Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on jo Tove muumimukit tarjouksessa Prismassa :)

Vierailija
30.01.2014 |

Siellä on koko ajan ollut lappu niiden mukien vieressä että rillimukit on loppu, eikä kukaan ole ostanut niitä tavallisia. Minä arvasin että näin tässä käy.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:09"]

Mä nettosin niillä rillimukeilla 1500€ enkä omista niitä enää yhtään... Tosin maaliskuun kuormassa kauppaamme tulee lisää, ja se olen minä, joka purkaa kuorman...

[/quote]

Jäin harkitsemaan lähetänkö prisman asiakaspalautteen kautta tämän ketjun.....

[/quote]

Miksi? En ole Prismassa töissä...

Vierailija
22/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:13"]

Mä nettosin niillä rillimukeilla 1500€ enkä omista niitä enää yhtään... Tosin maaliskuun kuormassa kauppaamme tulee lisää, ja se olen minä, joka purkaa kuorman...

[/quote]

Montako mukia myit ja mihin hintaan?

[/quote]

Reilu 30 kpl, keskihinta reippaasti yli kuudenkympin...

[/quote]

Ei vaikuta uskottavalta.

[/quote]

Juu, ei ihan mene tienatut rahat, mukien määrät ja keskihinnat yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:46"]

Olisi kyllä kiva tietää, onko joku maksanut satasen siitä rillimukista. Ei taida kukaan kehdata tunnustaa.

[/quote]

http://www.huuto.net/kohteet/tove-100v-rillimuki-muumi-arabia-juhlamuki/296679132

aika lähellä jo mennään

Vierailija
24/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:13"]

[/quote]

Montako mukia myit ja mihin hintaan?

[/quote]

Reilu 30 kpl, keskihinta reippaasti yli kuudenkympin...

[/quote]

Ei vaikuta uskottavalta.

[/quote]

Juu, ei ihan mene tienatut rahat, mukien määrät ja keskihinnat yhteen.

[/quote]

Elon laskuoppia sullekin alakoululainen:

34x65€-34x21=1496€. mot.

Vierailija
25/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa kuullut että kaupan työntekijät varaa noita mukeja. Niin valitettavaa kun asia onkin. Mielestäni noi mukit olis pitänyt pakata sinetöityyn pakkaukseen. Olis ollut ihan onnenkauppaa saako rillimukin...

Vierailija
26/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin silloin heti kun kuulin tästä että miksi ääliöt eivät älynneet pakata näitä sinetöityihin pakkauksiin? Olisi ollut ylläri saako rillillisen mukin vaiko ei?! Nyt tässä kävi sitten näin tylsästi...

Vierailija
27/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:19"]

Teit typerästi kun myit nyt jo kaikki. Olisit odotellut, että kuluu muutama vuosi.

[/quote]

En usko. Massatuotetut muumimukit ovat hyvin huonoja keräilyesineitä, koska niitä on niin paljon. Hetken muotivillitys on nostanut ne kalliiksi, mutta kun muoti menee ohi, niitä on kirpputorit täynnä ja niistä maksetaan se euro pari, mitä muistakin tavallisista mukeistä.

Vierailija
28/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko rillimukihärdelli on täydellinen lose-lose-lose -tilanne Arabialle, jälleenmyyjille ja kuluttajille, vaikka alkuperäinen ajatus onkin ollut ihan hyvä.

- Kuluttajat ja varsinkin vannoutuneet mukikeräilijät turhautuvat, koska rillimukit ovat menneet trokareille ja näköjään kauppojen työntekijöille, jotka myyvät niitä epäinhimilliseen hintaan. Muki itsessään on kaunis, mutta pakkohan se on myöntää, että rillien puuttuminen tekee mukista huonomman.

- Arabia joutuu miettimään, mitä he tekevät juhlavuoden loputtua kaikilla ylijääneillä rillittömillä mukeilla. Lisäksi tämä hauska pikku projekti lienee loppupeleissä enemmän huonontanut kuin parantanut Arabian imagoa kuluttajien silmissä.

- Jälleenmyyjillä on järkyttävät inventaariot rillittömiä mukeja, ja he joutuvat jatkuvasti vastaamaan ihmisten kyselyihin rillimukien saapumisesta. Asiakkaat suuttuvat, mutta kauppiaatkaan eivät voi halutessaan tilata vain ja ainoastaan rillimukeja. Kukaan fiksu kauppias ei tilaa lisää mukeja, jos vanhojakin on harmiksi asti. Lopulta mukit joudutaan myymään pienemmällä katteella, että niistä ylipäätään päästäisiin eroon.

Pidän kyllä Arabian päättäjiä harvinaisen yksinkertaisina, jos he ihan lähiaikoina lähtevät yrittämään vastaavaa projektia uudelleen. Tai sitten hienomman ja tavallisen mukin välillä pitää olla jo selkeämpi ero ja ennen kaikkea eroa hinnassa. Tällöin ns. huonommastakin juhlamukista saadaan houkutteleva.

Vierailija
29/48 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella myyjät ainakin osti mukeja ennakkoon ja myös tutuilleen varasivat mukeja. Myyntiin jäi sitten yhdestä erästä muutama rillimuki.

Vierailija
30/48 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin ihan sen tavallisen mukin, koska itse satun keräilemään muumimukeja ihan vain itselleni ja lapselleni, enkä mitään muuta varten. Jos rillimuki on pakko saada niin onko siis tarkoituksena myydä se eteenpäin parin vuoden päästä? Eihän sillä muuten mitään merkitystä ole? Itse en halua myydä mukejani ja siksi en ole valmis maksamaankaan niistä enempää, mitä ne nyt kaupassa uutena maksavat. Uskon, että tuo Toven juhlamuki, ihan jo tavallisenakin on suhteellisen arvokas vuosien päästä. Mutta toisaalta ihan sama, en niitä ole myymässäkään. Siskollani on kaikki 90-luvun muumimukit ja tienaisi niistä todella hyvin, mutta hänkin sanoi, että tunnearvo on niissä rahaakin suurempaa.

Vierailija
31/48 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ette ole hoksanneet niin esim. tarjoukseen tulevat tuotteet tulevat kyllä kuormassa varastoon jo viikkoakin ennen. Meillä ainakin voit laittaa mnkä tahansa tuotteen sivuun itsellesi, laputat vaan sen ja ostat sen vasta sinä päivänä kun tarjous alkaa "tiskin alta". Itselle ei saa kassaan lyödä, kaveri sen kyllä tekee...

Itseäni on pari kertaa suorastaan nolottanut kun tarjoukseen tuleekin vaan pari tuotetta ja asiakkaat urputtaa. Joskus tavaraa tulee lisää, usein jokainen kappale on varattu etukäteen, "tiskin alla"-listalla oleville. Joskus oon sanonut asiakkaalle et älä osta tätä tuotetta vaan tuu viikon pääsyä, tulee hirmu hyvään aleen ja voin varata sen sulle, näin ei tod. saa tehdä! :D

Rillimukit ei koskaan päässeet hyllyyn asti meillä.

t. Anttilassa työharjoittelussa oleva (päiväpalkka siis sen 9€ joten totta hitossa kuppaan kaiken mitä irti lähtee ja niin tekee vittuuntunut, alipalkattu ja yt-neuvotteluja pelkäävä "oikea" henkilökuntakin!)

Vierailija
32/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no tuo 21,90€ tarjous oli vasta nyt kun ei niitä rillimukeja ole ollut enää viikkoihin tarjolla. Se normaalihinta on ollut kai Prismassa sen 24,90€.

Korjaukseksi tuohon laskelmaan.

Vierailija
33/48 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömästi hoidettu tuo mukien myynti, kun valikoimasta on voinut penkoa haluamansa. Mikseivät yhtä hyvin sitten painaneet yksiin mukeihin rillejä, toisiin mamman käsilaukkua, kolmansiin Niiskuneidin nilkkarengasta, neljänsiin Muikkusen huuliharppua ja niin edelleen, niin kaikilla olisi keräilijänsä, myös mukeilla joissa ei ole mitään ekstraa,  ja mielenkiinto olisi pysynyt yllä? Ja tietenkin mukit pakkauksissa, joita ei saisi auki.  

Vierailija
34/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
35/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla ihan loppuun asti mietitty tuo tempaus.

Vierailija
36/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollenkaan Muumumuki-keräilijä ja ihmettelin: mikä kumma rillimuki!!! Ajattelin, että GRILLAAVATKO muumilaaksolaiset siinä. No, asia selvisi, kun katsoin tuon Huuto.netin linkin... Ai siinä on siis silmälasit eli prillit sisäpuolella. Ja onko niin, että se kuvio on vain muutamissa mukeissa, ei kaikissa??? Valistakaa muumimukintonta!

Vierailija
37/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuudennessa mukissa on ne rillit, ja kaikki rillimukit on hamstrattu, ja tavalliset jäävät myymättä. Tämä juhlavuoden muki on valmistuksessa vain tämän vuoden.

Vierailija
38/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kerättynä jonku verra noita mukeja mutta eipähä niistä olla koskaa tapeltu, boikottiin lähti muumit iha vaan tämän älyttömyyden takia että tehään mukeja 10/60 josta jää jäljelle 2/60 myyjien jälkeen jotka myy huutonetissä eli pitäkää kuppinne hamsterit ei tuu täältä rahaa mut viekää vaa mummojen rahat en tässä näe eroa tuohon imuri kauppaan että myyvät vanhuksille 5900 imuria

Vierailija
39/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan tykännyt Muumeista. Joskus on tosin vaikea ostaa jotain lastentavaraa, koska ei mitään muuta olekaan kuin Muumi-aiheista.

Vierailija
40/48 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 17:16"]

Just just. En usko, että työntekijät ostaa niitä mukeja kuormasta, se meinaan tietäisi varmoja potkuja.

[/quote]

Millä perusteella?