Peruin treffit hiivatulehduksen ja silmätulehduksen takia,sanoin olevani sairas,nyt mies vaatii tietää mikä minun on
Kommentit (21)
miehen tekemä aloitus. tosin eihän ap väittänytkään olevansa nainen, hiivaahan voi olla miehelläkin. Eli hyvää hom*stelua vaan.
Naisen värkissä tosiaan monituhatkertaisesti enemmän bakteereja kuin miesten vehkeissä.
Sanot ettet jaa terveystietojasi ihmisille, joita et tunne vielä kunnolla.
Minulle tuommoinen terveystietojen tivaaminen ja etenkin vaatiminen saada tietää olisi iso red flag.
hiiva harvemmin haisee, naisethan tämän tietää, mutta ap miehenä kuvittelee haisevan. ap:lla haisee elttaantuneet sanonko mitkä.
Yleensä väsyttää riittää, tosin voidaan tulkita myös seksikaipuuksi
Vierailija kirjoitti:
Naisen värkissä tosiaan monituhatkertaisesti enemmän bakteereja kuin miesten vehkeissä.
Hiiva ei ole bakteeri.
Pyrkyrimieheltä vaikuttaa, jätä se.
Hiivasienen aiheuttamista tulehduksista 8590 % on Candida albicansin aiheuttamia.
Tavallisin oire on kutina, limakalvojen turvotus ja kirvely. Valkovuoto on tyypillisesti valkoista, kokkareista ja melko hajutonta. Joillakin hiivatulehdukset toistuvat, syynä voivat olla antibioottikuurit, elintavat tai kohonnut verensokeri.
Hiivatulehdus voidaan hoitaa oireiden perusteella, mutta toistuva hiivatulehdusoire täytyy varmistaa hiivaviljelyllä. Hoitona ovat emätinpuikot 13 vrk:n ajan tai yhtenä päivänä suun kautta otettava tabletti. Toistuva hiivatulehdus voi vaatia estohoidon (kerta-annos hiivalääkettä kerran viikossa) muutaman viikon ajan. Ravinnossa kannattaa välttää makeisia.
Kumppani ei tarvitse hoitoa, ellei hänellä ole oireita. Miehellä hiivatulehdus on melko harvinainen (ks. Terskan ja esinahan ihottumat). Hiivan aiheuttama balaniitti hoidetaan tarvittaessa voiteella.
Sanot "Olin (olen) sairas" niin montakymment kertaa kunnes älyää lopettaa.
Hyi kuka moukka tivaa ihmiseltä terveystietoja. Sanot vaan hyvästit.
Ei kai siinä menetä mitään jos se katoaa, itse kysyi. Ellei sitten jätä vaan sanomatta.
Sano että ebola niin jättää sut hetkeksi rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Ja hajua.
Sanot kainostellen että sinulla on silmässä kivulias ja vaikea hiivatulehdus, tulehtuneen silmän kuva saatteeksi.