Opettaja ihastunut oppilaaseen?
Josko täällä olisi tähän liittyviä kokemuksia?
Olen 25-vuotias nainen, joka opiskelee ammattikoulussa. Luokanvalvojanani toimii n.35-vuotias mies.
Olen miettinyt, että onkohan tämä mies mahdollisesti ihastunut minuun? Hänellä on tapana jututtaa minua pitkiäkin aikoja, joskus huomaan hänen tuijottavan minua. Kummallisinta oli se, että joululomalle jäädessämme minä olin ainoa, jota hän halasi koko luokasta. Ja kummallista oli se halaustapakin.
Minua ei sinäänsä ahdista asia, onhan mies mukava, hauska eikä pahankaan näköinen. Mutta koulumaailmaan asia ei tunnu sopivan, vaikka olemme aikuisia. En myöskään ole tekemässä mitään, kuten tuskin hänkään vaikka asia olisikin.
Yleensä asia menee niin, että oppilas ihastuu oppilaansa. Olisiko täällä yhtään opettajaa, jolla olisi tälläisia oppilasihastuksia? Enkä tarkoita ala-ikäisiä tms vaan ihan "aikuisiin" täysi-ikäisiin?
Toinen kysymykseni on, oletko koskaan halunnut olla oppilaasi ystävä tai kaveri? Meitä yhdistää opettajani kanssa hyvin samalaiset asiat, voisiko asia ollakin näin?
Kommentit (47)
Minullakin on hieman samankaltaista kokemusta aikuislukiosta.
Olemme kummatkin täysi-ikäisiä (minä 22v ja opettaja n. 35v), vapaita naisia.
Minusta on tuntunut jo pidemmän aikaa, että oisko opettajani lesbo. Asiaa kuitenkaan tietämättä.
Onko tämä normaalia käytöstä opettajalta?
Tunneilla tuijottelee minua useasti liian pitkään silmiin, ilmeilee ja hymyilee, ei myöskään komentele minua koskaan esim. myöhästelystä, kännykän käytöstä yms. (muita opiskelijoita komentelee harvaseltaan), tunnin jälkeen puhutaan kaikenlaista (kyselee usein sellaisia asioita, jotka ei hänelle tai muillekaan opettajille kuulu) ja käytävillä kävellään vierekkäin keskustellen, voidaan istua tai puhua jossakin ihan vierivierekkäin, toisissamme kiinni. Välillä kuiskitaan toisillemme, jos ei haluta, että muut kuulevat asiaa.
Tiedän, että olemme melko samanlaisia ja meillä on samat kiinnostukset kohteet,
mutta silti hänen käytöksensä on alkanut tuntumaan vähän muulta kuin tavalliselta
oppilas-opettaja suhteelta. Pidän tästä kyseisestä opettajasta paljon: hän on oikein mukava ihminen ja hyvä opettamaan, mutta silti epäilyttää.
Muut opiskelijat tuntuu tuijottelevan aina, kun näkevät meidät "yhdessä" ja kaverini ovat kysyneet multa, mitä teillä on? Vähän kiusallinen tilanne.
Mitä mieltä olette?
Ennen puhuttiin ammattietiikasta. Tunteilleen ei mitään voi, rakastuminen tai ihastuminen ovat elämää ylläpitäviä voimia.
Tarkoitus on saattaa nainen ja mies tilaan jossa siittäminen / siemennys ja naisen tiinehtyminen voi tapahtua, se on ihmiskunnan tärkeimpiä voimavaroja, lisääntyä ja täyttää maa.
Mä oottasin, et koulu on ohi ja kysyisin sitten ulos jos kiinnostaa. Olisin sitten kummassa roolissa tahansa.
Iät ja ajat esim. proffat rakastuneet tai "rakastuneet" seksitypyihin. Ja päinvastoin. Win-win.
46: Panu Rajala tunnettu esimerkki Suomesta.
onko ap kyse liikunta-alan koulusta?