmassa ja tanssimme yhdessä. Koko olohuone oli ihan täynnä kynttilöitä ja sammutimme kaikki valot. Juuri tämän biisin aikana Juha koki todella suuren, kuuman aallon joka lähti jaloista ylös asti, se oli kuulemma kuin joku suuri henkäys tai salama joka olisi iskenyt häneen. Olen täysi n varma, että se oli Julian henki, hänen viimeinen hyväisensä meille ja hän oli kanssamme siinä huoneessa.

Tänään aloitan keikkakiertueen kauniin Julian muistoksi, keikoillani tulen esittämään myös täysin uutta materiaalia, ja mm. ruotsalaisen Emmy Richin säveltämän ja sanoittaman kappaleen Julian muistolle. Minä en sure vain nyt ja lopetan sen jossain vaiheessa. Minä tulen suremaan koko loppuelämäni, jokainen minuutti.

Halusin auttaa Juliaa ja olen onnellinen siitä, että ehdin tarjota hänelle 5 viikon Thaimaan matkan ennen kuolemaansa. Me kävelimme pitkällä valkohiekkaisella rannalla iltaisin ja näin kokoajan Julian silmissä surun, se oli niin kauheaa, kun en tiennyt mitä tehdä. Me juttelimme päiväkausia, kävimme läpi koko entisen showtanssijan työmme, Julian rakkaussuhteet, ihan kaiken.

Hän alkoi itkemään eräänä iltana, ettei jaksa enää elää, että hänen voimansa ovat menneet pois. Hän pyysi minua, että hän haluaisi muuttaa vanhempiemme luokse Tukholmaan ja vain nukkua. Ja hän pyysi, että minä alan seurustelemaan jonkun hyvän ja turvallisen miehen kanssa ja hankin perheen.

Pakko lopettaa nyt tämä kirjoitus kun tukehdun kohta kyyneleisiini.

Johanna

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/TANAAN-ALKAA-KEIKKAKIERTUE-KAUNOTTAR EN-JULIA-TUKIAISEN-MUISTOKSI-JA-KUNNIAKSI/1031377
http://www.hymy.fi/keskustelu/t1075,400

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin koko sukua, koska narsisti ei syyny itsestään vaan äärimmäisen lapsuudenaikaisen turvattomuuden seurauksena. Tässä tapauksessa sukupolvien ketju näyttää katkeavan ainakin näiden kahden pahimmin vaurioituneiden kohdalla.

Vierailija
22/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun sisarusparvi on muutenkin siinä mielessä paljastava, että sekopäisyys yleensä laimenee mitä enemmän lapsia tulee, koska niillä jälkeenpäin tulevilla on sentään toisensa jos ei muuta. Eli sekopäisin, seuraavaksi sekopäisin, enää lievästi sekopää, ja nuorinhan ei ole kunnostautunut vielä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo ei ole narsismia, ihan muuta mielensairautta, mutta kjos te haluutte,että se on narsku, niin pitäkää hyvänänne.

Itserakas hän toki on, mutta ihan muu sairaus hänellä on.

Vierailija
24/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annapa osuvampi diagnoosi sitten.

Vierailija
25/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismin määritelmä, lue Tuksu:

suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan;
keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot;
vaatii korostunutta ihailua;
mielestään oikeus erityiskohteluun;
muiden hyväksikäyttö;
empatian puute;
kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä); ja
ylimielisyys ja röyhkeys.

Vierailija
26/28 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin lapsuuteni narsistin tekemisten varjossa (ei onneksi sentään oma vanhempi) ja voin kertoa, että sille oli turha yrittää saada perille yhtään mitään... Tällä meidän suvun narsistilla ei ollut mitään toivoa koskaan päästä muuttumaan ihmiseksi, koska hänen elämänsä ei kriisiytynyt koskaan samalla lailla kuin Tuksun. Itse asiassa Tuksu on narsistina se, jolla on edes hitunen toivoa, vaikka pahalta näyttää tällä hetkellä. Nimittäin narsisti joutuu käymään todella pohjalla kyetäkseen kohtaamaan henkilökohtaisen tragediansa syyt, se on niin karmeaa tuskaa aiheuttava asia, että narsisti kykenee siihen vain äärimmäisen pakon edessä. Tuksu alkaa olla siinä pisteessä ja epäilen että kuolema korjaa ennen.

Vierailija
27/28 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/gCB8NP

Tai osittain päällä

Vierailija
28/28 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "tatuoijat voivat ottaa minuun asiassa yhteyttä" = ei halua maksaa mitään vaan tatuoimisesta tehtäisiin lehtijuttu. Saas nähdä kuinka kauan aikoo siskollansa ratsastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi