Nyt on jo Tove muumimukit tarjouksessa Prismassa :)
Siellä on koko ajan ollut lappu niiden mukien vieressä että rillimukit on loppu, eikä kukaan ole ostanut niitä tavallisia. Minä arvasin että näin tässä käy.
Kommentit (48)
Joo. Ja ap on yhä vain tyhmä ja kade. Jotkut asiat siis muuttuu, mutta kaikki todellakaan eivät.
21,90€ muistaakseni. Miksi olen tyhmä ja kade? Kyllä minäkin voisin ostaa kalliita mukeja hyllyyn jos haluaisin, en ole kateellinen kenenkään "hienoille" kokoelmille. Ostan tuon mukin sitten kun sen saa kympillä, ja ihan piruuttani :)
Ok, no hyvä etten käynyt vielä ostamassa mukia..pitääkin odotella sitten vielä, jos hinta tippuu lisää.
-2-
Joo, varmasti tippuu, tai sitten ne lopettaa sen valmistuksen paljon aiemmin kuin olivat suunnitelleet. Vaikka luulisi niidenkin tajunneet, että tosi harva haluaa tavallisen jos joku erikoinenkin on mahdollista saada.
Luulen että alkavat laittaa niitä tavallisia mukeja lehtitilausten kaupanpäällisinä että pääsevät eroon.
Mä nettosin niillä rillimukeilla 1500€ enkä omista niitä enää yhtään... Tosin maaliskuun kuormassa kauppaamme tulee lisää, ja se olen minä, joka purkaa kuorman...
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:09"]
Mä nettosin niillä rillimukeilla 1500€ enkä omista niitä enää yhtään... Tosin maaliskuun kuormassa kauppaamme tulee lisää, ja se olen minä, joka purkaa kuorman...
[/quote]
Montako mukia myit ja mihin hintaan?
Sitä just tuolla Prismassa käydessä ajattelinkin, että ei ole tainnut tälle pöydälle päästä rillimukit alun perinkään :)
Just just. En usko, että työntekijät ostaa niitä mukeja kuormasta, se meinaan tietäisi varmoja potkuja.
Meidän Prismassa kiellettiin henkilökuntaa hamstraamasta. En kyllä tiedä miten sitä vahtivat.
Kyllä sen pystyy myyjät halutessaan junailemaan, ihan varmasti.
[/quote]
Teit typerästi kun myit nyt jo kaikki. Olisit odotellut, että kuluu muutama vuosi.
Olisi kyllä kiva tietää, onko joku maksanut satasen siitä rillimukista. Ei taida kukaan kehdata tunnustaa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:17"]
Meidän Prismassa kiellettiin henkilökuntaa hamstraamasta. En kyllä tiedä miten sitä vahtivat.
[/quote]
No jo on hulluksi mennyt mukihuuma jos ihan erikseen aletaan sääntöjä laatimaan tämmösen tilanteen takia.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:13"]
[/quote]
[/quote]
Eipä ollut yllättävää että kaupan myyjät rohmuaa ekana rillimukit. Tosin ostin sen ihan tavallisen kun minusta se on niin ihanan värikäs.
Maksoin 24.90 S-marketista. Citymarket kehtaa pyytää 28,90... vaikka kalliimpi toi oli kun tuo Prisman hinta, mut ei niin paljon et sinne kannattaisi lähteä ajamaan :-)
Yks mukiko maksaa noin paljon??
*herää 90-luvun unestaan*
[/quote]
[/quote]
Reilu 30 kpl, keskihinta reippaasti yli kuudenkympin...
[/quote]
Jäin harkitsemaan lähetänkö prisman asiakaspalautteen kautta tämän ketjun.....
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:19"]
[/quote]
Teit typerästi kun myit nyt jo kaikki. Olisit odotellut, että kuluu muutama vuosi.
[/quote]
Sori, halusin just ton neton, enkä halua yhtään ainoaa muumimukia mihinkään lojumaan vuosiksi. Epäilen tosin, että tämä onneton villitys loppuu pian ja kohta on turut ja torit täynnä halvalla tehtyjä kiinalaisia mukeja, joista jotkut raukat yrittävät saada edes omansa pois.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:34"]
[/quote]
[/quote]
Reilu 30 kpl, keskihinta reippaasti yli kuudenkympin...
[/quote]
Ei vaikuta uskottavalta.
Paljonko hinta tarjouksessa?