Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis tatuointi?

Vierailija
31.01.2014 |

Haluaisin nähdä niitä kantajalleen sopivia, kauniita tatuointeja, jotka korostavat kantajansa persoonallisuutta. Näitähän juuri on kaikilla tatuoiduilla av:lle kirjoittelijoilla, ja muilla vaan ne rumat. Joten voisitteko väläytellä niitä kauniita tatuointejanne meille?

Minusta tatuoinnit ovat pääsääntöisesti rumia, mutta olen valmis pyörtämään kantani jos tatuointinne ovat kauniita.

Kommentit (169)

Vierailija
61/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa väsätä näitä tatuintiketjuja joka päivä? Ota Mustanaamion naamion kuva naamaasi niin eitarvi jatkuvasti anella täällä huomiota!

Vierailija
62/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:36"]

Kuka jaksaa väsätä näitä tatuintiketjuja joka päivä? Ota Mustanaamion naamion kuva naamaasi niin eitarvi jatkuvasti anella täällä huomiota!

[/quote]

Jaksoithan sinäkin avata ketjun ja osallistua keskusteluun :-). Taisi kolahtaa, nilkassa delfiini vai tassu tississä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:31"]

Kauhee yllätys ettei niitä kauniita kuvia sitten olekaan.

[/quote]

Mistä sä näin päättelit?

Vierailija
64/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 08:43"]

[/quote]

Mistä sä näin päättelit?

[/quote]

Saldo 0

Vierailija
65/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:07"]

[/quote]

Mistä sä näin päättelit?

[/quote]

Saldo 0

[/quote]

Jos sinä kuvittelet, että kauniita tatuointeja ei voi olla (tuolla logiikalla kauniita kuvioita ei myöskään voi olla), niin muutko ihmiset ovat vastuussa siitä? Ei mua ainakaan kiinnosta alkaa selailla mitään tatuointisivuja ja etsimään kuvaa, josta SINÄ saattaisit pitää, saat tehdä sen ihan itse. Olen joskus katsellut tatuointikuvia Tattoologist-nimiseltä sivulta, voit mennä vaikka sinne katselemaan.

Vierailija
66/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan kehtaisi tunnustaa olevansa av-mamma ja lykätä oman kuvansa tänne.

Vierailija
67/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiehtoo kaikenlaiset labyrinttitatuoinnit ja sellaiset arvoitukselliset, minkä sisälle on kätketty viestejä. Sellaiset tulkinnanvaraiset ja merkitykselliset. Itselläni en tatuointeja ole, mutta mikäli joskus tulee jostakin leikkauksesta tai onnettomuudesta ruma arpi kehoon, niin kyllä mieluusti peittäisin sen tatuoinnilla.

Vierailija
68/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:09"]

[/quote]

Mistä sä näin päättelit?

[/quote]

Saldo 0

[/quote]

Jos sinä kuvittelet, että kauniita tatuointeja ei voi olla (tuolla logiikalla kauniita kuvioita ei myöskään voi olla), niin muutko ihmiset ovat vastuussa siitä? Ei mua ainakaan kiinnosta alkaa selailla mitään tatuointisivuja ja etsimään kuvaa, josta SINÄ saattaisit pitää, saat tehdä sen ihan itse. Olen joskus katsellut tatuointikuvia Tattoologist-nimiseltä sivulta, voit mennä vaikka sinne katselemaan.

[/quote]

Aha, mä ajattelin että av-mammoilla olis kanssa kauniita tatuointeja. Näin ymmärsin näistä monista tatskaketjuista. Ok, asia selvä, netissä vaan :-).

Vierailija
69/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli netistä löytyy tosiaan niitä kauniita tatuointeja. Av-mammoilla on näköjään niitä tuhruja. Senhän olisi voinut arvatakin.

Vierailija
70/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:22"]

[/quote]

Mistä sä näin päättelit?

[/quote]

Saldo 0

[/quote]

[/quote]

Aha, mä ajattelin että av-mammoilla olis kanssa kauniita tatuointeja. Näin ymmärsin näistä monista tatskaketjuista. Ok, asia selvä, netissä vaan :-).

[/quote]

Eli sinun mielestäsi ihmisten pitäisi nyt ihan sinua varteen panna omista tatuoinneistaan kuvia nettiin? Mistä ihmeen syystä?! Ei mua ainakaan kiinnosta tehdä mitään tuollaista. Pane sä ensin tänne kuva naamastasi, niin ehkä joku sitten voi innostua julkaisemaan tatuointikuviaan.

Vierailija
71/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:46"]

Eli netistä löytyy tosiaan niitä kauniita tatuointeja. Av-mammoilla on näköjään niitä tuhruja. Senhän olisi voinut arvatakin.

[/quote]

Samat sanat sulle, pane oma naamakuvasi esille ensin, niin ehkä joku innostuu julkaisemaan kuvia tatuoinneistaan.

Vierailija
72/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 09:22"]

[/quote]

Mistä sä näin päättelit?

[/quote]

Saldo 0

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli sinun mielestäsi ihmisten pitäisi nyt ihan sinua varteen panna omista tatuoinneistaan kuvia nettiin? Mistä ihmeen syystä?! Ei mua ainakaan kiinnosta tehdä mitään tuollaista. Pane sä ensin tänne kuva naamastasi, niin ehkä joku sitten voi innostua julkaisemaan tatuointikuviaan.

[/quote]

Ajattelin vaan että kai omasta mielestään hienosta ja kauniista tatuoinnista kehtaisi kuvan laittaa :-). 

Mutta ei yhtään vielä, ilmeisesti tatuoidut eivät itsekään ole varmoja tatuointiensa kauneudesta. Ymmärrän.

Vierailija
73/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on jo kuin kiusaamista. kenelläkään ei ole niin hienoa kuvaa, että kehtaisi laittaa sen tänne raadeltavaksi.

Vierailija
74/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vasemman käden taive-ranne-välissä seuraavat kuvat

http://img0.etsystatic.com/000/0/5349832/il_570xN.198441112.jpg

Ja

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSGcTLV5Fvi1Htt1z7GUVdG_S7ej4UqHC8a5ubK2S4Hh3WnkFsED5uBiY1z

Viikinkisymboleita. Toinen symboloi myrskyistä selviytymistä, toinen tuo onnea taisteluihin. Minulle ne kuvastavat kaikkea sitä, mitä olen elämässäni käynyt läpi ja mistä olen selviytynyt.

Vierailija
75/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on isohko tatuointi ja en missään nimessä julkaisisi kuvaa siitä keskustelu palstalla, varsinkaan anonyymillä sellaisella. Aika useasti kun nuo tatuoinnit ovat sellainen henkilökohtainen asia ja useasti myös uniikkeja jolloin kantajan voi jopa tunnistaa. Tämä on vähän tällainen asia kuin julkaisisi kuvan esim. rakkaimasta vaateesta/korusta yms. ja tietäisi jo että kukaan ei mitään hyvää sano. Eri asia on olla palstalla missä "kaikki" ovat omilla nimillä ja kasvoilla liikenteessä, harvemmin kukaan tahallaan loukkaa muuten kuin "anonyymisti". En ole kertakaan saanut huonoja kommetteja livenä kuvasta kun ihmiset pääsäntöisesti osaavat olla kohteliaita ja olla sanomatta jos ei mielyttä henkilön silmää tai edes laimentavat kommentin siihen että "En oikein hyväksy/pidä/yms. tatuoineista mutta on kiva(t)/nätti(t) värit/idea/motiivi yms."

Vierailija
76/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:20"]

Minulla on vasemman käden taive-ranne-välissä seuraavat kuvat

http://img0.etsystatic.com/000/0/5349832/il_570xN.198441112.jpg

Ja

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSGcTLV5Fvi1Htt1z7GUVdG_S7ej4UqHC8a5ubK2S4Hh3WnkFsED5uBiY1z

Viikinkisymboleita. Toinen symboloi myrskyistä selviytymistä, toinen tuo onnea taisteluihin. Minulle ne kuvastavat kaikkea sitä, mitä olen elämässäni käynyt läpi ja mistä olen selviytynyt.

[/quote]

Tuo ei kerro sitä että miltä ne näyttävät ihollasi. Puuttuu ihon väri, ei näe työn laatua ja sitä onko kuva alkanut "löystymään". Kuva saataa näyttää paperilla hyvältä mutta usein se on ihan karmea iholla.

Vierailija
77/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:25"]

.... Tämä on vähän tällainen asia kuin julkaisisi kuvan esim. rakkaimasta vaateesta/korusta yms. ja tietäisi jo että kukaan ei mitään hyvää sano....

[/quote]

Kyllä mä voisin julkaista kuvia lempivaatteistani ja koruistani, enkä ottaisi nokkiini jos joku ei niistä pitäisi. Samoin jos mulla olisi tatuointi, olisin ottanut sellasen mistä olisin niin ylpeä, että sitä häpeilemättä voisin esitellä kaikille vaikka netissä.

Vierailija
78/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskamammat taitavat tietää itsekin, että aika kauheita tuherruksia ne omat tatskat on. Siksi ei suurta ryntäystä esittelemään tatskojaan.

Vierailija
79/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on lantiolla todella kaunis, realistinen, hempeänvärinen kukka! On todella kaunis kuva! Olisi kaunis paperilla, miksi olisi jotenkin rumempi ihollani?

Vierailija
80/169 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan mä nyt tänne omat tatuointini kuvaan ja paljastan että kuulun tähän säälittävään av-ryhmään joka täällä kökkii päivästä toiseen väittelemässä asioista :D koko tuttavapiirihän mut siitä kuvasta tunnistaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi