Tänään Lidliin
Tiedän toki että olen teidän mielestä ihan ääliö, mutta meen tänään tosiaan elämäni ekaa kertaa Lidliin ja se hävettää niin kovasti, käsittääkseni siellä käy ihan turjakeporukkaa! En yleensäkkään käy ruokakaupoissa, mutta nyt mies on työmatkalla, joten kai se on vaan mentävä. Tässä nyt on rahatkin vähissä kun on tullut matkusteltua, uusia asunto hankittua ja siihen kalusteet. Lidl kuitenkin lienee se halvin kauppa ja tietty on sama mistä sen ruuan ostaa, mut jotenkin vaan kammoksuttaa..
Kuulostan omaankin korvaan ihan pölvästiltä tämän tekstin perusteella, mut oli nyt pakko tulla avautumaan.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:59"]
Jaa,mitä hävettävää? Kaupungin konttorirottana, olen törmännyt useita kertoja, kaupunginjohtajaan, Lidlissä. Kyllä siellä käy ihmisiä laidasta laitaan. Ne oikeasti varakkaat ovat usein tarkkoja taloudestaan. Ap, kai olet provo. Minä en.
[/quote]
Kyllä se on provo. Siltikin, on ihmisiä jotka eivät käy siellä, kuka mistäkin syystä. Oma veljeni on yksi tällainen, ei millään, ei vaikka mikä olisi. Hänen mielestään sieltä ei saa mitään muuta kuin roinaa ja huonolaatuista ruokaa.
Itse olen ostanut aika paljon muutakin kuin ruokaa Lidlista ja saanut hinta-laatusuhteeltaan hyvää tavaraa ja paras on se, että niissä on aina 3 vuoden takuu sekä tuotteen saa palauttaa 7 päivän kuluessa ilman sen suurempaa selittelyä, missään muuaalla ei ole näin hyvää asiakasmetodia tarjolla!
Omahan on asiansa. Ellei tarvetta tai halua rahansäästöön ole.
Se on niin hyvä kauppa oli rahaa eli ei..saa monia hyviä tuotteita joita ei muualla myydä. Ihan must käydä pari kertaa kuussa täydentämässä varastoja!
Siitä huolimatta, että olet ilmiselvä provo, toivotan hyviä ostoksia Lidlissä. Itse ehdinkin jo tänään käydä.
Harvakseltaan käyn. Aina kamalat kassajonot, ei huvita seisoskella niissä.
Joitakin tuotteita Lidlissä kuitenkin on, joiden takia tulee silloin tällöin käytyä.
Voin kertoa, että sielä käy porukkaa ihan laidasta laitaan. Me käytään siellä ylensä sen takia, että mies ostaa sieltä lihapiirakoita ja pitzaa kun rakastaa niitä eikä cittarista saa niitä helvetin lihapiirakoita ja siellä on kaikki vähän halvempaa. Mä käyn ylensä cittarissa koska siellä on enemmän tarjontaa ja paremmat tuotteet.
Myös mun täti jolla on rahaa enemmän kun roskaa niin käy lidlissä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:24"]
Joitakin tuotteita Lidlissä kuitenkin on, joiden takia tulee silloin tällöin käytyä.
[/quote]
Meilläpäin Lidl on ainoa kauppa jossa ei tarvitse kauaa kassoilla jonottaa. Kutsuvat heti lisää kassahenkilöitä kun näyttää jonoja muodostuvan. Ihana kauppa, eivät viitsi meitä köyhiä kohtuuttomasti nöyränä jonotuttaa, vaan saamme siinä kaupassa ihmisarvoista ripeää palvelua! :D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:24"]
[/quote]
Meilläpäin Lidl on ainoa kauppa jossa ei tarvitse kauaa kassoilla jonottaa. Kutsuvat heti lisää kassahenkilöitä kun näyttää jonoja muodostuvan. Ihana kauppa, eivät viitsi meitä köyhiä kohtuuttomasti nöyränä jonotuttaa, vaan saamme siinä kaupassa ihmisarvoista ripeää palvelua! :D
[/quote]
Sama havainto jonoista Lidlissä. Heti kun alkaa yli 3 hengen jonoa tulla, kuuluu "kassoille tarvitaan henkilökuntaa, kiitos!", ja sitä myös tulee.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:47"]Tiedän toki että olen teidän mielestä ihan ääliö, mutta meen tänään tosiaan elämäni ekaa kertaa Lidliin ja se hävettää niin kovasti, käsittääkseni siellä käy ihan turjakeporukkaa! En yleensäkkään käy ruokakaupoissa, mutta nyt mies on työmatkalla, joten kai se on vaan mentävä. Tässä nyt on rahatkin vähissä kun on tullut matkusteltua, uusia asunto hankittua ja siihen kalusteet. Lidl kuitenkin lienee se halvin kauppa ja tietty on sama mistä sen ruuan ostaa, mut jotenkin vaan kammoksuttaa..
Kuulostan omaankin korvaan ihan pölvästiltä tämän tekstin perusteella, mut oli nyt pakko tulla avautumaan.
[/quote] ymmärrän tuskaasi. Mun lidl-neitsyys meni vuosia sitten, nyt käyn siellä ihan iloisesti.