Voiko oikeasti hyvä nainen olla sinkku vielä yli 25 vuotiaana.
Jos se on niin hyvä, niin miksi se on vielä sinkku?
Kommentit (26)
Voi olla. Sehän on vasta hädin tuskin aikuinem
Voi olla, jos kärsii peräsuolen laskeumasta.
Tuossa iässä piletetään ja toimitaan jännä miesten pussien tyhjentäjinä.
Jos se on vaikka homoseksuaali niin ei sille äijät kelpaa, mutta voiko äijät olla niin tyhmiä etteivät tätä tajua?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä piletetään ja toimitaan jännä miesten pussien tyhjentäjinä.
Kyllä osa naisista on ihan lesboja, joille äijät ei kelpaa.
Voi olla. Se on kyseisen naisen oma asia.
Nuorina solmitut suhteet päässyy usein eroon. Harva on teinirakkautensa kanssa yhdessä
Olisi pitänyt itsekin odotella vakiintumisen kanssa sen ikäiseksi. Miksiköhän sitä oli niin kiire vakiintua nuorena? Nyt vähän harmittaa elämätön nuoruus.
Aivan hyvin voi olla tuossa iässä sinkku. Kysy vaikka, että voiko 50 v hyvä nainen olla.
Miksi ihmeessä vakiintua nuorena?
Voi olla,minä tosin olen jo yli 40. Suurin syy varmaan että en jaksa enää pettyä(niin monta yritystä) niin on hiipunut innostus edes yrittää etsiä.
Kyllä. Parhaat sinkkunaiset on +45v, perhe jo perustettu ja hoidettu täysi-ikäisiksi, eikä entisestä liitosta ole luurankoja kaapissa.
Minä olin, olin keskittynyt lähinnä opiskeluun ja jouduin tekemään töitä sen eteen, että pärjäsin (Otm). Juhlin lähinnä kurssikavereiden kanssa ja hengailin enemmän naisporukassa, silloin kun juhlin. Vähemmän kuin muut siis sitäkin. Yrittäjiä toki oli, mutta torjuin ne kaikki, osan kanssa päädyin kaveriksi. Sitten kun sain gradun tehtyä n.25 v suostuin ulos sen yritteliäimmän kanssa ja hänen kanssaan olen vieläkin. Minua myös kiusattiin ala/yläasteella poikien toimesta, joten luottamus miehiin oli aika alhaalla ja voi johtua siitäkin etten halunnut poikaystävää.
Itse olen 26v ja elänyt ihan vaan selibaatissa. Ei hirveesti kiinnosta mikään seurustelu tai ihmissuhteet. Elämä on kivaa yksin.
No miksi ei? Eihän sillä iällä ole väliä tuossa asiassa. Suurin syy kai sinkkuuteen hyvällä tai kauniilla naisella on se, ettei ole löytynyt hyvää miestä. Tai sitten ei vaan halua vielä vakiintua.
Minulla oli vähän päälle parikymppisenä suhdeviritelmä joka traumatisoi siinä määrin etten etsinyt vuosiin seuraa. Joskus joku yritti mutta systemaattisesti torjuin kaikki.
Sairaalloinen ujous oli mulla syynä. estynyt persoonallisuus. Mutta tapasin sitten mieheni heti 26v