Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Björkmanin ja Haapkylän ero. Lasten kannalta kivasti

Vierailija
31.01.2014 |

järjestetty, että asuvat edelleen samassa talossa (eri huoneistoissa).

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288647953214.html

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi arvannut tämän parin eroavan, mutta kai se niin sitten on, että "aika tekee tehtävänsä".

Vierailija
22/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyf, surullinen uutinen. Erittäin symppisjulkkiksia kumpikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kenenköhän kanssa niistä kumpikin nyt sitten seukkaa - onko veikkauksia / havaintoja?

Vierailija
24/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kuvista vasemmanpuoleisessa Minna on kyllä upea! 

http://static.iltalehti.fi/muoti/haapkyl2SP_st.jpg 

Vierailija
25/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin erouutisesta erittäin hämmästynyt. Toki he eivät ole tasasuhtaisia, mutta leppoisan ja symppiksen oloisia, ja lepposilla ihmisillä perinteisesti pyyhkii hyvin. 

Vierailija
26/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne jaksaa siitä Haapkylän sukutalosta jauhaa. Koko ämmä on täysin lahjaton, pitkäselkäinen rumilus.

Vierailija
27/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nro 2. Täysin samaa mieltä.

Vierailija
28/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi epäsuhtainen näyttelijäpari ovat olleet aina. Toinen kaunis hihittelijä ja toinen pulska ortodoksiajattelija.

Haapkylän pisteet yksityishenkilönä (ja vähän näyttelijänäkin) ovat nousseet silmissäni kun HP on ollut hänen miehensä. Yllättävän kauan ovat kimpassa jo olleetkin, olihan tämä ero odotettavissa ennemmin tai myöhemmin. Tainneet tehdä eroa jo jonkin aikaa.

Muistan jostakin naistenlehdestä lukeneeni Haapkylän arkielämästä, jotenkin pöyristyttävää että tuon ikäinen nainen elää täysin kädestä suuhun ja pyytelee vanhemmiltaan rahaa kun on omansa tuhlannut. Jutun mukaan hän ei vaan osaa tai haluakaan osata käyttää rahaa. Nytkin asuu periaatteessa ilmaiseksi sukunsa isossa talokompleksissa. Ihan kiva järjestely joo...

Vierailija
29/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin tehtiin. Erotessamme mies muutti saman talon toisen päätyyn. Alkuun se oli ihanaa, koska eroa saatiin tehdä rauhassa ja lasten kannalta ratkaisu oli täydellinen. Kauheaa se oli, kun minä löysin uuden miehen melko pian, mutta kun mies löysin uuden naisen, se ei ollut enää niin kauheaa. Nyt vuosien jälkeen on taas ihanaa. Lasten isä oli tänäänkin heidän kanssaan aamupalalla minun keittiössäni. 

Vierailija
30/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ekan kerran ajattelin, että miten voivat olla pari, kun Minna on ihan simpsakka ja HP näyttää vanhemmalta, on hiukan plösö ja kaljuuntunutkin ukkomaisella tyylillä. Mutta... HP on aivan loistava näyttelijä ja karismaa löytyy. Sen sijaan Minna Haapkylä on kaikinpuolin karismaton ja aika huono näyttelijäkin. Kyllä HP:ssa on charmia, ei siitä mihinkään pääse!

Vierailija
31/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä nuo siis ovat?

Vierailija
32/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:01"]

Keitä nuo siis ovat?

[/quote]

Jos sä klikkasit auki sen uutisen, niin jo otsikossa kerrottiin, että näyttelijäpari.

Vierailija
33/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä tosi epäsuhtainen pari. Björkman on loistava näyttelijä, Haapkylä surkea. Ulkonäöllisesti toisinpäin.

Vierailija
34/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummankaan ulkonäkö liittyy eron jälkeisiin asumisjärjestelyihin?

Kunnioitan sitä, että ovat pitäneet yksityiselämänsä aika onnistuneesti poissa julkisuudesta. Nyt vaan joku "kaveri" on käynyt Seiskan toimituksessa kuiskuttelemassa ja nostanut vasikointipalkkion. Ikävää. 

Se, joka ei näe Björkmanista muuta kuin ulkonäön, ei ole nähnyt hänen näyttelevän kuin korkeintaan Joulupukkia. 

Vierailija
35/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt täällä minnaa (joka on ihana) haukutte niin...Ehkä nykyään Minnan kroppa rupsahtanut kun ikää ja lapsia, mutta nuorena oli todella hyvä...tossa joku kuvakappaus leffasta missä kroppa näkyy...uuuuuuh...olen siis mies

http://finlandcelebs.venusblogger.com/files/2010/08/minna-haapkyla-nude-01.jpg

Vierailija
36/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole niin hirveästi nähnyt Haapkylää missään, mieleen tulee ensimmäisenä Donnerin parin vuoden takainen elokuva Kuulustelu, jossa Haapkylä oli mielestäni loistava, sekä joku teatterikappale 2000-luvun alusta, jossa myös hänestä tykkäsin.

Vierailija
37/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin tulee mieleen Björkmanin tähdittämä "Haarautuvan rakkauden talo". Siinäkin pari jäi pitkän avioliiton jälkeen samaan taloon asumaan...

Vierailija
38/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pois julkisuudesta?? Joka helvetin lehdessä on esitelty se talo ja kerrottu suku ja märehditty äitiydet jne.

Tuo Haapkylä pilasi Maria Kallion, se oli surkea Vares-leffassa, enkä jaksa tajuta, MIKSI sen aina vaan annetaan esittää "kaunista, lahjakasta näyttelijätärtä", kun se ei ole mitään muuta kuin paljon rummutetun kyldyyrisuvun jälkeläinen, joka asuu junaradan varressa.

Vierailija
39/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiiiiiiitkä selkä.

Vierailija
40/64 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:05"]

Kun nyt täällä minnaa (joka on ihana) haukutte niin...Ehkä nykyään Minnan kroppa rupsahtanut kun ikää ja lapsia, mutta nuorena oli todella hyvä...tossa joku kuvakappaus leffasta missä kroppa näkyy...uuuuuuh...olen siis mies

http://finlandcelebs.venusblogger.com/files/2010/08/minna-haapkyla-nude-01.jpg

[/quote]

Joo, taitaa olla monen miehen päiväuni. Kun googlaa nimellä, haku ehdottaa ekana "Minna Haapkylä alasti"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä