Tänään Lidliin
Tiedän toki että olen teidän mielestä ihan ääliö, mutta meen tänään tosiaan elämäni ekaa kertaa Lidliin ja se hävettää niin kovasti, käsittääkseni siellä käy ihan turjakeporukkaa! En yleensäkkään käy ruokakaupoissa, mutta nyt mies on työmatkalla, joten kai se on vaan mentävä. Tässä nyt on rahatkin vähissä kun on tullut matkusteltua, uusia asunto hankittua ja siihen kalusteet. Lidl kuitenkin lienee se halvin kauppa ja tietty on sama mistä sen ruuan ostaa, mut jotenkin vaan kammoksuttaa..
Kuulostan omaankin korvaan ihan pölvästiltä tämän tekstin perusteella, mut oli nyt pakko tulla avautumaan.
Kommentit (29)
En ole provo, vaikka uskon kyllä että siltä kuulostan :) No, mutta nyt siellä on käyty, ei se nyt ollenkaan niin paha ollut ja käyn kyllä jatkossakin, jos tarvii käydä. Hedelmät oli kyllä tosi halpoja ja muutama halpa herkkujogurttikin sieltä mukaan lähti. En nyt vielä kamalasti tutkinut että mitä sieltä saa ja mitä ei, kun "hätäännyn" aina kaupassa muutenkin, kun en tiedä missä on mikäkin. Ja totta, ihmisiä siellä oli laidasta laitaan niinkuin muissakin kaupoissa.
Täytyy sanoa vielä, että ostokset maksoi 20e ja jotain, muualla ois saanu laittaa hintaan puolet lisää.
Myönnän että olin ääliö ennakkoluuloineni :)
Ap.
Niin ja ostin kyllä siis muutakin kuin vaan hedelmiä ja jogurttia.. Tuleeko teillä mieleen nyt näin heittämällä, että mitä on ne peustuotteet mitä ei sieltä saa, niin tiedän olla niitä edes etsimättä? Olisin kyllä kiitollinen vastauksista, koska ruokakaupoissa käyminen on mulle tuskaa, oli se sitten stockman, tai vaikka nyt tämä lidl. Niin ja totta, jonottaa siellä ei tarvinnut kyllä pitkään.
ap.
Höh, mä oon käyny lidlissä lapsesta saakka, enkä oo koskaan kuullutkaan sellasta väitettä että siell kävis köyhälistö?
Ja tiedän ett suomalaistakin siellä mydään, mutta mulle se saksalaisuus on plussaa :D
Lidlistä saa mun mielest niin niitä perustarvikkeita, kuin myös niitä jännempiäkin juttuja, mitä ei muualta saa, esim. erikoisia makeisia ja pesuaineita.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:47"]Tiedän toki että olen teidän mielestä ihan ääliö, mutta meen tänään tosiaan elämäni ekaa kertaa Lidliin ja se hävettää niin kovasti, käsittääkseni siellä käy ihan turjakeporukkaa! En yleensäkkään käy ruokakaupoissa, mutta nyt mies on työmatkalla, joten kai se on vaan mentävä. Tässä nyt on rahatkin vähissä kun on tullut matkusteltua, uusia asunto hankittua ja siihen kalusteet. Lidl kuitenkin lienee se halvin kauppa ja tietty on sama mistä sen ruuan ostaa, mut jotenkin vaan kammoksuttaa..
Kuulostan omaankin korvaan ihan pölvästiltä tämän tekstin perusteella, mut oli nyt pakko tulla avautumaan.
[/quote] kuulostat hupaisalta! tsemppiä lidliin:) kyllä siel käy ihan tavallista kansaa eikä vain turjakkeita.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 16:56"]
Niin ja ostin kyllä siis muutakin kuin vaan hedelmiä ja jogurttia.. Tuleeko teillä mieleen nyt näin heittämällä, että mitä on ne peustuotteet mitä ei sieltä saa, niin tiedän olla niitä edes etsimättä? Olisin kyllä kiitollinen vastauksista, koska ruokakaupoissa käyminen on mulle tuskaa, oli se sitten stockman, tai vaikka nyt tämä lidl. Niin ja totta, jonottaa siellä ei tarvinnut kyllä pitkään.
ap.
[/quote]
Ei tule mieleen yhtään perustuotetta,mitä ei Lidlistä saa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:01"]Höh, mä oon käyny lidlissä lapsesta saakka, enkä oo koskaan kuullutkaan sellasta väitettä että siell kävis köyhälistö?
Ja tiedän ett suomalaistakin siellä mydään, mutta mulle se saksalaisuus on plussaa :D
Lidlistä saa mun mielest niin niitä perustarvikkeita, kuin myös niitä jännempiäkin juttuja, mitä ei muualta saa, esim. erikoisia makeisia ja pesuaineita.
[/quote]
No musta tuntuu että olen aika-ajoittain vähän sellainen jonnin joutava hienostelija, jolla on vähän typeriä ennakkoluuloja milloin mistäkin.. No, onpa taas yksi ennakkoluulo todettu vääräksi :)
Munkin mielestä noinnsilmäillen sieltä löytyy varmaan kaikkea sellaista, mitä nyt normaalistikkin tarvii. Yleesä syön real-ruisleipää, sieltä löytyi jtn vastaavaa, mutta maksoi vaan muistaakseni joku 0.99e!!!! Tuntuu aika erikoiselta että mitään
saa tuohon hintaan, mutta tässä vaan "realiani"mutustelen :)
Suosittelen ap:lle Lidlin paistopisteen tuotteita. Itse ostan voisarvia, karjalanpiirakoita, voisarvet tulevat Ranskasta pakastettuina,paistetaan Suomessa,laatu on parempi kuin Prisman tai vastaava.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:09"]Suosittelen ap:lle Lidlin paistopisteen tuotteita. Itse ostan voisarvia, karjalanpiirakoita, voisarvet tulevat Ranskasta pakastettuina,paistetaan Suomessa,laatu on parempi kuin Prisman tai vastaava.
[/quote]
Mun sisko on myös niitä kovasti kehunut, harmi ettei tässä "lähi"lidlissä sitä ole, mutta ehkä sitä voi kävellä vähän kauemmaksi lidliin seuraavan kerran, niin tulee jo vähän ennakkoon kulutettua herkkuja pois :) Jotkut täällä tänään kehui niitä korvapuusteja, maistuis kyllä lauantaiherkkuna :)
ap
Lidlin paistopisteen tuotteet on kyllä ihan huippuja, leivät, sämpylät, croissantit ja makeat!
Ja halpoja :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 16:56"]
ap.
[/quote]
Kun joku sanoo, että Lidlissä ei ole "perustuotteita", hän yleensä tarkoittaa että siellä ei ole kaikkia suomalaisen kaupan tuttuja tuotemerkkejä. Vehnäjauhot eivät välttämättä ole Sunnuntaita, suklaa Fazeria ja pehmopaperi Serlaa.
Älä osta niitä goudasämpylöitä paistopisteestä!! Niihin jää nimittäin koukkuun ja pitää käydä aina ostamassa lisää ja ne on niiiiiiin hyviä! :)
Tervetuloa ap tänne turjakeporukkaan! Kävikö kovinkin kipeästi, kun menetiti "neitsyytesi"?
Muistan kyllä itsekin aluksi häpeilleeni Lidlissä, ja kyllähän siellä välillä muita kauppoja enemmän näkee mamuja ja juoppoja, ja aluksi tuntui, että vastaan tulevat tututkin jotenkin vaivaantuivat :)
Nyt olen käynyt Lidlissä jo pitkään, ja tavannut siellä paljon hyvätuloisia naapureita, sukulaisia, työkavereitä ja pomonikin. Ei enää henkisesti eroa mulle muista kaupoista. Paitsi että siellä on halpaa ja nopeaa asioida, ei paljoa kalliit hehtaarimarketit pitkine jonoineen houkuta.
Lidl on paras ja siellä on paras palvelu. Oikeasti.
toivottavasti sulla on oikeat vaatteet ko kaupassa asiointiin etteivät heitä ulos. käy kirpparilla ja laita rahapussi semmoiseen vyötärölaukkuun. takin hupun suojista voit tarkkailla tarjouksia ja muiden käyttäytymistä ettet erotu joukosta. toisin kuin joku koiranleuka sinulle on voinut mainita niin lidlissä ei tarvitse puhua saksaa.
Kieltämättä hassulta vaikutat, mutta lähinnä sen takia että vasta nyt alat Lidlissä käymään.. Eihän sieltä kaikkea saa ja valikoima on suppeahko, mutta kasvikset on yleensä laadukkaita ja se paistopiste on hyvä, ja monet muut tuotteet!
Jaa,mitä hävettävää? Kaupungin konttorirottana, olen törmännyt useita kertoja, kaupunginjohtajaan, Lidlissä. Kyllä siellä käy ihmisiä laidasta laitaan. Ne oikeasti varakkaat ovat usein tarkkoja taloudestaan. Ap, kai olet provo. Minä en.
Kannattaa mennä polkupyörällä tai kävellen. Jos autosi on tältä vuosikymmeneltä, joku kateellinen voi vaikka naarmuttaa tai sotkea sen saksalaisella tomaatilla.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:47"]Tiedän toki että olen teidän mielestä ihan ääliö, mutta meen tänään tosiaan elämäni ekaa kertaa Lidliin ja se hävettää niin kovasti, käsittääkseni siellä käy ihan turjakeporukkaa! En yleensäkkään käy ruokakaupoissa, mutta nyt mies on työmatkalla, joten kai se on vaan mentävä. Tässä nyt on rahatkin vähissä kun on tullut matkusteltua, uusia asunto hankittua ja siihen kalusteet. Lidl kuitenkin lienee se halvin kauppa ja tietty on sama mistä sen ruuan ostaa, mut jotenkin vaan kammoksuttaa..
[/quote] ymmärrän tuskaasi. Mun lidl-neitsyys meni vuosia sitten, nyt käyn siellä ihan iloisesti.
Kun lidliin tuotteisiin tottuu niin kaikkien muiden kauppojen tuotteet maistuu pahvilta. On se niin ihmeellistä