1.1.14 painoindeksi oli 39,4
nyt 37 tasan
On kyllä kauhean pitkä matka vielä normaaliin painoon, uskonpuute on ihan totaalinen, tehtävä on mahdoton. Viimeksi olin normaalipainoinen 14 vuotta sitten.
Kommentit (36)
Miksi vihaatte lihavia näin paljon???
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:06"]kuinka paljon painaisitte, kun BMI on 37?
[/quote]
96kg. Tän hetkinen paino 64.9, pitäis saada väh. 9kg pois
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:06"]
kuinka paljon painaisitte, kun BMI on 37?
[/quote]
Painaisin n 95kg. Minulla olisi lääkkeet diabetekseen ja luultavasti lääkäri pakottaisi syömään statiineja.
Polvet ja nilkat olisivat sököinä ja olisin selkäkipujen ja masennuksen vuoksi sairaseläkkeellä.....
Ai mistä tiedän? Olen painanut 72 kiloa ennen selkäleikkausta....nyt 59kg ja siinäkin on se 4kg ylimääräistä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:50"]nyt 37 tasan
On kyllä kauhean pitkä matka vielä normaaliin painoon, uskonpuute on ihan totaalinen, tehtävä on mahdoton. Viimeksi olin normaalipainoinen 14 vuotta sitten.
[/quote]
Hyi helvetin paska! Noilla mitoilla on aivan sama laihdutko, vai kuoletko samantien pois... Aivan helvetin iso kasa löllyvää läskiä olet ja pysyt. Ihmiseksi et koskaan muuta, rasvavuori. Hyi helvetti sentään.
[/quote]
taitaa olla jollain menkkaränkkäpäivät ku näin lapsellisesti kirjottaa. Ainiin av palstalla tää on ihan normaalia. T.161cm/63kg
Olen aiemmin tiputtanut liki 30 kiloa ja siitä tuli takaisin 19 kiloa parissa-kolmessa vuodessa. Nyt nappaan itseäni uudestaan niskasta kiinni. Hienoa kuulla, että moni muukin pyrkii oikeaan suuntaan, kukin sopivalla konstilla. Ottamatta enempää kantaa noihin huuteluihin välissä, niin todellakin kyse on omasta itsestäni ja terveydestäni, ei ulkonäköpaineista. Epäitsekäs puoli on se, ettette joudu verorahoina maksmaan lihavuussairauksieni hoitoa, mutta se ei ole motivaationi laihduttaa.
Ylipaino on saatava pois, etten sairastu diabetekseen ja muihin liitännäissairauksiin ja etten riko polvia, saa sydänsairauksia ja aivohalvauksia. Lapsistakin täytyy pitää huolta, siksi pitää pysyä toimintakykyisenä. ap
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:26"]
Miks ihmeessä annatte ittenne mennä tuohon tilaan? Painon hallinta on paljon helpompaa kuin laihtuminen. Nahka venyy läskien myötä.. Palautuuko enää ilman kalliita leikkauksia. Kannattaa olla etukäteen viisas. En viddu vie ikinä lihota itteeni.
[/quote]
Olen itsekin miettinyt tätä.
Ratkaisu voi olla siinä, että mua ala-asteella haukuttiin läskiksi. Mulle tuli mielikuva, että olen lihava. Kun nyt katson vaikka yläasteaikaisia kuvia, niin en mäollut yhtään lihava, ihan normaalipainoinen. Muut vaan haukkui, niin mulle tuli sellainen mielikuva. Sitten lukion jälkeenaloin elää itseäni lihavaksi.
Noita nuoruusiän kuvia katsoessa olen tajunnut, että en mä olekaan lihava, siis ollut. Mulla on ollut vääristynyt kehonkuva. Nyt mä alan nähdä itseni hoikkana, joka on kyllä olemassa.
Turha itkeä kaatunutta maitoa. Nyt on tilanne tämä ja tästä vaan eteenpäin! Syksyn ajan surin itseäni ja se johti vaan kamalaan herkkukierteeseen, lohdutin itseäni suklaalla ja muulla, kun olen niin lihava.
Tuollaiset syyttelyt ei auta ketään.
17
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:13"]
Onnittelut, 14, hieno homma! Mulla on tavoitteena tälle keväälle vielä -10kg. Eihän tällaista määrää ihan puolessa vuodessa eikä kokonaisessa vuodessakaan pois saa. 2 vuotta on lähempänä totuutta, jos jaksaa koko ajan sinnitellä.
[/quote]
Kiitos kiitos, tästä tää lähtee. Mulla on pitkän tähtäimen tavoitteena normaalipainoon pääsy, mikä siis tarkoittaa mulla jotain 30kilon pudotusta. Aikarajaa en ole ottanut. Olen viimeksi ollut normaalipainoinen...omm..no joskus 8 vuotta sitten?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:06"]
kuinka paljon painaisitte, kun BMI on 37?
[/quote]
120 kg olisi painoa. Nyt 77, olen raskaana (synnytyksen jälkeen tavoite 65 eli BMI 20).
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:50"]nyt 37 tasan
[/quote]
Hyi helvetin paska! Noilla mitoilla on aivan sama laihdutko, vai kuoletko samantien pois... Aivan helvetin iso kasa löllyvää läskiä olet ja pysyt. Ihmiseksi et koskaan muuta, rasvavuori. Hyi helvetti sentään.
[/quote]
Miksi haluat kohdistaa meihin vihapuhetta? Miten tuollaiset kommentit auttavat yhtään ketään?
Tiedätkö, että ihmisen aivot voivat olla joko negatiiviseen tai positiiviseen ajatteluun suuntautuneet. Ne, jotka ajattelee positiivisemmin, elää 10 v pidempään. Ja ennen kaikkea pitävät elämästä.
Jos sisälläsi on noin mustaa ja siellä kiehuu tuollainen sappi, olen syvästi pahoillani puolestasi. Minun ongelmani on vain muutama kymmenen kiloa läskiä. Sinun ongelmasi ovat huomattavasti syvemmällä ja vaikeampia korjata.
Hyvää elämää sinulle! Muista, että positiivista ajattelua ja asennettakin voi tietoisesti kehittää ja siten auttaa aivojaan, mieltään, itseään kokonaisvaltaisesti voimaan paremmin!
17
Ai miten olen päästänyt itseni tähän tilaan? Kyllä se syy on psyykkinen: lohtusyöminen, masennukseen ja iloon, tunnetiloihin syöminen, kyvyttömyys hallita syömistä silloin kun jokin muu asia on huonosti. Paino alkoi kertyä, kun oli n. 30-vuotias. Hyötyisin varmasti pään nikkaroinista yhtä paljon kuin ruokaremontista. ap
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:32"]Miksi vihaatte lihavia näin paljon???
[/quote]
Koska ne on rumia, kuvottavia, haisevia, ällötäviä, laiskoja paska kasoja?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:32"]Miksi vihaatte lihavia näin paljon???
[/quote]
[/quote]
Tuksu on tainnut herätä eilisillan riennoista.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/548508_1015220460 6932451_1214074346_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1654334_101519950 28767979_1976363537_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1798257_101519931 62312982_1048715066_n.jpg
17! Mulla on ihan sama tarina. Olen yläasteella ollut ihan muiden laiheliinien kokoinen, mutta silti haukuttiin. Haaveilin anoreksiasta. En siihen kuitenkaan "kyennyt', joten lohtusöin. Itsellä on paljon luurankoja kaapissa, ja traumatioisivia elämäntilanteita. Vakavaa masennusta. Sitä syömisellä kerää itselleen vaan läskiä pitämään muut pois. Peilikuvajainen ei koskaan ole pitänyt paikkaansa. nuorena näin itseni läskinä, ja viime vuodet vasta valokuvista olen nähnyt miten pahaksi olen päässyt, peili valehtelee nyt toiseen suuntaan. Mutta tästä se lähtee. Kohti terveempää elämää, pidempää elämää ja parempaa minäkuvaa ;)
T.Nti 26v, numero 14 (ja 30)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:48"]
[/quote]
[/quote]
Tuollaisten kommenttien suoltajilla ei voi olla mielenterveys ihan kunnossa. Toivon, että löydät elämääsi jonkun,joka rakastaa sinua ja opit rakastamaan myös itseäsi, silloin ehkä sinun ei tarvitse projisoida pahaa oloasi muihin!
17
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:55"]
17! Mulla on ihan sama tarina. Olen yläasteella ollut ihan muiden laiheliinien kokoinen, mutta silti haukuttiin. Haaveilin anoreksiasta. En siihen kuitenkaan "kyennyt', joten lohtusöin. Itsellä on paljon luurankoja kaapissa, ja traumatioisivia elämäntilanteita. Vakavaa masennusta. Sitä syömisellä kerää itselleen vaan läskiä pitämään muut pois. Peilikuvajainen ei koskaan ole pitänyt paikkaansa. nuorena näin itseni läskinä, ja viime vuodet vasta valokuvista olen nähnyt miten pahaksi olen päässyt, peili valehtelee nyt toiseen suuntaan. Mutta tästä se lähtee. Kohti terveempää elämää, pidempää elämää ja parempaa minäkuvaa ;)
T.Nti 26v, numero 14 (ja 30)
[/quote]
Jospa ihmiset käsittäisivät, kuinka suuria henkisiä arpia heidän sanansa voivat tehdä! Erilaiseen nimittelyyn, huuteluun ja kiusaamiseen ei silti puututa. Ei ilmeisesti ymmärretä, että sillä on yleiseen kansanterveyteenkin vaikutusta. Pahoin voivassa yhteiskunnassa on pahoinvoivia jäseniä.
Tuo yksi huutelija täällä on hyvä esimerkki.
Voimia sinullekin!
17
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 14:26"]
Miks ihmeessä annatte ittenne mennä tuohon tilaan? Painon hallinta on paljon helpompaa kuin laihtuminen. Nahka venyy läskien myötä.. Palautuuko enää ilman kalliita leikkauksia. Kannattaa olla etukäteen viisas. En viddu vie ikinä lihota itteeni.
[/quote]Mä oon ihan toista mieltä. Laihdutus on helppoa, painonhallinta on se vaikea juttu tuossa.
[/quote]Miksi painoa pitäisi hallita? Oletko pinnallinen ja naiivi? Maailmassa on suurempiakin ongelmia, keskittykää niihin älkääkä itseenne.