Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi oma MARKKINA-ARVO asteikolla 4-10

Vierailija
30.01.2014 |

Kyse siis seksuaalisesta markkina-arvosta miesten silmissä. Oletko nynnerö nelonen vai kympin arvoinen seksipeto?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon 7 vaikka luultavasti miehiltä kysyttäessä 5 :-D. Olen pian 40 että varmaan vain yli 50-vuotiaat enää kiinnostuisi. Olen normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa, pitkät hoidetut hiukset ja kevyttä meikkiä aina. Naamataulu on aila tavallinen eikä kroppakaan mikään helmi joten en taida olla kummempi saalis.

Oman ikäiset ei katsele, vanhemmat kylläkin.

Onneks on oma mies joka rakastaa ja on ihana. Kauheaa jos menettäisin hänet niin joutuisin varmaan jäämään yksin tai ottaa jonkun kurppaukon.

Vierailija
22/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen 9ja puoli. Sain kenet halusin.

Nyt en ole vuosiin käynyt missään, niin en osaa sanoa. Alle 9 varmasti nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5. Ylipainoa löytyy ja odotan toista lastani. Luonne on kuitenkin aikas hauska ja rento ja kasvot ihan kauniit. Ikävä kyllä en enää edes kelpaa omalle miehelleni ja mietinkin että joskos tästä joskus erotaan niin tarvis varmaan sitä nk. Markkina-arvoa nostaa ainakin laihduttamalla ba panostamalla muutenkin ulkonäköön.

Vierailija
24/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:45"]

Kyse siis seksuaalisesta markkina-arvosta miesten silmissä. Oletko nynnerö nelonen vai kympin arvoinen seksipeto?

[/quote]

Varmaan 5, johtuen siitä etten halua ketään. Ei vois vähempää kiinnostaa laittautua ketään varten tai panostaa mihinkään seksijuttuihin, yök. 1 piste siitä, että olen ikäisekseni hyvin säilynyt, joku vois erehtyä luulemaan mua arvokkaammaksikin saaliiksi.

Vierailija
25/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v, vakityöpaikka, hoikka ja nätti, ei mitään "suuria virheitä ulkonäössä". En ripustaudu parisuhteessa, enkä ole mustasukkainen. Annan toiselle tilaa, olen erittäin kokeiluhaluinen seksuaalisesti. Iso miinus on tupakointi, joka laskee mun markkina-arvoa huomattavasti.

7-8 siis. 

Vierailija
26/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Tatuoitu, lävistetty, lihava ja pienituloinen. Nelonen en sentään ole, koska olen vielä nuori.

Vierailija
27/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksieni perusteella 9-, vaikka en olekaan ihan malli-ainesta.

Vierailija
28/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitää mielestäni ottaa huomioon ulkonäön lisäksi persoona ja ura/status.

Vierailija
29/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hyvä testauttaa se arvo. En jaksa enää laittautua.

Eilen löysin takkuja tukasta, olkoon.

Jossain pimeässä luolassa joku saattaisi katsoa

jos ois meikkiä ja tukka ja vaatteet ok.

Vierailija
30/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v, lyhyttukkainen, tatuoitu, hoikka ja jonkin verran lihaksikas, miesvaltaisella alalla. Baarissa mua tulevat iskemään naiset, joten kai markkina-arvoni miesten silmissä on pyöreä nolla :D

Vierailija
31/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan joku 7-8. Olen ylipainoinen,mutta aina saanut kenen olen halunnut. Nyt en ole 5 vuoteen käynyt missään,joten vaikea sen takia 7-8.

Vierailija
32/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 16:37"]

Näköjään 4. Kaksi lasta, ikää 36, kaunis ja hoikka, mutta kukaan ei ole kiinnostunut.

[/quote]

Harva mies haluaa alkaa elättämään ja isäksi toisen miehen lapsille..

Vierailija
33/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen, max. kutonen. Ei ole kukaan sanonut tykkäävänsä paitsi oma mies joskus parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
34/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9!

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:45"]

[/quote]

Vierailija
35/44 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, vanha ja naamasta ruma, en tosin ole lihava. Omalle miehelle toistaiseksi kelvannut.

Vierailija
36/44 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Olen hoikka ja nätti, mutten tippaakaan flirttailevan oloinen. 

Vierailija
37/44 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rehellisesti sanottuna mitään tietoa! Olisi kyllä kiinnostava tietää, millainen markkina-arvo on 37-vuotiaalla yhden lapsen äidillä.

Vierailija
38/44 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-

Vierailija
39/44 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ajatellaan kolmekymppisiä naisia ja kokonaisuutta, niin olen 9. Olen koulutettu, hyvin toimeentuleva, lapseton, hauska ja seikkailunhaluinen. Ulkonäöltäni olen 8. Olen hoikka ja minulla on kiinteä vartalo, hyvä peppu, mutta pienet rinnat. Kasvoiltani olen nätti, iho on hyvässä kunnossa, eikä ole ryppyjä. Hiukset on pitkät, tummat ja hyväkuntoiset. Pukeudun hyvin. Jos skaala laajennetaan kaikkiin naisiin, niin toki jotkut parikymppiset neitoset pesee minut 6-0. Samoin jotkut tyylikkäät, menestyneet ja naisellisuutta uhkuvat, itsevarmat 40-50+ naiset :)

Vierailija
40/44 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Naimisissa olevat miehet käyvät yleensä kuumana minuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän