Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Björkmanin ja Haapkylän ero. Lasten kannalta kivasti

Vierailija
31.01.2014 |

järjestetty, että asuvat edelleen samassa talossa (eri huoneistoissa).

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288647953214.html

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niitä pariskuntia, joiden ero yllättää. Eivät vaikuta miltään pintaidiooteilta kumpikaan. HP on Suomen paras näyttelijä.

Vierailija
62/64 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:56"]

Mä ekan kerran ajattelin, että miten voivat olla pari, kun Minna on ihan simpsakka ja HP näyttää vanhemmalta, on hiukan plösö ja kaljuuntunutkin ukkomaisella tyylillä. Mutta... HP on aivan loistava näyttelijä ja karismaa löytyy. Sen sijaan Minna Haapkylä on kaikinpuolin karismaton ja aika huono näyttelijäkin. Kyllä HP:ssa on charmia, ei siitä mihinkään pääse!

[/quote]

No tuo "karismaton ja kehno näyttelijä" on päässyt mm. ranskalaisiin elokuviin ja on opiskellut näyttelemistäkin Ranskassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Maria Kallio oli nolo! Pilasi lempikirjojeni filmatisoinnin. Ruma ja pitkäselkäinen hemmoteltu kyldyyripelle.

Minnalla on aivan järjettömän seksikäs pitkä selkä, huom.

Vierailija
64/64 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Björkmanista.Minulle tulee Eeva-lehti ja Björkman on siinä kolumnistina.Kirjoittaa syvällisiä kauniita ja samalla vaatimattomia juttuja elämisen eri alueilta.Kuvaa joskus elämäänsä isänä ja suurena luonnon ja hiljaisuuden ystävänä.Tuollaisen miehen ottaisin jos löytäisin ja saisin.On muuten mahtava näyttelijä ja opettaa teatteriopiskelijoita.Varmaan hyvä opettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän