Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1.1.14 painoindeksi oli 39,4

Vierailija
31.01.2014 |

nyt 37 tasan

On kyllä kauhean pitkä matka vielä normaaliin painoon, uskonpuute on ihan totaalinen, tehtävä on mahdoton. Viimeksi olin normaalipainoinen 14 vuotta sitten.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala vaan laihduttaa--- mulla bmi 27-

oli 35 jossain vaiheessa eli toivoa on

Vierailija
2/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pystyt siihen! Onnittelut hyvästä alusta ja tsemppiä jatkoon! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

auts

Vierailija
4/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta! Onnistut kyllä! Hyvin jo laskenut, onnittelut siitä! :)

Vierailija
5/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti, laihduttelenkin parhaillaan, mutta iskee epätoivo kun tehtävää on niin paljon. 30 kiloa :(

Kuinka moni palstalainen on onnistunut todella tiputtamaan suuren määrän ylipainoa? Kymmeniä kiloja? Miten onnistuitte?

Vierailija
6/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin ukosta ja puolessa vuodessa lähti 27kg :) Kannatti erota :D

Vierailija
7/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskifoobikon aloitus, älkää vastatko ja älkääkä missään nimessä laihduttako!!! Lihavuudesta ei ole mitään haittaa, minullakin verenpaine ja kolesteriarvot ovat paremmat kuin anorektikoilla vaikka BMI 60. Lihavuus on kaikin puolin ok!

Vierailija
8/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko toi on kiloina, ap?

Vierailija
9/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:01"]

Mä erosin ukosta ja puolessa vuodessa lähti 27kg :) Kannatti erota :D

[/quote]

Voi ei, en mä taida luopua tuosta omasta ukostani.  Taidan pysyä pulleana vaimona mielummin :) ap

Vierailija
10/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloina? Olen laihtunut tammikuussa 6,5kg ap

Vierailija
11/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:58"]

Kiitos kovasti, laihduttelenkin parhaillaan, mutta iskee epätoivo kun tehtävää on niin paljon. 30 kiloa :(

[/quote]

Kannattaa ajattelussaan jakaa tuo 30 kg pienempiin määriin, vaikka 10 kg tai 5 kg ja keskittyä kulloinkin vain siihen ajatukseen, että nyt laihdutan 10 kg/5 kg. Ja sitten kun se kilomäärä on kadonnut, ajatella taas laihduttavansa "vaan" 10 kg/5 kg.

Vierailija
12/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon painaisitte, kun BMI on 37?

http://www.bmi.fi/

Vierailija
13/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli BMI jouluna 37,5 ja nyt 35,74. Pikkuhiljaa hyvää tulee... -4,5kg

Vierailija
14/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:06"]

kuinka paljon painaisitte, kun BMI on 37?

http://www.bmi.fi/

[/quote]

Kannattaa tehdä tästä oma topikki eikä sotkea sitä tähän.

Vierailija
15/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, 14, hieno homma! Mulla on tavoitteena tälle keväälle vielä -10kg. Eihän tällaista määrää ihan puolessa vuodessa eikä kokonaisessa vuodessakaan pois saa. 2 vuotta on lähempänä totuutta, jos jaksaa koko ajan sinnitellä.

Vierailija
16/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ap!

Mulla on BMI 37,7. Painan lähes 98 kg. Aloitin elämäntapamuutoksen viime viikon maanantaina.

Olen n. 15 vuotta sitten laihduttanut 75 kg painosta 58 kg. Paino pysyi siinä 58kg-65kg hujakoilla vuosia. Sitten tuli elämässä vaikeampi jakso ja homma lähti lapasesta.

Kuurit ei mulla toimi. En voi koko ajan elää sillä mentaliteetilla, että nyt olen kuurilla, sitten voin taas ELÄÄ, kun se on ohi. Sellainen ajattelu on kaatanut mut aiemmin.

Nyt otan vaan tavoitteeksi hyvän olon ja terveet elämäntavat. Pikkuhiljaa. Paino pudotkoon siinä sivussa. Ensin pitää saada ravitsemus kuntoon ja asteittain lisätä liikuntaa. Viime viikolla tavoite oli kävellä 30 min/pvä, tällä viikolla 45 min/pvä. Ensi viikolla tunti. Jos saan itseni harrastamaan muuta liikuntaa (uinti, jumppa), sitten kuitenkin päälle se 30 min kävelyä, että tulee ulkoiltua.

Olen aloittanut jättämällä sokerin pois. Viime viikko oli sokerilakkoa, sain herkkuhimon kuriin. Nyt tästä eteenpäin elän sillä ajatuksella, että viikossa saa olla 1-2 herkkua. Yksi jätski tai pulla tai pala kakkua tai suklaapatukka on yksi herkku. Tällä viikolla jo yhden jätskin söin. Ei tee mieli hyvyyksiä, vaikka mies raahasi eilen kotiin pullaa ja edellispäivänä toi jääkaappiin täytekakun. Kakkua maistoin yhden lusikallisen enkä enempää aio syödä.

Ensin siis opettelen eroon herkuista. Ja nyt tällä viikolla olen ottanut tavoitteeksi sen 5 annosta kasviksia/hedelmiä/päivä. Muita ruokarajoitteita ei ole. Mutta sokerijogurtteja/limsoja/viilejä tms. en osta, asia, jossa on lisättyä sokeria on herkku.

Katson, miten näillä lähtee käyntiin ja sitten omaksun lisää hyviä tapoja pikkuhiljaa.

Kiloklubin laskurin mukaan mulla menisi tavoitepainoon (60kg) aikaa 64 viikkoa. Eli voisi ajatella, että n. 1 1/2 vuotta. EI sitä aikaa voi olla kuurilla. On vaan luotava itselle uusi, terveellisempi tapa olla ja elää.

Vierailija
17/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa, kun mietitte täällä LIHAVUUTTA ettekä raiskauksia ja murhia? Miten kukaan voi olla noin pinnallinen ja paha?

Vierailija
18/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä annatte ittenne mennä tuohon tilaan? Painon hallinta on paljon helpompaa kuin laihtuminen. Nahka venyy läskien myötä.. Palautuuko enää ilman kalliita leikkauksia. Kannattaa olla etukäteen viisas. En viddu vie ikinä lihota itteeni.

Vierailija
19/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan moni lapsi sairastuu anoreksiaan teidän takianne :(

Vierailija
20/36 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:26"]

Miks ihmeessä annatte ittenne mennä tuohon tilaan? Painon hallinta on paljon helpompaa kuin laihtuminen. Nahka venyy läskien myötä.. Palautuuko enää ilman kalliita leikkauksia. Kannattaa olla etukäteen viisas. En viddu vie ikinä lihota itteeni.

[/quote]Mä oon ihan toista mieltä. Laihdutus on helppoa, painonhallinta on se vaikea juttu tuossa.