Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi oma MARKKINA-ARVO asteikolla 4-10

Vierailija
30.01.2014 |

Kyse siis seksuaalisesta markkina-arvosta miesten silmissä. Oletko nynnerö nelonen vai kympin arvoinen seksipeto?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 8 :)

Vierailija
2/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku keskiverto 7 puhtaasti siis ulkonäön perusteella, tosin vihaan koko markkina-arvo käsitettä ihmisistä puhuttaessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku keskiverto 7 puhtaasti siis ulkonäön perusteella, tosin vihaan koko markkina-arvo käsitettä ihmisistä puhuttaessa. 

Vierailija
4/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Tosi vaikea arvioida. Varmaan jotain seiskan luokkaa? Ihan hyvännäköinen kai, hoikka ja hymyileväinen, mutta aika ujo ja jo pian kolmevitonen, muutama rypynalku naamassa.

Vierailija
5/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 -

Vierailija
6/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Lihava, lapsia, ei minkään näköinen. En arvota kyllä ihmisiä tällä tavalla. Yritän itse löytää jokaisesta jotain hyvää. Luonne on tärkeämpi.

Vierailija
7/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, olen nuori, kaunis ja kokeilunhaluinen :)

Vierailija
8/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen "miesten" silmissä?

Omalle miehelleni olen niin houkutteleva kumppani, että hän on valinnut minut kaikkien muiden tarjokkaiden ohi (joita on ollut paljon ja "laatu" sellaista, että tämän perusteella mieheni markkina-arvon kai pitäisi olla varsin korkea). Keskimääräinen mies kuitenkin varmaan ennemmin hirttäisi itsensä kuin lähtisi parisuhteeseen kanssani. Mikäpä siis mahtaa olla markkina-arvoni?

Vierailija
9/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 7 täälläkin. Nousisi parilla numerolla, jos laihduttaisin 50 kg ja urheilisin enemmän. Olen luonteeltani aika hot. Nyt on ihan liikaa massaa, tosin rupesinkin lihomaan siinä vaiheessa, ku olin ensin hoikkana parikymppisenä kokeillu tarpeeksi seksijuttuja siihen hätään...

Vierailija
10/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että osa miehistä ei edes ajattele mua naisena vaan jonain rääväsuisena sekasikiönä, joka on ainakin puoliksi mies, mutta jotkut hullaantuu muhun aivan täysin ja suorastaan pakkomielteisesti. Ulkonäköä on mulle todella suotu kasvojen ja kropan osalta, mutta tyylini on nuhruinen ja mummomainen. Keskimäärin siis jotain 7 hyvin runsaalla vaihtelulla.

Vierailija
11/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksikko, miesten silmissä. Naisten silmissä ykkönen. Kaksi miestä on yrittänyt iskeä mua, yksi kadulla kun odotin bussia ja toinen laivan diskossa kun olin päälle parikymppinen. Kaksi naista lähestynyt mua tähän asti, toinen kinusi juotavaa ja toinen paljastui prostituoiduksi tanssin yhteydessä.

Juhani, 33

Vierailija
12/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksikko, miesten silmissä. Naisten silmissä ykkönen. Kaksi miestä on yrittänyt iskeä mua, yksi kadulla kun odotin bussia ja toinen laivan diskossa kun olin päälle parikymppinen. Kaksi naista lähestynyt mua tähän asti, toinen kinusi juotavaa ja toinen paljastui prostituoiduksi tanssin yhteydessä.

Juhani, 33

Vierailija
13/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10+ tietysti

Vierailija
14/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se on 4. Lihava, ruma, paska luonne, ruma kroppa, venynyt alapää.

Vierailija
15/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 perustuen ulkonäköön, koulutukseen, vakityöhön, huumorintajuun jne. Ikä tiputtaa, muutoin olisi 10, mutta ikää siihen liikaa ;)

Vierailija
16/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisellä ole markkina-arvoa vaan ihmisarvo.

Vierailija
17/44 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa viiteryhmässäni varmaankin 8 tai 9. Muita en huomioi, sillä ei minua edes kiinnosta kaikkien miesten mielipiteet.

Vierailija
18/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10!

Vierailija
19/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten olin ainakin 9. Kolmekymppinen, perheetön, naisellinen, hyvä kroppainen, kaunis blondi. Nyt olen naimissa, äitiyslomalla, väsyneen näköinen (vauva valvottaa öisin) ja kilojakin on vielä ainakin 10 ylimääräistä. Tämän hetkinen markkina-arvo 5?

Vierailija
20/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään 4. Kaksi lasta, ikää 36, kaunis ja hoikka, mutta kukaan ei ole kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän